zielorz Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Witam ;) Kolega przyprowadził mi quada, niby nie jest chiński ;) Silnik to normalny 2T z automatyczną przekładnią. Quad najpierw nie palił, następnie zaczął palić, jednak raz odpala od strzała, raz zgaśnie i koniec przez kilka min nie idzie go odpalić. Drugim problemem jest to, że ciężko ustawić mu wolne obroty i bardzo źle się wkręca. Wydaje się jakby miał za dużo powietrza, lecz regulacje iglicą czy śrubką regulacji składu mieszkanki nie pomagają. Bywa lepiej, ale nie jest dobrze. Czasem jak zgaśnie i nie idzie go odpalić, świeca pozostaje sucha, tak jakby go coś zatykało. Poza tym czasem wypadają mu zapłony ;) Jak już chodzi na wolnych obrotach jako tako, wrażenie jest takie jakgdyby znikała iskra na sekundę. Świeca wymieniona, membrana sprawdzona, gaźnik wyczyszczony, elektrownia wyczyszczony (bo była cała zawalona błotem). Co to może być ? Ma ktoś jakieś pomysły ? Bo nie chce bezsensownie rozbierać całości. Wydech, tłok ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Komprechę sprawdź, jak będzie do dupy to wiadomo. Filtr powietrza możę zatkany :icon_twisted: Widziałem kiedyś akcję że koleś napchał szmatę podczas czyszczenia filtra, zapomniał wyjąć a potem były czary i zaklęcia dlaczego nie pali :buttrock: Potem możesz wywalić wydech, może będzie chpodzić. Jak tak, no to kret+woda i czyszczenie. Sprawdź też zawór wydechowy (jeśli jest) na początek zawsze warto zacząć od najprostrzego :P Może zapłon się przestawił? Moduł spawny? Pewno nie ma możliwości wsadzenia od czegoś innego... Jak nie to, to może przewody WN są dzikie/ Aha no i możesz sprawdzic czy palifko dochodzi w ogole do cylka :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Jak już chodzi na wolnych obrotach jako tako, wrażenie jest takie jakgdyby znikała iskra na sekundę dwusuwy zawsze nierówno pracują :D to będzie albo aeon albo smc albo keeway :D świece ma biała ?? czy kawową tylko suchą?? zmierzyc kompresje to są żywotne silniki ale nie wieczne :D zapłon sie nie przestawi bo to CDI... sprawdź jak lionix pisze bez wydechu jak nie to rozbiórka możliwe że simmering i łapie lewe powietrze Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 jak skuterowe rozwiązania to pewnie i kranik podciśnieniowy, sprawdź czy działa prawidłowo wydechu nie ruszaj , jeśli są jakieś wątpliwości to sprawdź drożność ale nie sądze żeby to było to a z dzikimi prądami też możliwe, miałem chińczyka w którym w ogóle nie dało się sprawdzić ładowania,miernik głupiał takie generował pole :P Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Kranik jest tradycyjny, że tak powiem. Zapłon tak jak kolega wyżej pisał CDI bez możliwości regulacji, był cały zalepiony gliną, ale go ogarnąłem. Kojarzę jak pracują 2T wyczynowe i te skuterkowe bo nie jednym jeździłem i nie jednego naprawiałem, ale tu jest tak dosłownie jakby gubił zapłon na chwile. Takie hmm wypadanie zapłonów jak w kosiarce czasem ;) Dziwne jest to, że jak zgaśnie i nie idzie go odpalić to nawet po dłuższym kręceniu świeca pozostaje sucha. Gdy nie chce odpalić iskra jest cały czas. Kolor świecy zmienia się z czarnego do jasnego (kawowego), ale to mało miarodajne bo regulacja gaźnika jest zmieniana, gaśnie, nie odpala. Świeca nie może porządnie się wygrzać. Gaźnik mikuni TM23 bodajże. Pozdrawiam i dziękuje za odzew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 może już dokatany tlok kompresja nie taka pierscienie przepuszczają. Zdejmij cylek to sie przekonasz co jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Obstawiam simeringi na wale. Za małe podciśnienie pod tłokiem i nie zaciąga paliwa bo nie może rozchylić membrany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Tak myślę, że zajrzę do tych simmeringów za jednym grzebaniem ;) Tłok już jedzie nowy bo stary nie za ciekawy był. Będzie szlif, to się zbiorę i go rozpołowię ;) Dziękuje za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.