mateusz1210 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Witam, od niedawna jestem posiadaczem Hondy CBF 500 i mam pytanie jak jeżdzić aby zmiejszyć opór powietrza ? Dziś się przejechałem 160km/h i myślałem że mnie zdmuchnie z tego motocykla. Macie może jakieś rady może dokupić szybke do moto czy to coś zmieni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Kupiłeś golasa-a jego urok to ciągłe zmaganie z pędem powietrza. Chcesz się czuć jak w samochodzie, to kup jakiegoś obudowanego sporta albo turystyka. mam pytanie jak jeżdzić aby zmiejszyć opór powietrza ? Wolniej :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Nie wiem o co ci chodzi, ja jechałem na derce 150 i jakoś specjalnie nie dmuchało, może idź na siłownię :icon_question: :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Nie wiem o co ci chodzi, ja jechałem na derce 150 i jakoś specjalnie nie dmuchało, może idź na siłownię :icon_question: :icon_question: Pochyl się, przybliż łokcie do tłowia i kolana do baku. A serio 160 spokojnie da się jechać na golasie siedząc prosto :) - nie spodziewaj się komfortu jak w puszcze :) 260 to zaczyna wiać dopiero konkretnie na golasie ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1210 Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 OK. To musze sie do tego przyzwyczaić, to była moja druga jazda na tym motocyklu i myślałem że tej prędkości nie będzie się tak odczuwać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Pochyl się, przybliż łokcie do tłowia i kolana do baku. E a po co, raz tylko tak jechałem? Zresztą na polu nie mam gdzie się tak rozpędzić :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psychoterapeuta Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Przytul Brachu brodę do baku, kolana też do baku i prawdopodobnie będzie Ci się jechału dużo lepiej. Pamiętaj o rozwadze w czasie jazdy. Szerokości i przyczepności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Dokup szybke i styknie, golas to golas i też żadna szybka tego nie zmieni ale poprawi komfort jazdy przy większych prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Szyba musi być ,najlepiej z deflektorem.Furmana dużo lepiej się buja :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Szyba musi być ,najlepiej z deflektorem.Furmana dużo lepiej się buja :crossy: Taa-i wygląda jak kupa i tak samo się prowadzi przy dużych prędkościach :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) E a po co, raz tylko tak jechałem? Zresztą na polu nie mam gdzie się tak rozpędzić :icon_question: E.........Z kim rozmawiasz :icon_question: Taa-i wygląda jak kupa i tak samo się prowadzi przy dużych prędkościach :lapad: Najlepiej może nie wygląda,ale jak niby może się żle prowadzić :icon_question: Nie mówie o metrowej. Jak ma zakładać pitke co lata jak szmata to lepiej nich jeżdzi bez. Witam, od niedawna jestem posiadaczem Hondy CBF 500 i mam pytanie jak jeżdzić aby zmiejszyć opór powietrza ? Dziś się przejechałem 160km/h i myślałem że mnie zdmuchnie z tego motocykla. Macie może jakieś rady może dokupić szybke do moto czy to coś zmieni ? Wysokość szybki i pochylenie jest ważne bo będziesz miał zawirowania na kasku a to oznacza spory chałas. Edytowane 13 Marca 2010 przez Marek HONDA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Najlepiej może nie wygląda,ale jak niby może się żle prowadzić :icon_question: Szyba jest mocowana bezpośrednio do kierownicy. Przy mocniejszych podmuchach wiatru trzepie całą kierownicą. Miałem kiedyś w CB 750 turystyczną szybę-w szybkich łukach motocykl z tym wynalazkiem prowadził się fatalnie. Do tego przy szybkiej jeździe za szybą tworzyły się zawirowania i telepało kaskiem na prawo i lewo. Wywaliłem to w cholerę. Golas to golas-i takim trzeba go pozostawić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 A czy nie uważasz, że to jest właśnie świetne :?: Jedziesz 160km/h i zajebiście czujesz prędkość. Jedziesz na plastiku 250km/h i wieje... ale nudą ;P Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Skrajnie nieodpowiedzialne zachowanie. Jestes u Pani ! Na golasie wieje. Jak sie polozysz odpowiednio [nie schylisz, polozysz, z broda na baku] to wieje znaaacznie mniej juz z malutka owiewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Popyłałem najpierw na "gołej" CB500, a potem kupiłem szybkę Givi. Różnica była spora, jak na kawałek plastiku wielkości kartki A4. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.