tomasz wloch Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam mam pytanie o strzałki na tłokach !Mają być w vn skierowane w strone gażników czy wydechu?Z tego co mam u mnie zapisane przy rozbiórce to do gażników .Ale w innych moto są strzałki na tłokach skierowane do wydechu.Wiem pytam o dziwne żeczy ale lepiej mieć pewnosć a nie złożyć cos nie tak! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam mam pytanie o strzałki na tłokach !Mają być w vn skierowane w strone gażników czy wydechu?Z tego co mam u mnie zapisane przy rozbiórce to do gażników .Ale w innych moto są strzałki na tłokach skierowane do wydechu.Wiem pytam o dziwne żeczy ale lepiej mieć pewnosć a nie złożyć cos nie tak! :banghead: strzałką do wydechy widocznie ktoś się pomylił jak robił wcześniej remont tego motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Dokładnie strzałka do wydechu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Do wydechu zazwyczaj(nie spotkałem się żeby było inaczej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habadyś Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 zawsze strzalka do wydechu ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) Jest taka zasada że do wydechu ma być skierowana strzałka. Ale to nie wyklucza że może być inaczej. Zobacz w serwisówce, może jest coś tam o tłokach. Myślisz że ktoś już kiedyś grzebał w silniku, zmieniał tłoki? Stąd ta pomyłka? To chyba kiepski silnik musi być, skoro już drugie "grzebanko" przechodzi. Jeśli silnik dobrze śmigał przez ten cały czas to chyba tłoki są dobrze założone. Jeśli teraz je odwrócisz to zaczną się problemy bo tłok jest już ułożony do cylindra, tak samo pierścienie. W Harley`u (silnik EVO) strzałki wskazują montaż w kierunku przodu silnika, co w przednim cylindrze pokrywa się z wydechem, ale w tylnym pokryje się z zaworem ssącym. :biggrin: Edytowane 9 Lutego 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Jest taka zasada że do wydechu ma być skierowana strzałka. Ale to nie wyklucza że może być inaczej. Zobacz w serwisówce, może jest coś tam o tłokach. Myślisz że ktoś już kiedyś grzebał w silniku, zmieniał tłoki? Stąd ta pomyłka? To chyba kiepski silnik musi być, skoro już drugie "grzebanko" przechodzi. Jeśli silnik dobrze śmigał przez ten cały czas to chyba tłoki są dobrze założone. Jeśli teraz je odwrócisz to zaczną się problemy bo tłok jest już ułożony do cylindra, tak samo pierścienie. W Harley`u (silnik EVO) strzałki wskazują montaż w kierunku przodu silnika, co w przednim cylindrze pokrywa się z wydechem, ale w tylnym pokryje się z zaworem ssącym. :biggrin: W serwisówce tylko piszą że przy składaniu dać w tą samą strone co było przedtem!Ten silnik przechodzi 2 grzebanie bo skrzynia ponoć padła wczesniej a jaka prawda to nikt nie wie! :banghead: 2 zapytanie jak odpowietrzacie zawory?Czy jeżel nie były wyciągane musze je odpowietrzyć?Głowice są ok zalałem naftą i po nocy nic nie ubyło co znaczy że są szczelne! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Co masz na myśli pisząc o odpowietrzaniu zaworów? Strzałki na tłokach zgodnie z kierunkiem obrotów wału korbowego. :icon_idea: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 W serwisówce pokazuja jakies ustrojstwo do odpowiatrzania hydrałliki i nie wiem czy mam to zrobić .Piszą o wymianie oleju na cos jak naftę przed montarzem!Nie były ruszane regulatory to musze je ruszać? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 chodzi o wypłukanie oleju naftą z regulatorów luzów w celu możliwości ich sciśnięcia przy montazu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 chodzi o wypłukanie oleju naftą z regulatorów luzów w celu możliwości ich sciśnięcia przy montazu. :flesje: Dziękuje za wyjasnienie ! A możesz mi powiedzieć jak mam to zrobić? Mam je wypłukać i zostawić puste czy zalać naftą i przy montarzu nafta wypłynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Włóż je do kuwety z naftą na parę godzin. Przy montażu nafta wypłynie. Zresztą po takich zabiegach jak robisz przy silniku i tak powinieneś olej wymienić. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Włóż je do kuwety z naftą na parę godzin. Przy montażu nafta wypłynie. Zresztą po takich zabiegach jak robisz przy silniku i tak powinieneś olej wymienić. Tak będzie wymieniany olej i reszta . Jak je mam wyjąć bo tego jeszcze nie robiłem.A czym scisnąć znajomy mówi imadłem ale jak dla mnie to troche za szalony pomysł! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 delikatne sciśnięcie bywa czasem konieczne gdy regulator mimo płukanie nie chce "siąść". jednak tylko w ostateczności i naprawdę bardzo delikatnie i powoli. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 delikatne sciśnięcie bywa czasem konieczne gdy regulator mimo płukanie nie chce "siąść". jednak tylko w ostateczności i naprawdę bardzo delikatnie i powoli. To cos jak z kobietami :biggrin: Musze je sprubować wyjąć i scisnąć na ile je można sciskać?Póżniej one same zaciągną oleju?przy montarzu mają być scisnięte jak rozumuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.