Skocz do zawartości

Pierwsze moto i opór powietrza ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od niedawna jestem posiadaczem Hondy CBF 500 i mam pytanie jak jeżdzić aby zmiejszyć opór powietrza ? Dziś się przejechałem 160km/h i myślałem że mnie zdmuchnie z tego motocykla. Macie może jakieś rady może dokupić szybke do moto czy to coś zmieni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś golasa-a jego urok to ciągłe zmaganie z pędem powietrza. Chcesz się czuć jak w samochodzie, to kup jakiegoś obudowanego sporta albo turystyka.

 

mam pytanie jak jeżdzić aby zmiejszyć opór powietrza ?

Wolniej :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co ci chodzi, ja jechałem na derce 150 i jakoś specjalnie nie dmuchało, może idź na siłownię :icon_question: :icon_question:

 

Pochyl się, przybliż łokcie do tłowia i kolana do baku.

 

 

A serio 160 spokojnie da się jechać na golasie siedząc prosto :) - nie spodziewaj się komfortu jak w puszcze :)

 

260 to zaczyna wiać dopiero konkretnie na golasie ;P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość psychoterapeuta

Przytul Brachu brodę do baku, kolana też do baku i prawdopodobnie będzie Ci się jechału dużo lepiej. Pamiętaj o rozwadze w czasie jazdy.

Szerokości i przyczepności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marek HONDA

E a po co, raz tylko tak jechałem? Zresztą na polu nie mam gdzie się tak rozpędzić :icon_question:

E.........Z kim rozmawiasz :icon_question:

 

Taa-i wygląda jak kupa i tak samo się prowadzi przy dużych prędkościach :lapad:

Najlepiej może nie wygląda,ale jak niby może się żle prowadzić :icon_question:

Nie mówie o metrowej.

Jak ma zakładać pitke co lata jak szmata to lepiej nich jeżdzi bez.

 

 

Witam, od niedawna jestem posiadaczem Hondy CBF 500 i mam pytanie jak jeżdzić aby zmiejszyć opór powietrza ? Dziś się przejechałem 160km/h i myślałem że mnie zdmuchnie z tego motocykla. Macie może jakieś rady może dokupić szybke do moto czy to coś zmieni ?

Wysokość szybki i pochylenie jest ważne bo będziesz miał zawirowania na kasku a to oznacza spory chałas.

Edytowane przez Marek HONDA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Najlepiej może nie wygląda,ale jak niby może się żle prowadzić :icon_question:

Szyba jest mocowana bezpośrednio do kierownicy. Przy mocniejszych podmuchach wiatru trzepie całą kierownicą. Miałem kiedyś w CB 750 turystyczną szybę-w szybkich łukach motocykl z tym wynalazkiem prowadził się fatalnie. Do tego przy szybkiej jeździe za szybą tworzyły się zawirowania i telepało kaskiem na prawo i lewo. Wywaliłem to w cholerę. Golas to golas-i takim trzeba go pozostawić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy nie uważasz, że to jest właśnie świetne :?:

Jedziesz 160km/h i zajebiście czujesz prędkość. Jedziesz na plastiku 250km/h i wieje... ale nudą ;P

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...