Skocz do zawartości

Zerwany gwint na wałku zębatki napędowej


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakoś nie chce mi się wierzyć że sprawny tokarz nie poprawi gwintu na tym wałku. Potem tylko dorobić nakrętkę. Co do rozbiórki silnika to trzeba zdjąć tylko dół karteru. Do rozbierania całego silnika jeszcze daleko.

No i tu się mylisz tego silnika tak nie podzielisz :)

Co do tokarza, pokaż mi kozaka co wsadzi cały silnik na tokarkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem namiar na Tokarza który nagwintował wałek i dorobił nowa nakrętkę. Nie trzeba było demontować silnika, kwestia dostępnych narzynek.

 

Niestety w Fazerze do końca 2003 roku jak i Thundercacie nie da się dostać do skrzyni biegów bez rozebrania całego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki za rady, poszedłem ta droższa drogą, wałek wymieniony, portfel schudł i to bardzo, no ale czegóż się nie robi dla "miłości" ;)

Dzięki za wszystkie rady, były na prawdę CENNE i pomogły mi podjąć decyzję.

 

Raczek_6 polecił serwis (Motorakowski) w którym kiedyś już taki patent robili (chyba w R1) i działał więc jeśli komus się jeszcze przydarzy taka przygoda to jest i druga opcja;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...