fucus88 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam iż przygotowuje motocykl do sezonu i mam zużyte klocki hamulcowe z racji iż jestem laikiem w tych sprawach i dopiero się uczę co i jak to jakiej firmy polecilibyście klocki do mojego bandita 600 z 2003 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 EBC FA229 (przód) EBC FA161 (tył) kup sobie w larssonie. pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 a prosiłem o korzystanie z wyszukiwarki... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Nie bierz zwykłych EBC - tylko te z oznaczeniem HH. Jeździłem na zwykłych EBC - nie hamowały za dobrze i szybko się skończyły. Przynajmniej nie z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Nissin lub sbs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Nissin lub sbs dokladnie to bdb klocki ale bardzo drogie. tansze a tez dobre sa klocki GALFER. ktos tu pisal o EBC. jak narazie najgorsze klocki jakie mialem Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...