Skocz do zawartości

przeciag w silniku :)


zbyhu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam....

Moja nie ma żadnego problemu na 5 od 75km/h..ładne przyspiesza od tej prędkości.. a jak osiągnie 90 to wstepuje w nia bestia....dostaje takie buta że szok...dodoam że mam żebatki orginalne bez żadnych zmian przełożen:Pi tak przyspiesza do 110 moze 115 a poźniej przyspieszenie spada troche...

 

Pozdrawiam

 

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

A teraz w takim razie wyjasnijcie mi dlaczego TSki lykaja o 1-2 litry mniej na 100 km od ETZ, skoro pojemnosc jest ta sama, silnik z tego co wiem niemalze tez (poza moze iloscia biegow)?

Bo wydaje mi sie to dosc ciekawe, ze pozniejsza wersja, a wiec nieco lepsza technologicznie jara wiecej od swojej poprzedniczki. I to o az tyle...

Billemu je na trasie 3,0 jak pisze, a w ETZ nikt nie zchodzi ponizej 4, zas najpopularniejszym spalaniem jest 4,8-5,5...

Kolosalna roznia..

Jak sadzicie dlaczego? Wieksze obroty?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TS ma bardziej elastyczny silnik (może niższy stopień sprężania, te rzeczy...?), choć słabszy (19KM), zależy na jakich obrotach latasz -billy lata ok 70km/h i wtedy już ma 5. bieg - przeciętna etz przyzwoicie radzi sobie na 5. przy jakichś 80 km/h i wtedy ma już wyższe obroty.

2. Pewnie większość etz-owców ciśnie ile wlezie :twisted:

Z resztą nevermind, tak naprawdę możliwości silnika etz zaczynają się tam, gdzie kończą się ts :D (choć do TS mam spory sentyment)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Billemu je na trasie 3,0 jak pisze, a w ETZ nikt nie zchodzi ponizej 4, zas najpopularniejszym spalaniem jest 4,8-5,5...

Kolosalna roznia..

Muszę się pochwalić, że moja maszyneria spala teraz na zębatce 18-zębowej ok. 3,6 l/100 km! Pierwsza kontrola wykazała 3,56, ale zapomniałem wtedy doliczyć wlanego oleju. :oops: Drugie tankowanie (po Rybniku) wykazało 3,61 l/100 km. Chyba jednak podniosę iglicę o jeden ząbek bo świeca jest jasna. I co Ty Zbyhu na to? :-P Billemu je trójkę bo silnik gasi na zjazdach z góry... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bylem zaskoczony spadkiem zuzycia. Najwyrazniej wczesniej wrzucany piaty bieg daje wlasnie taki efekt. Teraz nawet po miescie przy predkosci 70 - 75 mozna sobe pyrkac na piatce, przedtem minimalna predkosc na najwyzszym biegu to bylo 85. W kazdym razie policz ilosc zebow w swojej MZ i pomysl tez nad regulacja gaznika oraz zaplonu. To moze dac efekty.

Pozdrowki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Ja tam moge jezdzic 70 na piatce. Co prawda nie za bardzo chce sie wtedy zbierac, ale da sie :D.

A co do zaplonu i gaznika - lepiej tego nie bede ruszal, bo jeszcze cos zchrzanie, jak siebie znam.

Moze powinienem lepiej pomyslec nad zmiana stylu jazdy :roll:.

Postaram sie podczas testowego tankowania jezdzic bardzo delikatnie - zobaczymy ile spale :).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...