Skocz do zawartości

Co należy zmienić w moto-akcesoria.pl


moto-akcesoria
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chcemy zmienić wiele rzeczy w firmie i mamy swoje plany, które będziemy wprowadzać w nadchodzącym sezonie. Potencjał magazynowy jest ogromny, ale to mało - chcemy abyście kupując u nas czuli się zadowoleni.

Pytam więc - co byście zmienili, co według was jest źle zrobione, gdzie trzeba wprowadzić zmiany? Wskazanym byłoby również abyście napisali od razu jak waszym zdaniem to powinno wyglądać.

 

Piszcie co wam na sercu leży, bo jak widać za oknami (tzn no tak nie za bardzo) sezon idzie więc już teraz trzeba wprowadzać zmiany. (no to czekam na baty :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po głowie chodzi mi pomysł który już w jakimś sklepie internetowym widzialem

w profilu użytkownika podajemy model motocykla i jest możliwość podejrzenia akcesoriów i części do danego modelu, bądź też wyszukiwarka wg modelu (coś na kształt jak intermotors ma choć moze niekoniecznie tak rozbudowane)

zwłaszcza przy promocjach użyteczne narzędzie by to było

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: pilnować oznaczeń towar dostępny w 24 h, ponieważ na własnej skórze się przekonałam, że ona doba potrafi się przeciągnąć do dób dziewięciu :icon_eek: (naturalnie za moim przyzwoleniem na przedłużenie terminu oczekiwania na zamówione towary). Pomimo Waszej uprzejmości, niesmak pozostał :lapad: .

Po drugie: zrezygnować ze sprzedaży bubli!! (uszy królika do kasku to kompletny niewypał, przyssawki nie trzymają, uszy się rozpadły na trzyczęściową kinder-niespodziankę przy pierwszej podróży w plecaku). I jak tu być motocyklowym króliczkiem Playboy'a, gdy uszy oklapną?? :icon_razz:

Po trzecie: popracować nad powiększaniem zdjęć towarów, dodać zdjęcia panoramiczne, tak żeby klient mógł niemalże wirtualnie towar obmacać, a i prawie przymierzyć.

Po czwarte: zabrać się za baby!! Zaglądam na stronkę w poszukiwaniu konkretnych ciuchów, z ochotą zostawienia paru złotych w waszej kasie, a tu raptem nędznie bezpieczny Held, Probiker w pięciu smakach, dżiny Vanucci i seksowny skórzany top.

Po piąte: pokombinować z towarem chodliwym, typu: koszulki z nadrukami motocykli, tekstów, itp. Byle nie po niemiecku i nie na różowo!!

Po szóste: określić konkretnie sposób zwracania się do klientów w mailach, czasem zwracacie się po nazwisku, a czasem po imieniu (osobiście fajnie byłoby być z Wami na Ty, ale nie każdemu pokoleniu będzie to odpowiadać).

Po siódme: trzymać pion uprzejmości i profesjonalizmu, jakiego wielokrotnie doświadczają wasi klienci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejcie rozsądne ceny.

 

Właśnie po wizycie w waszym sklepie straciłem wiarę, że sklepy internetowe są tańsze, heh. Musiałem coś kupić, już nie pamiętam co... (albo to był smar do łańcucha albo jakiś filtr). Kupiłem u was, a potem wynikła mi jakaś nagła potrzeba "na wczoraj", więc pokulałem się do Larssona. I okazało się, że wasz sklep był droższy niż Larsson, mimo że jako "drogi klient" miałem 5% rabatu.

 

Od tego czasu moja częstotliwość zakupów u was spadła. A na pewno nie kupuję bezkrytycznie zakładając, że jesteście rozsądni cenowo :P

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszcie co wam na sercu leży, bo jak widać za oknami (tzn no tak nie za bardzo) sezon idzie więc już teraz trzeba wprowadzać zmiany. (no to czekam na baty :wink: )

 

Skoro tak, to proszę nie zasypywać mojego maila spamem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizować dostępny towar: Z pozycji, którymi byłam zainteresowana nie było nic, a po kliknięciu - zero informacji na ten temat. Mało tego dostałam potwierdzenie mejlem (pewnie z automatu z podaną kwota do zapłaty). Zapłaciłam tego samego dnia i... okazało się, ze towaru brak :/

 

Przyspieszyć czas realizacji... Juz czekam dwa tygodnie.

 

No i faktycznie mało i Was rzeczy dla bab.

Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne.

Bertrand Russell

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malvina - moto-akcesoria handlują głównie towarem z louisa więc asortymentu raczej ot tak sobie nie zmienią

z punktu widzenia klienta oczekiwałbym niższych cen, ale że nie jestem Waszym klientem to tego nie oczekuję, jak jest akurat coś do upłynnienia to można się podeprzeć linkiem do Waszego sklepu i napisać w aukcji że ma się dużo taniej :biggrin:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymajcie cokolwiek na magazynach w Polsce a nie tylko centrala. Jeszcze nic co u Was chciałem kupić nie mieliście "od ręki" :)

 

Chociaż ostatnio mnie zaskoczyliście terminem dostawy :)

veni , vidi .... i oczom nie wierzę

 

Vulcaneria.pl

 

DajęMuNaZimnym i smażę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo interesujący macie przelicznik z Euro na złotówke!!Istne dziadostwo. Czas przeniesienia promocji z Niemiec do Polski powalający:(Ciągle lepiej kulnąć 500 km w dwie strony do Berlina niż kupować na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja trochę pod prąd bo chciałbym, żeby NIE zmieniały się ceny produktów, które są w koszyku. Dostałem maila z info "nie dla bałwanów" więc przejrzałem wszystkie strony wrzuciłem wieczorem trochę gratów do koszyka. W sumie wyszło ok 400 zeta z hakiem. Rano ten sam zestaw rzeczy kosztował już ok 700 zeta :/

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bardzo interesujący macie przelicznik z Euro na złotówke!!Istne dziadostwo. Czas przeniesienia promocji z Niemiec do Polski powalający:(Ciągle lepiej kulnąć 500 km w dwie strony do Berlina niż kupować na miejscu.

Podpisuje się pod tym.

 

Dobry, z marketingowego punktu widzenia, temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Berserkers

Dokładnie, przelicznik macie za duzy! Pozatym szanujcie klienta, miałem 10 % znizki jak byliscie na Ku Słońcu a jak jestescie w Dąbiu to mam ledwo 3% po długich rozmowach!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Skoro tak, to proszę nie zasypywać mojego maila spamem.

 

Dokładnie,nigdzie nie zaznaczałem że chcę otrzymywac jakieś pierdzielone informacje z ,,atrakcyjnymi ofertami"

 

poza tym czekanie na śmieszny towar ponad tydzień czasu(po ponad tygodniu dopiero wysłane) to lekkie przegięcie... :icon_evil:

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...