djSW Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Kiedy zobaczyłem nową FZ 6, serce drgnęło, a potem się rozebrała i byłem już ugotowany... teraz nie wiem, czy bardziej mnie kręcą te kocie oczka, czy ten nagi fikuśny reflektor - sądzę, że byłbym w stanie zdradzić dla niej moją reverkę i pewnie przyjdzie kiedyś na to pora, ale: - primo - FZ 6 musi zaistnieć i zadomowić się na tzw. rynku wtórnym na dobre kilka lat, bo nie planuję kariery posła na sejm RP, żeby w krótkim czasie uzbierać małą fortunkę na nówkę,- secundo - musi przyjść ten moment, kiedy spokojne 60 koników, jakimi dysponuję w tej chwili przestanie być "duuuuzooo" a zacznie być "przymało" - póki co jestem zielony jak głąb kapuściany, bo to mój pierwszy sezon, a przed kursem nie jeździłem nawet na motorynce... A Wy co sądzicie o nowej Yamaszce? Jeździł tym już kto? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 ,- secundo - musi przyjść ten moment, kiedy spokojne 60 koników, jakimi dysponuję w tej chwili przestanie być "duuuuzooo" a zacznie być "przymało" - póki co jestem zielony jak głąb kapuściany, bo to mój pierwszy sezon, a przed kursem nie jeździłem nawet na motorynce... Pozdrawiam!y Tem moment przyjdzie szybciej niż sądzisz, kilka tysięcy km i ... świat należy do nas ;) . Tylko właśnie wtedy należy szczególnie uważac, bo nam wtedy się tylko zdaje że umiemy jeździć, na prawdziwe umiejętności potrzeba kilku sezonów i ... co nieco talentu.Powodzenia !! na nowej drodze życia :( ZbychoXJR1300 www.jim.siedlce.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...