jurbassteck Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) Mam pytanie, czy opłacalne jest nabycie takiego oto motocykla? drag Na co zwrócić uwagę, może jest na forum właściciel.. Co sądzicie o tego typu przeróbkach? Z góry dzięki za odpowiedź :) Kontaktowałem się z właścicielem: "Wydechy są puste. silnik i skrzynia jest od kaszla, więc sprzęgło też (...) vmax to 160km/h" Edytowane 28 Lutego 2010 przez jurbassteck Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 No naprawde ładna i przyzwoicie zrobiona wydumka. Na zlotach napewno budzi zainteresowanie :bigrazz: Ogólnie napewno będzie z tym więcej problemów niż z gotowym japońskim motocyklem. Ale za to części silnikowe kosztują grosze, i można młotkiem naprawiać. Jakby cena zeszła do 3koła to ja bym brał z miejsca :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 No naprawde ładna i przyzwoicie zrobiona wydumka. Na zlotach napewno budzi zainteresowanie :bigrazz: Ogólnie napewno będzie z tym więcej problemów niż z gotowym japońskim motocyklem. Ale za to części silnikowe kosztują grosze, i można młotkiem naprawiać. Jakby cena zeszła do 3koła to ja bym brał z miejsca :biggrin: Mi też się niesamowicie podoba :) Zastanawiam się jak jest z chłodzeniem, przecież w maluchu jest dmuchawa, a tutaj raczej obieg naturalny.. Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam daj sobie spokój, jak chcesz pojeździć to inwestuj w japonie chyba że chcesz się wyróżniać to szukaj coś oryginalnego, a co do tej wydumki to trzeba jeszcze trochę pracy i pieniędzy w nią włożyć co do chłodzenia to nie ma problemu silnik jest na wierzchu a w maluchu jest z tyłu i nie ma opływu powietrza dlatego musieli wsadzić dmuchawę pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 160kmh? ze sztywnym tyłem, cienkimi lagami z japończyka sprzed ćwiećwiecza, ramą pospawaną w garażu która prawie leży na glebie? jak dla mnie - kpina BTW o ile pamiętam wypowiedzi znajomych, którzy budowali takie wydumki, to silnik kaszla za bardzo trzęsie, żeby skutecznie pracował w motocyklu. zauważ, że standardowo jest mocowany elastycznie, ruchomo. na dłuższą metę nie dało się tym ani jeździć, ani skutecznie poskręcać luzujących się śrub chłodzenie to pewnie mniejszy problem, w puszce jak jest opakowany blachą, to potrzebny mu wentylator - w motocyklu raczej nie jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Umów się ze sprzedającym i przejedź się najpierw tym czymś. Może w ogóle nie da się tym jeździć. Gość miał wizję i chęci, najgorzej tego nie zrobił w kwestii stylistyki (czytaj:brzydsze się widywało) ale jakość wykonania ramy i reszty musi być dokładnie sprawdzona. Po krajobrazie z fotki widać że jest to jakiś agro-tuner. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Umów się ze sprzedającym i przejedź się najpierw tym czymś. Może w ogóle nie da się tym jeździć. Gość miał wizję i chęci, najgorzej tego nie zrobił w kwestii stylistyki (czytaj:brzydsze się widywało) ale jakość wykonania ramy i reszty musi być dokładnie sprawdzona. Po krajobrazie z fotki widać że jest to jakiś agro-tuner. :biggrin: Raczej się nie umówię w najbliższym czasie, bo niestety nie mam kiedy.. A swoją drogą po obejrzeniu wszystkich zdjęć dochodzę do wniosku, iż faktycznie może być przy nim sporo roboty w przyszłości.. Tu są zdjęcia, które otrzymałem, gratuluję właścicielowi pomysłu, w dalszym ciągu mi się niesamowicie podoba, ale jednak zdrowie jest najważniejsze. zdjęcia drag Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Wie ktoś może co to jest za skrzynia biegów tam zamontowana? Od ruska napewno nie, bo ma wyjście na zębatke nie na wał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) Wie ktoś może co to jest za skrzynia biegów tam zamontowana? Od ruska napewno nie, bo ma wyjście na zębatke nie na wał. Skrzynia jest od Malucha...ma tylko wyrzucone półosie i zrobione wyjście pod zębatkę (z resztą w pierwszym poście jest o tym mowa); Ciekawi mnie system zmiany biegów, tzn. jak się to odbywa - ręką?? A co do problemów z chłodzeniem to owszem mogą występować. To, że silnik jest na wierzchu wszystkiego nie rozwiązuje. Cylindry są ustawione w rzędzie przez co jeden zasłania drugi (a powietrze skutecznie omywa tylko jeden z nich); Były w historii podobne przypadki problemów z chłodzeniem, gdzie tylne cylindry były przegrzane (Indian Four, Ariel Square Four) - także tu może być tak samo. Edytowane 28 Lutego 2010 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 poptarzcie na tylne zawieszenie i spawy oraz jakos rur uzytych do tej budowy spierdalostwo i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Były w historii podobne przypadki problemów z chłodzeniem, gdzie tylne cylindry były przegrzane (Indian Four, Ariel Square Four) - także tu może być tak samo. I nawet współczesne Harley`e. :biggrin: Faktycznie jak Alonzoo pisze - spawy z tyłu są finezyjne. :biggrin: Zobaczcie na "napinacz" paska alternatora po prawej z przodu. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 finezyjne?? ja to nazywam spawami ozdobnymi!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 gorsze sie widzialo.ale to jest poracha ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafikDriver Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Stary nie gniewaj się ale nie brał bym tego w ogóle pod uwage widać że gość się przy tym napracował ale co z tego. zastanów się może naprawde warto posłuchać kolegów wtrzymać się dozbierać kasy i kupić japończyka. Bo na naprawy tego sama stracisz dużo kasy i nerwów. Sam wiesz że 126 do niezawodnych nie należy a ta spawana w garażu rama też nie wbudza zaufania. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Spoko! Na pewno go nie kupię, już się umówiłem z gościem we Wrocławiu, i jutro jadę obejrzeć Shadowkę 500, może ta zostanie moją ukochaną :) Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.