degustator7 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam! Mam pytanie odnosnie modułow zapłonowych do hondy cbr 600 f1. Otóz posiadam taki motocykl od niedawna. ZOstał kupiony niesprawny czego powodem miał byc moduł zapłonowy. STary moduł miał 9 pinów ale kostka wychodząca z modułu miała juz 10 wyjsc. KUpiłem drugi moduł z 10 pinami ale podobno miał byc do tego modelu PC 23. Wymieniłem i iskry dalej jak nie było tak nie ma i pompa paliwowa rowniez nie zaskakuje. Dlatego moze ktos jest wstanie mi pomoc : czy jest jakas roznica miedzy tymi modułami ( 9 i 10 pinów) zdo tego samego modelu, oraz czy pasuje do nich moduł od hondy cbr 1000 f równiez z 1989 roku gdyz widziałem na zdjeciu i wygląda identycznie. Dodam ze impulsatory pomierzyłem i opór wykazały zgodny z normą, cewki zapłonowe także oraz wszystkie kostki, kable itp sprawdzone. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 A że głupio zapytam: sprawdziłeś bezpiecznik? I czy sprawdzałeś cz. luzu i stopki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 http://www.honda-cbr.pl/forum/modu-t1344.html Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 (edytowane) Chciałbym się jeszcze upewnić, czy czerwony przełącznik ENGINE STOP na kierownicy łączy? Czyściłeś styk? Ten model ma chyba jeszcze tak, że nawet jak jest w pozycji off rozrusznik kręci. Myślę że ze schematu elektrycznego da sie wywnioskować czy moduł będzie działał, a powinien. Może trzeba dopiąć tylko tą dodatkową masę o której pisał Banan. Edytowane 16 Marca 2010 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
degustator7 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 dzieki wszystkim za zaangazowanie. Tak więc włącznik engine start stop jest napewno sprawny bo odcina prad ( sprawdzony) Odnosnie dodatkowej masy ze stopki nie reaguje po zamknieciu i otwarciu, styki łączace dzwignie sprzegła przeczyszczone, próbowałem w każdej pozycji. Bezpieczniki napewno sprawne. POdejrzewam ze mam uszkodzone obydwa moduły tylko nie mam mozliwosci sie podpiecia do kogos z takim motocyklem. Czyli z tego co piszecie moduł z 10 pinami i 9 pinami powinien zadziałac. Moze orientuje sie ktos czy jest r óznica w module od cbr 1000 z tego samego roku bo praktycznie wyglądają identycznie, róznią sie co prawda numerem na module pozdrawiam Spradziłem także według wskazówki Banana i podłączyłem bezposrednio mase do modułu pod kabel z neutrala i kabel od stopki, i nadal bez rezultatu, pozostają tylko wadliwe moduły aczkolwiek moze ktos słyszał bo dowiedziałem sie równiez ze mozliwe iz mogła sie przepalic szklana dioda w stacyjce ( zenerek ) Miał ktoś kiedys styczność z ową diodą?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlochaty82 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 ja sie tez borykałem,mam podobny problem z honda cx,moja rada,jak masz schemat to sprawdz dokładnie czy dochodzi zasilanie do modułu,czy modół jest zasilany z akumlatora?jesli tak,to sprawdz w czasie krecenia rozrusznikiem,jaki prąd dochodzi do modułu,mogą byc spadki napiecia, a moze masz zapłon w oddzielnym układzie ,jak u mnie i jest on zasilany cewkami gdzies z alternatora,i one poprostu nieładuja pradu do modułu,albo za mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Spradziłem także według wskazówki Banana i podłączyłem bezposrednio mase do modułu pod kabel z neutrala i kabel od stopki, i nadal bez rezultatu, pozostają tylko wadliwe moduły aczkolwiek moze ktos słyszał bo dowiedziałem sie równiez ze mozliwe iz mogła sie przepalic szklana dioda w stacyjce ( zenerek ) Miał ktoś kiedys styczność z ową diodą?? pozdrawiam Nie słyszałem o tej diodzie. Ale to oczywiście może być moja niewiedza i chętnie się dowiem o co chodzi. Z tego co ja wiem, stacyjka to zwykłe styki, i nie ma tam żadnych diód. Jeśli chodzi o moduł z 1000czki, bez dokładnego przejrzenia schematów elektrycznych obu motocykli się nie dowiesz czy można je podmienić, bo pewnie nikt tego doświadczalnie nie sprawdzał (możesz być pierwszy:)) Czy oba motocykle mają po jednym impulsatorze? Czy oba mają tyle samo pinów, i te piny się pokrywają? A druga sprawa, to czy dużym problemem jest zakupić taki sprawny moduł do tego motocykla? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.