Strzalek Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 C 10 albo c 12 z tym ze 110/90. Ta bedzie uniwersalna do 125 na tor i enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 110? nie za wąska? niektórzy słyszałem ze do setek zakładają nawet 140...zamówic soft czy hard? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 a co sadzicie o E-09 ??chyba takie wezme,mam podobne micheliny aktualnie,duzo w sumie po asfalcie sune... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 110? nie za wąska? niektórzy słyszałem ze do setek zakładają nawet 140... zamówic soft czy hard?140??? W 125 takiej jescze nie widziałem. 110 to taka uniewrsalna bo jest jescze w miare lekka a na błocie nie będzie sie wrzynać. W crossie to na 100 jeżdzą. Ja zawsze kupuje hard, wydaje mi sie że troche dłużej na niej pojeżdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 ona sie nadaje do takich "ostrych" enduro jak transalp czy varadero :)w terenie raczej na niej nie pojezdzisz, ale pewnie na szybkie przejazdy po szutrach jest OKw błoto lepiej zebyś taką nie wjechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 ok zastanowie sie jeszcze nad tym rozmiarem, ale dziękia ty na jakiej jezdzisz? (rozmiar, model) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Mitas 110/90-19 C14 HARD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 ona sie nadaje do takich "ostrych" enduro jak transalp czy varadero :)w terenie raczej na niej nie pojezdzisz, ale pewnie na szybkie przejazdy po szutrach jest OKw błoto lepiej zebyś taką nie wjechał hmm..musze sie pozadnie zastanowic,a co o E 05 ? chodzi o to ,ze w sumie to dopiero zaczynam jazde w ternie ,zeszly sezon praktycznie tylko na asfalcie jeździłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 ta jest chyba do trialu :]jak masz sende to załóż jej kostki i lataj w terenie.jak nie to kup skuter :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 ona sie nadaje do takich "ostrych" enduro jak transalp czy varadero :)w terenie raczej na niej nie pojezdzisz, ale pewnie na szybkie przejazdy po szutrach jest OKw błoto lepiej zebyś taką nie wjechał hmm..musze sie pozadnie zastanowic,a co o E 05 ? Obrazek chodzi o to ,ze w sumie to dopiero zaczynam jazde w ternie ,zeszly sezon praktycznie tylko na asfalcie jeździłem Ja również, w poprzednim sezonie jeździłem głównie po asfalcie :? z przyczyn losowych.ALe w tym sezonie prawie nie widze asfaltu, tylko na drogach dojazdowych :) I zrozumiałem, że nie można mieć moto i do tego i do tego.Ale i tak zmienie przynajmniej przednia gumę na crossową. Moglibyscie coś o tym powiedziec, czy da się jeździć na niej na aslacie i jak szybko się zuzyje.Pozatym czemu tak polecacie mitasy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Bo mitas jest niemiecki na licencje Pirelli przez co jakość jest dobra! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 A ja zawsze myślałem ż mitas to inna nazwa czeskiegi baruma. Pozatym mitasy to najtańsze oponki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 mam możlliwość kupienia tej opony http://www.mitas.motocykle.pl/C-04.jpg w rozmiarze 110/90 18 za 130złbrać?jak będzie sie sprawowała na piachu, błocie itd? nie za duże te klocki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 a i jeszcze mam pytanie czy jesli seruyjnie mam założoną oponę 120 to moge wsadzic 110? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Tak w crosówkach rozmiar opony powinno sie dobierać w zależności od trasy. Tylko, że cięzko z tym finasowo wyrobić dlatego tylko kolesie z MP tak robią a my kupujemy uniwersalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.