bubiool Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 (edytowane) Witam wszystkich! Nowy nabytek (w sumie z końca października ale dopiero teraz zawitałem na forum) YAMAHA FZR 1000 - rok 1994 Wizualnie daje rade:D Lakier oryginalny. Przejechałem nim dopiero koło 3 000 km tak więc malutko. Przebieg 40 000 Ma uszkodzony EXUP więc zawór non stop odkręcony jest na maxa co powoduje że motocykl na niskich obrotach zbiera się gorzej niż inne litry ( Na początek dobra sprawa żeby wyczuć maszyne) Od 8 tys obr idzie już tak jak powinien czyli wyrywa ręce z kierownicy ;) Do zrobienia jest właśnie ten zawór EXUP wraz z silniczkiem. Przydało by się wymienić napęd oraz opony bo z tym także troche licho. Oczywiście jeździć się da ale nie o to chodzi żeby wymienić jak się już rozpadnie ;) Dlaczego FZR? Nie było problemu aby troche poczekać i kupić np r6 czy coś podobnego ale osobiście bardziej wole motocykle duże o sportowych cechach i nie chodzi tutaj o pojemność a raczej o gabaryty ( FZR 1000 jest bodajże 20cm dłuższy od r6) . Pozytywne opinie o trwałości tego motocykla utwierdziły mnie w tym , że właśnie taki motocykl chciał bym sobie sprawić po mojej Jawie 350 tutaj foto: http://img706.imageshack.us/img706/4152/bubioolfzr1000.jpg Zapraszam do komentowania maszyny i ewentualnego zadawania pytań! Edytowane 14 Lutego 2010 przez bubiool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Gratki za sprzęt, zawsze ceniłem duże japońskie lokomotywy.:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dirty Harry Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 (edytowane) Ooo, piękna. Tylko klocki na przód zamawiaj z 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem :) Skąd sprowadzona ? Co do trwałości to prawda, ale trzeba pamiętać i regularnie doglądać poziomu oleju. A one z reguły go lubią :D Edytowane 22 Lutego 2010 przez Dirty Harry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Gratulacje. Miałem okazje upalac taką fzr'ą i sprzęcik pomimo wieku daje mocno do przodu. Oby sprawował sie jak najlepiej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Bodajże sprowadzony z Niemiec. Odblokowany. A co do oleju - fakt lubi sobie wsysnąć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dirty Harry Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Bodajże sprowadzony z Niemiec. Odblokowany. A co do oleju - fakt lubi sobie wsysnąć ;) A ile tak mw. ? I wrzuć trochę więcej zdjęć jak możesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Nie wiem ile dokładnie bo nie sprawdzałem. Zdjęcia jakieś wrzuce tylko muszę zrobić ;) tutaj jeszcze jedno : http://img4.imageshack.us/img4/8784/7786e23443.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dirty Harry Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 (edytowane) Nie wiem ile dokładnie bo nie sprawdzałem. Zdjęcia jakieś wrzuce tylko muszę zrobić ;) tutaj jeszcze jedno : http://img4.imageshack.us/img4/8784/7786e23443.jpg Piękny sprzęt. Bardzo ciężko w tej chwili o egzemplarz w dobrym stanie technicznym i oryginalnym malowaniu także dbaj o nią, bo egzemplarze z 87-88 i pierwsze exup'y z 89 nabierają już wartości kolekcjonerskiej i kto wie czy nie podobnie będzie z ostatnim wypustem. Możesz powiedzieć ile Cię wyniosła i co do tej pory przy niej zrobiłeś, jak wygląda kwestia spalania i jakiego oleju używasz ? Obecnie ujeżdżam YZF 750R również z 94 roku i interesuję się tymi motkami (tj wszystkim pochodnym od 0W01) poczynająć od FZR 750 na Thunderace'ie kończąc. Wybacz więc moją upierdliwość ;) PS - w razie gdyby naszła Cię myśl o sprzedaży to proszę o PW :cool: Edytowane 23 Lutego 2010 przez Dirty Harry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 (edytowane) Narazie nie wyniósł nic . Przydało by się wymienić napęd oraz opony w pierwszej kolejności - zrobię to w przyszłym miesiącu bo komplet opon koło 800zł napęd też koło 500zł . Potem może uszczelkę pod klawiaturą bo widać wilgotna jest. Łańcuszek rozrządu jeszcze jest ok więc zrobię go na następny sezon. A jak narazie nie zamierzam sprzedawać. Motor może i stary ale oryginalny i mimo że plastik to drugiego takiego litra w tym oryginalnym malowaniu na żywo nie widziałem :D Pali gdzieś 6 7 / 100 na trasie. W mieście oczywiście więcej. A jeśli chodzi o olej to używam castrola mineralnego 15 w 40 Edytowane 24 Lutego 2010 przez bubiool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 jak na fzr 1000 6-7 litra to bardzo mało , moj znajomy ma fzra tego jeszcze z dwiema okrągłumi lampami z przodu , to jak jechalismy sobie 100km/h na trasie to mi bandzior wziął ok 5,5 a jemu 8 L . Piękne są te yamaszki i mam słabość do starych motocykli , te nowe plastiki nie mają tego czegoś . :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.