adonayd199 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam!! Tak sobie pomyslalem czy wypalilby dozownik oleju do wsk 125 taki jak jest w skuterach czy mz...? mosialbym zakladac jakas pompke czy cos innego?? z gory dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 mz i jawa miały dozowniki , może coś podpasujesz tak czy siak konkretna rzeźba Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Do WSK to najlepiej przenieść z chińczyka taką pompkę oleju http://moto.allegro.pl/item940982537_pompa..._eos_59676.html w skuterze jest na wale plastikowe koło które ją napędza też można dla ułatwienia kupić, przyda się też rozdzielacz linki gazu na dwie (jedna do dozownika) pozostało podpiąć zbiorniczek oleju i osadzić króciec w korpusu gaźnika z boku przepustnicy i zrobione :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 jak już skuterowa to z jakiegoś markowego, morini/minarelli najlepiej bez sterowania, sama dozuje w zależności od obrotów , olej jest podawany do krućca i możemy wykorzystać hamowanie silnikiem (jak na 2t) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Ciekawy eksperyment ale sądzę że WSKa mogła by tego nie przetrwać lecz zawsze można próbować. Jak coś mam dozownik oleju od MTX 125 który mógłbyś zamontować tak by napędzało go koło zamachowe(w deklu), rozdzielacz linki też mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Jeżeli tylko przekładnia ślimakowa nasmarowana i czysty olej to w takiej chińskiej pompce nie ma się co zepsuć, olej jest dawkowany proporcjonalnie do obrotów z zależnością od otwarcia przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 jak już skuterowa to z jakiegoś markowego, morini/minarelli najlepiej bez sterowania, sama dozuje w zależności od obrotów , olej jest podawany do krućca i możemy wykorzystać hamowanie silnikiem (jak na 2t) powinno być (jak w 4T) A gwoli ścisłości nie powinno się hamować silnikiem 2T z dozownikiem tak samo jak w 4T ponieważ silnik 2T wymaga zawsze wyższych obrotów i całkowite gwałtowne zamykanie przepustnicy szkodzi silnikowi 2T. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.