Gość robert73 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Pytam czy mozna samemu podjac sie wymiany tarcz sprzegla, czy jest to zbyt skoplikowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Nic skomplikowanego, warto się wyposażyć dodatkowo o uszczelkę pokrywy, dobrze od razu zmienić sprężyny dociskające oraz olej i filtr. Spuszczasz olej, odkręcasz pokrywę sprzęgła, odkręcasz docisk sprzęgła, wymieniasz tarcze i sprężyny, dokręcasz wszystko z powrotem z odpowiednim momentem (jeżeli nie masz klucza dynamometrycznego to radzę się wyposażyć w dobre wyczucie w ręce, bo urwać gwint w aluminium jest bardzo łatwo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Lutego 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Rozkładaj i zakładaj tarcze i przekładki w takiej samej kolejności, niekiedy różnią się grubością - zwykle pierwsza i ostatnia (nie wiem, jak jest w VT600). Sprężyny dokręcaj naprzemiennie. Tarcze wrzuć do oleju na godzinę przed montażem, ew. jak nie masz czasu to je przynajmniej przesmaruj olejem przed montażem. Zaopatrz się w serwisówkę, aby widzieć, jak montowane są podzespoły. Spuść olej z motocykla. Dokręcasz śruby z wyczuciem, możesz je wkleić na klej. Zalewasz olej, przektręcasz silnik, gasisz, sprawdzasz stan oleju i dolewasz do odpowiedniego poziomu. Po wymianie pojeździj spokojeniej kilka kilometrów, aby wszystko się ułożyło i tarcze nie nadpaliły. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Rozkładaj i zakładaj tarcze i przekładki w takiej samej kolejności, niekiedy różnią się grubością - zwykle pierwsza i ostatnia (nie wiem, jak jest w VT600). Sprężyny dokręcaj naprzemiennie. Tarcze wrzuć do oleju na godzinę przed montażem, ew. jak nie masz czasu to je przynajmniej przesmaruj olejem przed montażem. Zaopatrz się w serwisówkę, aby widzieć, jak montowane są podzespoły. Spuść olej z motocykla. Dokręcasz śruby z wyczuciem, możesz je wkleić na klej. Zalewasz olej, przektręcasz silnik, gasisz, sprawdzasz stan oleju i dolewasz do odpowiedniego poziomu. Po wymianie pojeździj spokojeniej kilka kilometrów, aby wszystko się ułożyło i tarcze nie nadpaliły. pzdr Amasz moze namiar na serwisowke, bo nie mam bladego pojecia gdie mozna znalezc :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 http://forum.motocyklistow.pl/Dane-technic...ocykli-f32.html Tutaj poszukaj i napisz do wybranego na PW. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Dzieki za info serwisowki tez sie dorobilem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.