Arni Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 A nie tak czasem na odwrót, Motowit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Lutego 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Generalnie przy tym problemie, ja osobiście, zdjąłbym głowicę i oddał do regeneracji - wymienią Ci jeden zawór, wyczyszczą pozostałe, doprowadzą do porządku gniazda, dasz nowe gumki, splanujesz głowicę i dasz nową uszczelkę. Zapłacisz, nie wiem, z 500 zł za wszystko i masz świety spokój na następne 10-15 tysięcy, co przy tym motocyklu oznacza kilka sezonów. Poza tym jak wymienisz ten keden zawór i tak musisz się bawić w jego docieranie, itd... pzdr Dokładnie. Tym bardziej ze Wr-ki maja problem z oryginalnymi stalowymi zaworami, Jak wymieniac to na tytanowe. To YZ, tam zawory są tytanowe... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Dodam tylko ze w zaworow tytanowych sie nie dociera.Ewentualnie kupic jeden wiecej i poswiec go na dotarcie gniazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.