MOC Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 To się dokształcę. Lecz nie zmienia to faktu, że można je zagazować. Wszystko mozna pytani etylko na ile bedzie to oplacalne. Trzeba pamietac o tym ze paliwo spelnia rowniez funkcje chlodzaca wtryskiwacz, przy jezdzie na gazie, kiedy wtryski sa odstawione i paliwo od nich odciete moze dojsc do ich przegrzania a tym samym uszkodzenia. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Zostają koreańczyki te ostatnie jeszcze walczą o renomę i rynek dlatego są ciągle stosunkowo trwałe i niezawodne (Kia 7 lat gwarancji) A europejskie koncerny zaczynają oszczędzać przesadnio na jakości swoich produktów i cen ich samych Paranoją już jest kiedy Octavia II jest droższa w zakupie od Golfa i jedno i drugie w kombi z tymi samymi silnikami i zbliżonym wyposażeniem Ciekawe co będzie z silniczków 1,2 po 100KM za kilka lat Tak wyżyłowane silniczki muszą mieć krótszą żywotność, a przykład VW i passata dobitnie świadczy o jakości i wytrzymałości użytych materiałów. Księgowi szaleją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Gwarancja :biggrin: Ta gwarancje to mozesz sobie w d... wlozyc albo do garnka i zupe z niej ugotowac. Co z tego ze daja gwarancje jak cokolwiek uzyskac od nich na tej gwarancji to mozna z siebie wyjsc i obok stanac. NIby masz iles lat na perforacje nadwozia a tylko cos wyskoczy to od razu ich fachofcy oceniaja ze to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji i tak jest praktycznie ze wszystkim. Przytaczasz przyklad Kia z 7 letnia gwarancja a tak niedawno w TVN turbo byl program na temat zje*ane lakieru w tych samochodach i skaragach wlascicieli nowych aut ktorym odpadal lakier i tego ze KIA nie chciala nawet slyszec o naprawie a w przypadku natretnych klijentow i po interwencji dziennikarzy laskawie polakierowali dany element. Tylko co z tego jak caly samochod wymagal ponownego lakierowania z tym ze o wymianie na nowy nawet nie chcieli rozmawiac. Masz swoja gwarancje, ktora to jest tylko i wylacznie kolejnym chwytem reklamowym aby po raz kolejny wydymac klijenta... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Gadałem ostatnio ze znajomym, który pracował w salonie / ASO Skody. Oni mają prikaz z góry, żeby przy każdej możliwości anulować klientowi gwarancję i odmówić naprawy gwarancyjnej. Wykorzystuje się do tego każdy możliwy kruczek napisany drobnym druczkiem w warunkach tej gwarancji, a jest tego nie mało. Przykład: gościu miał 10 lat gwarancji na blacharkę w Polo chyba. Przez 7 (!) lat jeździł do ASO na przeglądy. W 8 roku stwierdził, że bez sensu i pojechał gdzie indziej. Rok później samochód zaczął gnić. Pojechał więc do ASO - okazało się, że gwarancja nie obowiązuje, bo rok temu nie był na przeglądzie w ASO. Gwarancja w przypadku samochodu to taki chiński chłyt małketingowy. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Rok później samochód zaczął gnić. Pojechał więc do ASO - okazało się, że gwarancja nie obowiązuje, bo rok temu nie był na przeglądzie w ASO. Gwarancja w przypadku samochodu to taki chiński chłyt małketingowy. przeca to standard ... Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Myśmy z kumplem wyczaili, że np. przegląd Skody w ASO Lellek Opole jest 2-3 stówki droższy niż w ASO w Lublińcu. Ale to jeszcze nic. W serwisie Skody w Czechach - 4 stówki taniej, a czynności serwisowe identyczne. Na pytanie "dlaczego tak?" otrzymaliśmy w PL odpowiedź, że w Czechach stosują olej gorszej jakości :icon_mrgreen: A g... prawda - olej ten sam. Zresztą ile można przyciąć na oleju do benzyniaka 1,4? W Niemcowni redaktorzy jakiegoś czasopisma motoryzacyjnego przeliczyli, ile kosztowałby VW Polo wartości 15 tys.euro, poskładany z części zamawianych przez ASO... uwaga... 300 tys. euro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 To samo jest np. w wawie, dlatego jezdze do miejscowosci sasiednich i ceny o polowe nizsze jak w stolicy... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) W Niemcowni redaktorzy jakiegoś czasopisma motoryzacyjnego przeliczyli, ile kosztowałby VW Polo wartości 15 tys.euro, poskładany z części zamawianych przez ASO... uwaga... 300 tys. euro :icon_mrgreen: no bo Polo to zajebiste auto :icon_mrgreen: :wink: jak mi w przeciągu dwóch miesięcy po raz kolejny :bigrazz: padł w Golfie V (2007) wtryskiwacz, to dali mi na weekend nową Polówkę właśnie. byłem w szoku jak to najbardziej standardowe 1,2 zajebiście się zbiera :D ...szkoda tylko, że to auto też pewnie jednorazowe. pzdr Edytowane 11 Lutego 2010 przez rahu Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 byłem w szoku jak to najbardziej standardowe 1,2 zajebiście się zbiera :D Weź mnie nie załamuj :biggrin: 1,2 się może zbiera... do 80km/h. Ale jak dynamicznie nim jeździsz, to żre chyba więcej niż 1,4. Poza tym ten dźwięk... wirówki/pralki Frania :lapad: Nigdy takiego badziewia. Jak tylko pierwszy raz zrobiłem jazdy próbne HTP, to wymyśliłem rozwinięcie tego skrótu - H****o To Popier***a (przepraszam :cool: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Weź mnie nie załamuj :biggrin: 1,2 się może zbiera... do 80km/h. Ale jak dynamicznie nim jeździsz, to żre chyba więcej niż 1,4. Poza tym ten dźwięk... wirówki/pralki Frania :lapad: Nigdy takiego badziewia. Jak tylko pierwszy raz zrobiłem jazdy próbne HTP, to wymyśliłem rozwinięcie tego skrótu - H****o To Popier***a (przepraszam :cool: ). kiedy jeździłeś tym HTP? przed modernizacją, czy po? pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Ooooo!! Witam w klubie! A poduszki (mimo że nie ruszane) też Ci się ciągle świecą? Adam, gdziekolwiek mieszkasz, wpadnij tym golfem do Warszawy lub zgadaj się z kimś obeznanym w swojej okolicy lub poszukaj na jakimś forum. Z zegarkiem w ręku, wyłączę Ci to w ciągu 5 minut. Dodatkowo zrobię AutoScan. :) Tak więc koledzy nowości mają zarówno swoje wady i zalety. Ja nie pozwolę na swojego audika złego słowa powiedzieć!!!. Jak mu się trochę zestarzeje to wymienię silnik na AWX i dorzucę Quattro. Ktoś tam wyżej zachwalał Lagunę Diesel'a. Tak się składa że żony szwagier miał nówkę sztukę jakieś 4 lata temu. Padała mu elektronika, wielokrotnie. Okazało się że to standard. Czemu? bo podobno oprogramowanie sterujące pisał SAGEM. (no comment). Wymienił na 5 letnie BMW 5. :) Co do kultury pracy, nie wypowiadam się. Kwestia gustu. W moim B5 jest cicho jak w benzynie. Edytowane 11 Lutego 2010 przez Zbyszekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja nie pozwolę na swojego audika złego słowa powiedzieć!!!. W moim B5 jest cicho jak w benzynie. yyy... nie to zebym sie czepial... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 MOC, nie żebym się czepiał ale jestem gotów pomyśleć że mnie prześladujesz. :D Jeśli nie wierzysz to mogę ci kiedyś zaprezentować. PS. Audi to jednak klasa wyżej niż VW. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Kolega miał na mysli rodzaj budy w Audi, w tym przypadku zapewne A4 B5. Passaty maja podobne oznaczenie co moze troche myslić :) PS. masz silnik TDi na pompowtryskach? Edytowane 11 Lutego 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 No wiec sie pytam audi czy szmelcwagen :icon_question: :icon_mrgreen: Kolega miał na mysli rodzaj budy w Audi, w tym przypadku zapewne A4 B5. Passaty maja podobne oznaczenie co moze troche myslić :) PS. masz silnik TDi na pompowtryskach? Dzieki juz kumam. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.