qurim Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) W Harrym jak długo stoi to olej czasem sam spływa. A po długim postoju wtedy klekoce silnik przez jakiś czas, zanim wszystko się napełni. Znajomy, mój guru z dziedziny HD (składał masę HD przez ostatnie 30 lat) polecał wkręcać w imadło lub po prostu rozebrać hydroregulator i wylać z niego kisiel. Nie wiem jak w VN to wygląda, czy da się rozebrać. A musisz je opróżnić dlatego żeby później przy składaniu głowicy popychacze nie podpierały się na regulatorach bo wtedy głowica może źle się ułożyć czyli też skrzywić lub pęknąć. Żeby w ogóle nic się nie podpierało i spokojnie się schodziło przy montażu. :biggrin: Edytowane 9 Lutego 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 W Harrym jak długo stoi to olej czasem sam spływa. A po długim postoju wtedy klekoce silnik przez jakiś czas, zanim wszystko się napełni. Znajomy, mój guru z dziedziny HD (składał masę HD przez ostatnie 30 lat) polecał wkręcać w imadło lub po prostu rozebrać hydroregulator i wylać z niego kisiel. Nie wiem jak w VN to wygląda, czy da się rozebrać. A musisz je opróżnić dlatego żeby później przy składaniu głowicy popychacze nie podpierały się na regulatorach bo wtedy głowica może źle się ułożyć czyli też skrzywić lub pęknąć. Żeby w ogóle nic się nie podpierało i spokojnie się schodziło przy montażu. :biggrin: Nie możesz porównywać konstrukcji HD do motocykli japońskich. W Kawasaki i Hondzie hydrauliczne kasatory luzów są NIEROZBIERALNE a sposób ich płukania, sprawdzania i montażu jest dokładnie opisany w manualu. Jeżeli człowiek postąpi zgodnie z Twoją instrukcją będzie zmuszony kupić nowe a one do tanich nie należą. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Przy okazji panie Piotrze czym pan czyści ? zwykła benzyna się nada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Nie możesz porównywać konstrukcji HD do motocykli japońskich. W Kawasaki i Hondzie hydrauliczne kasatory luzów są NIEROZBIERALNE a sposób ich płukania, sprawdzania i montażu jest dokładnie opisany w manualu. Jeżeli człowiek postąpi zgodnie z Twoją instrukcją będzie zmuszony kupić nowe a one do tanich nie należą. !Panie Piotrze pytanie mam takie zcisnołem :banghead: te kasatory i wylałem z nich olej po oprużnieniu zamoczyłem je w nafcie i posciskałem pare razy aby je wypłukać do reszty.Po Tej czynnosci chodzą dosć lekko i miękko.Napełnione są naftą i co teraz?Nie wie Pan może jak ustawić półksiężyce wyrównoważające?na wałkach ustawiłem na znaki ale teraz jak ustawić względem sprzęgła lub magneta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Przy okazji panie Piotrze czym pan czyści ? zwykła benzyna się nada ? Czyści się w nowym ciepłym oleju silnikowym. Mycie w nafcie jest spowodowane dosłownym tłumaczeniem manuala angielskiego. Ustawia się wałek wyważający względem znaków na wale korbowym. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.