KaBaN Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Witam....Moja nie ma żadnego problemu na 5 od 75km/h..ładne przyspiesza od tej prędkości.. a jak osiągnie 90 to wstepuje w nia bestia....dostaje takie buta że szok...dodoam że mam żebatki orginalne bez żadnych zmian przełożen:Pi tak przyspiesza do 110 moze 115 a poźniej przyspieszenie spada troche... Pozdrawiam Hubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Czolem! A teraz w takim razie wyjasnijcie mi dlaczego TSki lykaja o 1-2 litry mniej na 100 km od ETZ, skoro pojemnosc jest ta sama, silnik z tego co wiem niemalze tez (poza moze iloscia biegow)?Bo wydaje mi sie to dosc ciekawe, ze pozniejsza wersja, a wiec nieco lepsza technologicznie jara wiecej od swojej poprzedniczki. I to o az tyle...Billemu je na trasie 3,0 jak pisze, a w ETZ nikt nie zchodzi ponizej 4, zas najpopularniejszym spalaniem jest 4,8-5,5...Kolosalna roznia..Jak sadzicie dlaczego? Wieksze obroty?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 TS ma bardziej elastyczny silnik (może niższy stopień sprężania, te rzeczy...?), choć słabszy (19KM), zależy na jakich obrotach latasz -billy lata ok 70km/h i wtedy już ma 5. bieg - przeciętna etz przyzwoicie radzi sobie na 5. przy jakichś 80 km/h i wtedy ma już wyższe obroty.2. Pewnie większość etz-owców ciśnie ile wlezie :twisted: Z resztą nevermind, tak naprawdę możliwości silnika etz zaczynają się tam, gdzie kończą się ts :D (choć do TS mam spory sentyment) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Billemu je na trasie 3,0 jak pisze, a w ETZ nikt nie zchodzi ponizej 4, zas najpopularniejszym spalaniem jest 4,8-5,5...Kolosalna roznia..Muszę się pochwalić, że moja maszyneria spala teraz na zębatce 18-zębowej ok. 3,6 l/100 km! Pierwsza kontrola wykazała 3,56, ale zapomniałem wtedy doliczyć wlanego oleju. :oops: Drugie tankowanie (po Rybniku) wykazało 3,61 l/100 km. Chyba jednak podniosę iglicę o jeden ząbek bo świeca jest jasna. I co Ty Zbyhu na to? :-P Billemu je trójkę bo silnik gasi na zjazdach z góry... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Czolem! I co Ty Zbyhu na to? :-P 8O 8O 8O Ja tez tak kceeeeeeee!!!!!!!A co ma do tego zebatka?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Tez bylem zaskoczony spadkiem zuzycia. Najwyrazniej wczesniej wrzucany piaty bieg daje wlasnie taki efekt. Teraz nawet po miescie przy predkosci 70 - 75 mozna sobe pyrkac na piatce, przedtem minimalna predkosc na najwyzszym biegu to bylo 85. W kazdym razie policz ilosc zebow w swojej MZ i pomysl tez nad regulacja gaznika oraz zaplonu. To moze dac efekty.Pozdrowki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Czolem! Ja tam moge jezdzic 70 na piatce. Co prawda nie za bardzo chce sie wtedy zbierac, ale da sie :D.A co do zaplonu i gaznika - lepiej tego nie bede ruszal, bo jeszcze cos zchrzanie, jak siebie znam.Moze powinienem lepiej pomyslec nad zmiana stylu jazdy :roll:.Postaram sie podczas testowego tankowania jezdzic bardzo delikatnie - zobaczymy ile spale :).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.