alterego Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=187 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 trochę przerost formy nad treścią ale udało sie, konstruktor stał sie popularny, udowodnił , że można, że sie da i chyba tylko o to w tym chodziło. osobiscie jestem za bardziej konwencjonalnymi rozwiązaniami, orginalnymi ale nadającymi sie do użytku. Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Ja jestem na tak :biggrin: Założe się, że zbudował to jakis inżynier lotnictwa :icon_razz: Tylko skrzydeł zapomniał do tego suzuki doczepić :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Ja jestem na tak :biggrin: Założe się, że zbudował to jakis inżynier lotnictwa :icon_razz: Tylko skrzydeł zapomniał do tego suzuki doczepić :buttrock: Poczytaj a potem pisz bo na razie nic ciekawego nie wniosłeś podobnie jak ten co tłumaczył na j.polski i napisał o silniku turboodrzutowym. W tej depresji holenderskiej wykluwają się różne dziwne pomysły. Znajomy mechanik motocyklowy oprawił w ramę starego CB500Four silnik z CBR600F + turbina i teraz ma 170PS oraz sporo zabawy na autostradach pod Amsterdamem :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Poczytaj a potem pisz bo na razie nic ciekawego nie wniosłeś podobnie jak ten co tłumaczył na j.polski i napisał o silniku turboodrzutowym. Przepraszam, ale piszę wyraźnie o "turbinowej" Suzuki a nie "turboodrzutowej". Z opisu wyraźnie wynika, że motocykl nie jest "odrzutowy" tylko turbina wymontowana z myśliwca napędza koło za pomocą łańcucha. Wzmianka o "turboodrzutowym Trabancie" funkcjonuje jako żart. Zresztą tekst jest raczej opracowaniem lub omówieniem niż tłumaczeniem. Nie twierdzę, że zjadłem wszystkie rozumy, zawsze możesz kliknąć na odnośnik do tekstu źródłowego znajdujący się na dole pod tekstem i czytać oryginał. Może zamiast kwaśnych uwag i zrzędzenia uśmiechnij się do tego motocykla, bo o to w tej zabawie chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Przepraszam, ale piszę wyraźnie o "turbinowej" Suzuki a nie "turboodrzutowej". Z opisu wyraźnie wynika, że motocykl nie jest "odrzutowy" tylko turbina wymontowana z myśliwca napędza koło za pomocą łańcucha. Wzmianka o "turboodrzutowym Trabancie" funkcjonuje jako żart. Zresztą tekst jest raczej opracowaniem lub omówieniem niż tłumaczeniem. Nie twierdzę, że zjadłem wszystkie rozumy, zawsze możesz kliknąć na odnośnik do tekstu źródłowego znajdujący się na dole pod tekstem i czytać oryginał. Może zamiast kwaśnych uwag i zrzędzenia uśmiechnij się do tego motocykla, bo o to w tej zabawie chodzi... odpowiem natychmiast-kiedyś zbudowałem własny motocykl (b.ciężki) a kilka lat temu przebudowałem silnik Trabanta na boxera z oryginalnych części.Dla zabawy wmontowałem zawór membranowy do silnika WSK175 że o innych nie wspomnę a do śmiechu nie musisz mnie namawiać bo wiem jak to się robi. :biggrin: Nie musisz przepraszać bo moja uwaga nie dotyczyła Ciebie tylko tego pacana który w ten sposób zatytułował filmik:"Ktoś tu zdaje się krzywił na widok elektrycznego cafe racera. A co byście powiedzieli na widok turboodrzutowego?!" Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Nie musisz przepraszać bo moja uwaga nie dotyczyła Ciebie tylko tego pacana który w ten sposób zatytułował filmik:"Ktoś tu zdaje się krzywił na widok elektrycznego cafe racera. A co byście powiedzieli na widok turboodrzutowego?!" Sorry Piotr, ale to ja napisałem.... :banghead: Faktycznie - ciut mnie poniosło, ale potraktuj to jako zabieg propagandowy mający przyciągnąć uwagę.... :biggrin: Dalej w opisie już bardziej trzymam się realiów :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Sorry Piotr, ale to ja napisałem.... :banghead: Faktycznie - ciut mnie poniosło, ale potraktuj to jako zabieg propagandowy mający przyciągnąć uwagę.... :biggrin: Dalej w opisie już bardziej trzymam się realiów :flesje: Wyjaśniło się a zarazem słusznie Ci się oberwało :biggrin: Sam chciałbym dorwać taką turbinę z agregatu. Niedawno dostałem z Niemiec film na płytce o budowniczych największego/najcięższego jeżdżącego motocykla z czołgowym silnikiem T34. Tym ludziom nie brakuje fantazji. Chyba sobie wybuduję większy garaż na swojej działce :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boociek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Y2k lepszy i produkowany seryjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Ps. A propos wydumek: szukam silnika NSU Printz -4 cylindry w rzędzie studzone wiatrem :biggrin: Y2k lepszy i produkowany seryjnie Szybszy i cięższy ale na pewno nie seryjny. Aby motocykl uznano za seryjnie produkowany musi powstać minimum 200 egzemplarzy. Trochę im jeszcze brakuje. To samo dotyczy Holenderskiego motocykla z silnikiem Vankla pod marką Van Veen :buttrock: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Niedawno dostałem z Niemiec film na płytce o budowniczych największego/najcięższego jeżdżącego motocykla z czołgowym silnikiem T34. Tym ludziom nie brakuje fantazji. Była o nim kiedyś wzmianka w ... Angorze ;) Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Heh. bajer. Chociaż z Suzuki to niewiele tam zostało. :banghead: W UK jeździ oficjalnie zarejestrowana, 2-silnikowa trajka. Mniejszy silnik to 3.5 V8 czy V6 nawet, drugi silnik to pełen odrzutowy z dopalaczem. I to normalnie jeździ po drogach. Co Wy na to? Mam w gazecie artykuł o jej budowie i fotki. Bajerek. Angole mają różne chore pomysły w dziedzinie samoróbek, popularne są tam "Rydwany Grabarza" czyli ponure trajki z silnikami V12, kołami bliźniaczymi na tyle czy dwiema osiami z tyłu, ale ta odrzutowa bije wszystko na pysk. :icon_twisted: :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) widze qurim ze chwalisz GB ale my niezle wygladamy na ich tle http://www.trikefriends.be/gallery/index.html#BELGIUM Edytowane 28 Marca 2010 przez alonzoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) Aatam. Mało fotek. :biggrin: W UK-owych magazynach co miesiąc widzę min.jedną lub dwie traje.A na imprezach moto są ich całe chordy. Wrzucę kilka ciekawszych skanów wkrótce. Znalazłem też ten art. o przednich zawiasach, też na dniach wrzucę skan. Edytowane 29 Marca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.