dani472 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 witam postanowiłem zamienić śruby dokręcające dekiel głowicy na szpilki i teraz moje pytanie czy wkręcając szpilki w głowice zastosować jakiś klej czy nie ?????? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Masz do wyboru dwa rodzaje. Klej do śrub umożliwiający wykręcenie jej i taki na amen. Tobie proponuję ten z możliwością ponownego wykręcenia. Zawsze będziesz mógł zmienić szpilkę w razie przeciągnięcia gwintu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni_ Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 (edytowane) jeśli przykręcisz odpowiednim momentem zgodnie ze specyfikacją to nie powinny się odkręcić. Jeśli chcesz dla bezpieczeństwa proponuję Loctite http://www.loctite-kleje.pl/index.jsp?url=...tm&ramka=glowna oczywiście znajdziesz sporo taniej niż w tym linku - tam jest jakaś kosmiczna cena Edytowane 6 Lutego 2010 przez Arni_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 (edytowane) jeśli przykręcisz odpowiednim momentem zgodnie ze specyfikacją to nie powinny się odkręcić. O jakiej specyfikacji piszesz skoro on zmienia fabryczne śruby na szpilki, których nikt nie przewidział w tamtym miejscu. A sedno jest takie aby szpilki nie wykręcały się z nakrętką co bez kleju np. loctite jest bardzo prawdopodobne. sprejem ceramicznym albo midziowym czy coś koło tego było to juz gdziesz o tym poszukaj bedzie w artykule 22 sposoby na zepsucie motocykla poszukaj w góglach Nie ma czegoś takiego jak spray midziowy a tymbardziej góglach.Użyj dodatkowo kilku klawiszy na swojej klawiaturze jak już tu piszesz. Poza tym pamiętaj, że nie używa się specyfików miedziowych z aluminium. Edytowane 6 Lutego 2010 przez monter75 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 (edytowane) Jak chcesz to wrzuć tam szpilki. Tylko nie byle jakie, kup dobre, twarde śruby/szpilki i użyj małej kropelki kleju do gwintów, lekkiego kleju. Będzie OK. Pamiętaj o tym że wystająca na zewnątrz część szpilki będzie szybko rdzewiała jeśli nie będzie zabezpieczona np. powłoką galwaniczną. Chyba że kupisz szpilki z nierdzewki które są twarde więc mają 2 zalety w tym przypadku. Edytowane 6 Lutego 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni_ Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 O jakiej specyfikacji piszesz skoro on zmienia fabryczne śruby na szpilki fakt - mea culpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Tak sobie czytam ten temat i się zastanawiam czy zima tak wpływa na niektórych motocyklistów czy to tylko chęć zaistnienia na forum. Autor chce poprawiać fabrykę i koniecznie udowodnić konstruktorom z Hondy, że jest lepszy od nich a Wy zaczynacie się doktoryzować na temat wyrobów Loctite. monter też dał się wciągnąć bez zastanowienia w poważną dyskusję na temat siły dokręcania śrub a ja się zapytam czy naprawdę szpilek nie musimy dokręcać z odpowiednim momentem? bo to tylko dotyczy fabrycznych śrub. Jeżeli założyciel tego tematu użyje szpilek ciętych z metra gwintowanego pręta zrobionego z gównolitu to na pewno nie można używać do tego celu klucza dynamometrycznego z powodu braku na jego skali tak małych wartości. A teraz konkretne pytanie do założyciela tego bardzo interesującego tematu: Co chcesz osiągnąć zamieniając oryginalne śruby tymi szpilkami? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 założenie szpilek ma to na celu by nie zerwać gwintów w głowicy puki są jeszcze całe, no tak ale zaraz odezwa się głosy ze po co to przecież jeśli się dokręci odpowiednim momentem to się nic nie powinno stać, ale jest to starszy motocykl i wole nie ryzyko9wac ( a dobre dokręcenie jest ważne gdyż dekiel trzyma wałek rozrządu) :):):):) a co do szpilek to juz mam je zrobione z dobrego materiału śróby klasy 12.9 a nie tam żadnej plasteliny :):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 ale nie dociagniesz momentem takim samym szpilki i sruby imo jak ma sie zaerac gwint to sie zerwie, wystarczy zrobić nowy ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.