Skocz do zawartości

dławiaca sie wr426f


Rekomendowane odpowiedzi

siema panowie mam pytanie moja wr-k gdy jes ciepla a daje sie gas do dechy to zaczyna sie dławic i musze odpuscic :lapad: .ale jak daje gazu wolniej jedzie bez problemu .

co to moze byc???? moze mi cos podpowiecie :biggrin:

a i jeszcze jedno pytanie czy to normalne ze kolektor wydechowy podczas pojtoju na wlonczonym silniku robi sie bardzo czerwony????

z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kolektora to normalne. Dławi się przy mocnym szarpnięciu manetki czy przy każdym dodaniu gazu? Tutaj może być wiele przyczyn, począwszy od źle wyregulowanego gaźnika pod teraźniejsze temperatury, padniętą świecę lub fajkę, brak luzu zaworowego i jeszcze wiele innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlawi sie przy szybkim dodaniu gazu

 

moto jest swiezo po serwisie nowa swieca ,zawory wyregulowane tylko nie jestem pewien do gaznika czy koles zrobil to dobrze.

moze sam bym poprawił jest gdzies jakas regulacja doplywu paliwa??? zwieksze lub zmniejsze daeke???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlawi sie przy szybkim dodaniu gazu

 

moto jest swiezo po serwisie nowa swieca ,zawory wyregulowane tylko nie jestem pewien do gaznika czy koles zrobil to dobrze.

moze sam bym poprawił jest gdzies jakas regulacja doplywu paliwa??? zwieksze lub zmniejsze daeke???

To że kolektor robi Ci się czerwony może być spowodowane zbyt ubogą mieszanką, po prostu zbyt dużo tlenu podnosi temperaturę spalania, dodatkowo dławienie się po mocnym dodaniu gazu również wskazuje na gaźnik. Pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić to zaopatrzyć się w serwisówkę i po uprzednim wyczyszczeniu gaźnika ustawić wszystko zgodnie z nią.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że kolektor robi Ci się czerwony może być spowodowane zbyt ubogą mieszanką, po prostu zbyt dużo tlenu podnosi temperaturę spalania, dodatkowo dławienie się po mocnym dodaniu gazu również wskazuje na gaźnik. Pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić to zaopatrzyć się w serwisówkę i po uprzednim wyczyszczeniu gaźnika ustawić wszystko zgodnie z nią.

A może koledze chodzi po prostu o typową przypadłość FCR-a. Przy szybkim szarpnięciu manetą w gaźniku z pompką przecież zdarza się przydławienie.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...