Skocz do zawartości

Duży luz na zaworze ssącym


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Generalnie przy tym problemie, ja osobiście, zdjąłbym głowicę i oddał do regeneracji - wymienią Ci jeden zawór, wyczyszczą pozostałe, doprowadzą do porządku gniazda, dasz nowe gumki, splanujesz głowicę i dasz nową uszczelkę. Zapłacisz, nie wiem, z 500 zł za wszystko i masz świety spokój na następne 10-15 tysięcy, co przy tym motocyklu oznacza kilka sezonów.

Poza tym jak wymienisz ten keden zawór i tak musisz się bawić w jego docieranie, itd...

pzdr

 

Dokładnie. Tym bardziej ze Wr-ki maja problem z oryginalnymi stalowymi zaworami, Jak wymieniac to na tytanowe.

To YZ, tam zawory są tytanowe...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...