moto-akcesoria Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Chcemy zmienić wiele rzeczy w firmie i mamy swoje plany, które będziemy wprowadzać w nadchodzącym sezonie. Potencjał magazynowy jest ogromny, ale to mało - chcemy abyście kupując u nas czuli się zadowoleni. Pytam więc - co byście zmienili, co według was jest źle zrobione, gdzie trzeba wprowadzić zmiany? Wskazanym byłoby również abyście napisali od razu jak waszym zdaniem to powinno wyglądać. Piszcie co wam na sercu leży, bo jak widać za oknami (tzn no tak nie za bardzo) sezon idzie więc już teraz trzeba wprowadzać zmiany. (no to czekam na baty :wink: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 po głowie chodzi mi pomysł który już w jakimś sklepie internetowym widzialem w profilu użytkownika podajemy model motocykla i jest możliwość podejrzenia akcesoriów i części do danego modelu, bądź też wyszukiwarka wg modelu (coś na kształt jak intermotors ma choć moze niekoniecznie tak rozbudowane) zwłaszcza przy promocjach użyteczne narzędzie by to było Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malvina Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Po pierwsze: pilnować oznaczeń towar dostępny w 24 h, ponieważ na własnej skórze się przekonałam, że ona doba potrafi się przeciągnąć do dób dziewięciu :icon_eek: (naturalnie za moim przyzwoleniem na przedłużenie terminu oczekiwania na zamówione towary). Pomimo Waszej uprzejmości, niesmak pozostał :lapad: . Po drugie: zrezygnować ze sprzedaży bubli!! (uszy królika do kasku to kompletny niewypał, przyssawki nie trzymają, uszy się rozpadły na trzyczęściową kinder-niespodziankę przy pierwszej podróży w plecaku). I jak tu być motocyklowym króliczkiem Playboy'a, gdy uszy oklapną?? :icon_razz: Po trzecie: popracować nad powiększaniem zdjęć towarów, dodać zdjęcia panoramiczne, tak żeby klient mógł niemalże wirtualnie towar obmacać, a i prawie przymierzyć. Po czwarte: zabrać się za baby!! Zaglądam na stronkę w poszukiwaniu konkretnych ciuchów, z ochotą zostawienia paru złotych w waszej kasie, a tu raptem nędznie bezpieczny Held, Probiker w pięciu smakach, dżiny Vanucci i seksowny skórzany top. Po piąte: pokombinować z towarem chodliwym, typu: koszulki z nadrukami motocykli, tekstów, itp. Byle nie po niemiecku i nie na różowo!! Po szóste: określić konkretnie sposób zwracania się do klientów w mailach, czasem zwracacie się po nazwisku, a czasem po imieniu (osobiście fajnie byłoby być z Wami na Ty, ale nie każdemu pokoleniu będzie to odpowiadać). Po siódme: trzymać pion uprzejmości i profesjonalizmu, jakiego wielokrotnie doświadczają wasi klienci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Miejcie rozsądne ceny. Właśnie po wizycie w waszym sklepie straciłem wiarę, że sklepy internetowe są tańsze, heh. Musiałem coś kupić, już nie pamiętam co... (albo to był smar do łańcucha albo jakiś filtr). Kupiłem u was, a potem wynikła mi jakaś nagła potrzeba "na wczoraj", więc pokulałem się do Larssona. I okazało się, że wasz sklep był droższy niż Larsson, mimo że jako "drogi klient" miałem 5% rabatu. Od tego czasu moja częstotliwość zakupów u was spadła. A na pewno nie kupuję bezkrytycznie zakładając, że jesteście rozsądni cenowo :P pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Piszcie co wam na sercu leży, bo jak widać za oknami (tzn no tak nie za bardzo) sezon idzie więc już teraz trzeba wprowadzać zmiany. (no to czekam na baty :wink: ) Skoro tak, to proszę nie zasypywać mojego maila spamem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Aktualizować dostępny towar: Z pozycji, którymi byłam zainteresowana nie było nic, a po kliknięciu - zero informacji na ten temat. Mało tego dostałam potwierdzenie mejlem (pewnie z automatu z podaną kwota do zapłaty). Zapłaciłam tego samego dnia i... okazało się, ze towaru brak :/ Przyspieszyć czas realizacji... Juz czekam dwa tygodnie. No i faktycznie mało i Was rzeczy dla bab. Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Malvina - moto-akcesoria handlują głównie towarem z louisa więc asortymentu raczej ot tak sobie nie zmienią z punktu widzenia klienta oczekiwałbym niższych cen, ale że nie jestem Waszym klientem to tego nie oczekuję, jak jest akurat coś do upłynnienia to można się podeprzeć linkiem do Waszego sklepu i napisać w aukcji że ma się dużo taniej :biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Trzymajcie cokolwiek na magazynach w Polsce a nie tylko centrala. Jeszcze nic co u Was chciałem kupić nie mieliście "od ręki" :) Chociaż ostatnio mnie zaskoczyliście terminem dostawy :) Cytuj veni , vidi .... i oczom nie wierzę Vulcaneria.pl DajęMuNaZimnym i smażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frato Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Bardzo interesujący macie przelicznik z Euro na złotówke!!Istne dziadostwo. Czas przeniesienia promocji z Niemiec do Polski powalający:(Ciągle lepiej kulnąć 500 km w dwie strony do Berlina niż kupować na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Ja trochę pod prąd bo chciałbym, żeby NIE zmieniały się ceny produktów, które są w koszyku. Dostałem maila z info "nie dla bałwanów" więc przejrzałem wszystkie strony wrzuciłem wieczorem trochę gratów do koszyka. W sumie wyszło ok 400 zeta z hakiem. Rano ten sam zestaw rzeczy kosztował już ok 700 zeta :/ Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Bardzo interesujący macie przelicznik z Euro na złotówke!!Istne dziadostwo. Czas przeniesienia promocji z Niemiec do Polski powalający:(Ciągle lepiej kulnąć 500 km w dwie strony do Berlina niż kupować na miejscu. Podpisuje się pod tym. Dobry, z marketingowego punktu widzenia, temat :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Dokładnie, przelicznik macie za duzy! Pozatym szanujcie klienta, miałem 10 % znizki jak byliscie na Ku Słońcu a jak jestescie w Dąbiu to mam ledwo 3% po długich rozmowach!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Skoro tak, to proszę nie zasypywać mojego maila spamem. Dokładnie,nigdzie nie zaznaczałem że chcę otrzymywac jakieś pierdzielone informacje z ,,atrakcyjnymi ofertami" poza tym czekanie na śmieszny towar ponad tydzień czasu(po ponad tygodniu dopiero wysłane) to lekkie przegięcie... :icon_evil: Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 maile to jeszcze pryszcz, ale to dzwonienie do Klienta żeby zobaczył jakie są promocje... to już przesada Cytuj veni , vidi .... i oczom nie wierzę Vulcaneria.pl DajęMuNaZimnym i smażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.