HunterM Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 On nawet nie zauważył... Spotkałem kiedyś przypadkiem, mówie ej stary co Ci sie stało z gumą. Obiecał zmienić, ale czy zmienił nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Hunter, może to miało być cult style, węższa guma rozciągnięta na szerokiej feli :) W starych vw na felach "z rantem" ma to sens, a moto chyba jednak nie do końca :P Pzdr http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Nie wyglądało to zbyt kultowo :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Panowie cenie wasze wielkie doswiadczenie w tym temacie,rozumiem że kazdy z was wymieniał felge na większa w swoim motocyklu i wie z własnego doświadczenia,że motocykl zle sie prowadzi po takiej zmianie a w szczególnosci najlepiej wie to pan Piotr Dudek. A nawiasem mówiąc rozmawiałem z ludzmi,którzy juz przeprowadzali takie zabiegi i znam ich zdanie,a temat tego postu był nieco inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Napisał bym Ci jak się jeżdzi 600rr z oponą schinko 17x50x190 bo właśnie ostatni sezon przejeżdziłem na takiej /jest już spalona/ale widzę że rady Cię nie interesują w tym temacie.Pzdr. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Rozumiem,ale Ty wpakowałes opone 190 na felgę 5,5 cala a ja chce wsadzic 190 na 6 cali a to duza różnica.Ja pytałem o opis felgi od srada,a jak juz sie ktoś wypowiada w temacie prowadzenia motocykla to czekam na opinie osób ,które zmieniły felge na 6 calową z 5,5 cala.Nie mówie o wkładaniu kapcia o 2 rozmiary wiekszego aniżeli felga tego wymaga,tylko o oponie przeznaczonej do danej felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Panowie cenie wasze wielkie doswiadczenie w tym temacie,rozumiem że kazdy z was wymieniał felge na większa w swoim motocyklu i wie z własnego doświadczenia,że motocykl zle sie prowadzi po takiej zmianie a w szczególnosci najlepiej wie to pan Piotr Dudek. A nawiasem mówiąc rozmawiałem z ludzmi,którzy juz przeprowadzali takie zabiegi i znam ich zdanie,a temat tego postu był nieco inny. cytat:pytam bo chce 6 cali wpakowac do cbr 900 teraz masz 5.5" chcesz wpakować 6" pod gumę 190 pozostawiając z przodu 16" :banghead: Jak po takiej przebudowie przeżyjesz dzwona ma ostrym winklu to będziesz miał pretensje do całego forum. Chcesz przebudować swojego druszlaka to zapodaj mu wahacz jednostronny od VFR i będziesz mógł szpanować. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Rozumiem,ale Ty wpakowałes opone 190 na felgę 5,5 cala a ja chce wsadzic 190 na 6 cali a to duza różnica.Ja pytałem o opis felgi od srada,a jak juz sie ktoś wypowiada w temacie prowadzenia motocykla to czekam na opinie osób ,które zmieniły felge na 6 calową z 5,5 cala.Nie mówie o wkładaniu kapcia o 2 rozmiary wiekszego aniżeli felga tego wymaga,tylko o oponie przeznaczonej do danej felgi. Pomijając to, że nikt nie poprze Cie w takim działaniu, bo najwyraźniej chcesz sobie zrobić krzywde, a jako wolny człowiek masz do tego prawo... Czy mógłbyś oprócz "bo mi sie tak podoba" użyć jakiegoś racjonalnego argumentu przemawiającego za zamianą rozmiaru opony z węższej na szerszą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) cytat: Chcesz przebudować swojego druszlaka to zapodaj mu wahacz jednostronny od VFR i będziesz mógł szpanować. Oklepana przeróbka, lepiej samemu zrobić od podstaw wahacz jednoramienny. W temacie: ja zakładam 190 na 5.5 calową felgę i jeździ mi się świetnie, (patrz avatar) nie bawił bym się w adopcje felgi ze srada do cebry bo przede wszystkich będzie to wyglądało obleśnie ze względu na charakterystyczny układ szprych w hondzie. (chyba że oba koła na raz) Jestem przekonany że 99% forumowiczów nie wiedziałoby na jakiej oponie jeździ gdyby zetrzeć z niej oznaczenie :bigrazz: fachowo to się nazywa siła myślenia życzeniowego. Edytowane 1 Lutego 2010 przez baba_zanetti 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 baba zanetti np w tej cbr chłopaczek ma felge od TL 1000 i nie wygląda zle,na fotce jest opona 190,obecnie jest załozona 200 http://img704.imageshack.us/i/6caliopona200cbr.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Widze ze nic cie nie odwiedzie od twojego planu a temat zalozyles w sumie niewiadomo po co. Mam prosbe - jak juz zrobisz ta przerobke to podziel sie w tym temacie informacja jak to wyszlo jak juz troche na tym pojezdzisz szczegolnie w warunkach torowych/winklowych. Tylko bez sciemniania :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 baba zanetti np w tej cbr chłopaczek ma felge od TL 1000 i nie wygląda zle,na fotce jest opona 190,obecnie jest załozona 200 http://img704.imageshack.us/i/6caliopona200cbr.jpg/ Nie felgę a FELGI (przód także) co nie zmienia faktu, że to motocykl stricte "szpanerski" który nie nadaje się do szybkiego i bezpiecznego pokonywania winkli. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Chetnie sie podziele,szczególnie jesli naprawdę bedzie tak zle jak przewidujecie,latałem na gsx750r k1 z 5,5 calowa felgą i kapciem 190 i nie odczułem żadnych niepokojących objawów a jak bedzie zachowywac sie cbr dam znac.I ja zadałem proste pytanie o rozmiar felgi od srada a wy niepotrzebnie rozdmuchaliscie temat.Baaaaaardzo chciałbym zobaczyc jak pan Piotr Dudek pokonuje zakręty trąc kolanami o asfalt na naszych Polskich drogach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Nie odczules i nie odczujesz niepokojacych objawow jesli jezdzisz na kwadratowo. Dla mnie motocykl sportowy jest przeznaczony do sportu i do zapier**lania a im wezsza guma tym lepiej sie to udaje. Oczywiscie na szerszej oponie tez da sie to zrobic tylko wtedy nie jest to juz takie przyjemne i bezpieczne. Gdybym mial sprzeta po to zeby czasem sie powozic po wsi, jechac do sklepu po bulki a wieczorem pod disco to bym sie nawet nie zastanawial tylko zakladal guze 200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Jeszcze raz powtarzam,że temat Postu był inny,ale jak sie nie ma nic do powiedzenia na konkretny temat to sie mówi na inny,a jesli Ci ulży motocykla uzywam do wypadów po bułki i dla lansu pod disco w Twojej wiosce :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi