Digidy Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) witam, jestem świeżym posiadaczem tej maszyny i mam pare pytań, 1. czy posiada ktoś może schemat gaźnika, na którym widać która śrubka jest od czego, bo coś mi paliwo z niego cieknie. 2. olej zalałem do baku castrol 2t i czy to jest odpowiedni olej ? podobno mieszanka ma być 1:50 ale dałem raczej więcej ( trochę kopci mocniej ale resztę oleju wywala tłumikiem ) 3. jaki olej powinien być zalany w silniku?? miał mało to mu zalałem mineralny lotos i miałem syntetyk z auta używany to mu dolałem, 4. czy to że mu zalałem więcej oleju do baku może być przyczyną ze się zalewa przy odpalaniu jak jest zimny, na rozgrzanym palił bez problemu, 5. do czego służy wężyk który idzie z baku do pułki kierownicy? http://zapodaj.net/81a0c692e19c.jpg.html :bigrazz: Edytowane 28 Lutego 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) No to tak yo Jaki to jest dokładnie model? Po zdjęciu (chodź się nie znam na plastikach) domyślam się że to cagiva mito? 1. TUTAJ masz serwisówkę w PDFie. Tam powinno być wszystko napisane. Jeśli cieknie ci rurką od przelewu, to znaczy że masz za wysoki poziom pływaka w gaźniku,i musisz go obniżyć. 2. Najlepiej lać Castrol Power 1 Racing 2T. Powinieneś mieć w serwisówce napisane jaka powinna być mieszanka (nie masz dozownika?) 1:50 to trochę mało :P 3. Do silnika najlepszy jest MOTUL TransOil Expert Takiej dzikiej mieszanki jak zrobiłeś nie polecam, bo mogą być problemy ze sprzęgłem. A że wlałeś używany olej od samochodu (?!) to w ogóle pozdro dla silnika :D 4. Niby może być, ale ja bym obstawiał że to jednak za wysoki poziom paliwa. Czeka regulacja gaźnika, może zabawa iglicą, pływakiem... 5. To jest odpowietrzenie zbiornika, niech sobie będzie :P Edytowane 28 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) czesc, to jest Cagiva aletta oro (duży ścigacz) do silnika trzeba wlewać olej przekładniowy ? bo mam taki ale to jest do skrzyń samochodowych, maszyn itp olej zalałem używany bo nie miałem innego ale nie jeździłem na nim, i tak bede wymieniał całość i to tylko chwilowo, a na skali nie było widać na bagnecie ile jest, dopiero jak ściemniały kolory to zauważyłem , oleju to powinno być pomiędzy podziałką dwóch kresek? bo nie jest oznaczone max ani minimum. Edytowane 28 Lutego 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) No to do tego serwsiówki ni mam. Tak do silnika (konkretnie to do przekładni, bo sam silnik jest smarowany olejem z paliwa, jak to większość dwusuwów), a to co żeś nalał to jak najszybciej wylej :O :O :O I wlej normalny motocyklowy a nie jakiś wynalazek, ten motul nie jest drogi. Powinno być właśnie w tej podziałce. Tak przy okazji nie kupiłeś jej przypadkiem w Łodzi? http://www.bikepics.com/members/artemor/94oro125/ Edytowane 28 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) nie kupiłem z łodzi, maszyna fajna, fajne odejście ma, tylko musze trochę przy niej porobić, ile wchodzi oleju do silnika? 1 L wystarczy? propo dozownika - to jest - ale podobno dozowniki oszukują i lepiej lać do baku, ale cała instalacja jest kompletna wiec może spróbować? przekonałem sie o skuteczności przedniego hamulca ( podwójny tarczowy) jak mi koło zablokowało jak tylko leciutko hamowałem, ale na szczęście mam trochę praktyki ;) Edytowane 28 Lutego 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Mi też blokuje a mam 1 tarczę...zablokować to nie problem :icon_mrgreen: Wlej tyle żęby na bagnecie było OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Wlej tyle żęby na bagnecie było OK tylko czy wystarczy jedna butelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Starczy :P Tam raczej nie wchodzi więcej niż litr bo olej pracuje tylko w przekładni, ale w całym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 ale ten olej smaruje cały silnik? wał korbowy, tłok itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Olej ten smaruje tylko przekładnię (skrzynię) i sprzęgło. Wał, korbowód i tłok są smarowane olejem z paliwa (dlatego się robi mieszankę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Proponuję ściągnąć serwisówkę do starszej mito, lub w8, bo te silniki są podobne, a lanie oleju na oko moze zakończyć szybko jego żywot.. Również w tej serwisówce powinieneś znaleźć regulację gaźnika. Zapraszam na forum o cagivie (link mam w sygnaturce), tak ktoś moze coś wiedzieć. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 zrobiłem mu takie smarowanie jakiego nigdy nie miał, :biggrin: mam taki olej : http://www.allegro.pl/item931722687_olej_m...trol_2t_1l.html można na nim jeździć? jak sprawdzić czy dozownik będzie dobrze podawał olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 witam, jestem świeżym posiadaczem tej maszyny i mam pare pytań, 1. czy posiada ktoś może schemat gaźnika, na którym widać która śrubka jest od czego, bo coś mi paliwo z niego cieknie. -> nie cieknie przez śruby tylko przez to ze jest zbyt wysoki poziom paliwa ustawiony) 2. olej zalałem do baku castrol 2t i czy to jest odpowiedni olej ? podobno mieszanka ma być 1:50 ale dałem raczej więcej ( trochę kopci mocniej ale resztę oleju wywala tłumikiem )-> (zalewaj 1:50 nie wiecej bo skończysz ten sprzęt, nadmiar nagaru i zalepianie dysz gaźnika które prowadzi do zubożenia mieszanki) 3. jaki olej powinien być zalany w silniku?? miał mało to mu zalałem mineralny lotos i miałem syntetyk z auta używany to mu dolałem, -> Motul Transoil 10W40 4. czy to że mu zalałem więcej oleju do baku może być przyczyną ze się zalewa przy odpalaniu jak jest zimny, na rozgrzanym palił bez problemu, -> nie masz zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. 5. do czego służy wężyk który idzie z baku do pułki kierownicy? -> odpowietrzenie baku. http://zapodaj.net/81a0c692e19c.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 witam, jestem świeżym posiadaczem tej maszyny i mam pare pytań, 1. czy posiada ktoś może schemat gaźnika, na którym widać która śrubka jest od czego, bo coś mi paliwo z niego cieknie. -> nie cieknie przez śruby tylko przez to ze jest zbyt wysoki poziom paliwa ustawiony) 2. olej zalałem do baku castrol 2t i czy to jest odpowiedni olej ? podobno mieszanka ma być 1:50 ale dałem raczej więcej ( trochę kopci mocniej ale resztę oleju wywala tłumikiem )-> (zalewaj 1:50 nie wiecej bo skończysz ten sprzęt, nadmiar nagaru i zalepianie dysz gaźnika które prowadzi do zubożenia mieszanki) 3. jaki olej powinien być zalany w silniku?? miał mało to mu zalałem mineralny lotos i miałem syntetyk z auta używany to mu dolałem, -> Motul Transoil 10W40 4. czy to że mu zalałem więcej oleju do baku może być przyczyną ze się zalewa przy odpalaniu jak jest zimny, na rozgrzanym palił bez problemu, -> nie masz zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. 5. do czego służy wężyk który idzie z baku do pułki kierownicy? -> odpowietrzenie baku. http://zapodaj.net/81a0c692e19c.jpg.html ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 ?? Kolega wueska odpowiedział na powyższe pytania. Czy to nie zrozumiałe ?? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.