MaG_1975 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Na dojazdy do pracy i jakieś wypady turystyczne solo V-strom 650 też się nada. Ale na 2-osobowe wycieczki biorąc pod uwagę Twoje 120kg to lepiej weź tysiąca jak radzi kiler...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Trudno nazwać VStroma enduro... turystyk owszem... jeśli lata się po asfaltach, tych nawet podłej jakości jakich w Polsce znaczna większość to warto zainteresować się Stromem ale lepiej zapomnieć o lataniu tym w terenie... Duży Strom miał kilka drobnych przypadłości ale mały raczej bolączek nie miał... Miałem DL 1000 2004 i powiem ,że jest to kapitalny motocykl na asfalty, teraz mam starą Africę Twin chyba jednak Afra jest bardziej wszechstronnym motocyklem, oczywiście na asfalcie radzi sobie gorzej od DLa (słabsze osiągi, brak takiej stabilności przy większych prędkościach) , ale dużo lepiej radzi sobie w piachu, błocie , w lesie... poza tym prosta konstrukcja pozwala na samodzielne naprawy a i jest znacznie odporniejsza na gleby od obudowanego z kazdej strony plastikiem Stroma... zatem kto co lubi... Obecnie jest tylko kilka motocykli na rynku które można w pełni nazwać turystycznym enduro ... KTM LC8 Adventure i GS 1200 i 800 no i Tenerka 660 ... niestety wszystkie one kosztują cięzką kasę... reszta mają tylko enduro w nazwie, a de facto nie wiele z enduro mają wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykoria Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Podpinam się pod temat, bo też szukam turystycznego enduraka dla siebie. Tylko, że ja mam 160cm i 50kg... no i nie jestem prawnikiem;). Afryka, DR 650, TT 650, Ternera... dużo za duże. Dominator 250 idealny gabarytem i wagowo. Co jeszcze mogłabym "przymierzyć" w tym rozmiarze i do 6000zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jedna z koleżanek z forum bardzo sobie chwaliła Suzuki Freewind 650. Może warto spróbować? Motocykl ten kupisz bez problemu w tej cenie, a eksploatacja nie powinna być uciążliwa. Sam silnik zaś wygląda jak rodem wyjęty z DR 650, więc części na rynku wtórnym jest bardzo dużo i na domiar jest to konstrukcja bardzo prosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 slr650, też nie jest AFAIR przesadnie wysoki BTW ile ty tych maszyn chcesz mieć, Cykoria? cierpisz na niedobór klamek w garażu? :D jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykoria Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Freewind za duży, SLRa nie widziałam - poszukam, poczytam... Cierpię na chroniczny niedobór motocykli... klamki mam na zapasie - a serio, to sprzedaję GSa, żeby enduraka kupić... a potem sprzedam CRFę, żeby kupić Bandita 400 - bida bida ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykoria Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Kawasaki KL 250 Super Sherpa :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.