Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do posiadaczy sradów 96-99 jaki rozmiar felgi tylnej jest w sradzie?bo potrzebuję felge 6 cali.Jesli sie nie mylę to w 750 jest własnie 6 cali,tylko czy we wszystkich tych rocznikach?i czy w 600 takze jest felga 6 cali pod opone 190?

 

ewentualnie czy na feldze jest podany rozmiar?pytam bo chce 6 cali wpakowac do cbr 900 i nie chce przez pomyłke zamówic takiej samej jak mam w cbr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem czemu to ma sluzuc - lanserstwu :D

 

Od dawna wiadomo ze na wezszej gumie moto GORZEJ WYGLADA, latwiej sie kladzie w zakrety ale powierzchnia styku z asfaltem jest mniejsza i moze wypywac w zlych warynkach drogowch (zimny, mokry asfalt) na uslizg kola przy przyspieszaniu. Na szerokiej gumie WYGLAD JEST KOZACKI tylko ze z zakrety moto juz tak chetnie sie nie kladzie ale po co komu taka wlasciwosc jak i tak sie jezdzi na kwadratowo. Producent dopuszcza zmiane opony +/- 10mm bez zmiany felgi. Takze kwestia wyboru panowie czy chcemy sie podobac pod dyskoteka czy zapier**lac.

Edytowane przez p A q
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ociec ma Gsx-r 600 rocznik 2000

Falga jest 5,5 założył ostatnio 190/50 i ładnie lata musisz się z tym liczyć ze jak założysz większą opone bedziesz miał wrażenie jakbyś walczył z moto na winklu ale po za tym ok :icon_biggrin:w sradzie 750 bedzie pewnie 6cali możesz spokojnie pakować 190 wygląd jest kozak od tylu wygląda jak haja The best

 

Bo np;Winklowicze dajmy na to w takiej zx10 mają 190 to zakładają 180 lepiej w winkle idzie :bigrazz:

Edytowane przez OLOSUZUKI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze konstruktorzy nie po to stosuja do 600 mniejsze gumy od lat zebys ty teraz sobie zmienil felge na szersza i bedzie rownie dobrze albo jeszcze lepiej. Do niedawna nawet zakladali 160 fabrycznie na tyl CBR 600 (f3 z tego co pamietam) a w SV 650 do dzisiaj. Wedlug mnie taki zabieg nie ma sensu i napewno sie dobrze nie odbije na wlasciwosciach jezdnych motocykla. Jesli juz bym mial cos kombinowac to w druga strone ale po co poprawiac cos co juz jest dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do niedawna nawet zakladali 160 fabrycznie na tyl CBR 600 (f3 z tego co pamietam)ale po co poprawiac cos co juz jest dobre

W F3 to fakt kumpel ma aż się dziwiłem za taka wąska oponka,jest dobre ale nie zajebiste :biggrin: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że pytam, ale po co pakować do 600ki opone 190?

 

Ze zwykłej głupoty i dla większego szpanu.

Ciągłe tłumaczenie że utrudnia to oraz pogarsza prowadzenie motocykla niestety nie trafia do takich mitomanów.

 

ani nie poprawi ani nie zmieni na gorszą a mi sie bedzie bardziej podobał.Rzeczywiście za wiele nie wniosłes.

 

Za to kolego Ty wnosisz sporo zamętu na tym forum poza zwykłym pozerstwem.

Sprawdź dokładnie gdzie się zalogowałeś bo w/g mnie pomyliłeś forum.

To jest Forum Motocyklistów a nie Forum Moto-lanserów.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale jesli bedzie felga 6 cali na nia zakłada się opone 190,czyli taka jaka jest przeznaczona do tej felgi.Wnioskujac moto bedzie jechało tak jak ma jechac,więc w czym problem?

 

Moto będzie jechało tak jak ma jechać ale tylko na wprost. Jak rozpierdolisz się w zakręcie o przydrożne drzewo, a Twoi koledzy wstawią na Youtube Twoje zdjęcia z podkładem "Dżem - Do kołyski", to wtedy będzie już za późno. Próbując wstawić szerokiego kapcia do motocykla w którym on nie powinien być założony nie zyskasz nic oprócz gorszego prowadzenia i realnej groźby wypadku.

Tak więc nie zachowuj się jak szympans z brzytwą w ręku, posłuchaj bardziej doświadczonych kolegów i odstąp od tego głupiego pomysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie tylko mi wydawało sie to dziwne, heh, sąsiad kiedyś miał fzs 600 i coś tami mi pierdoli razu pewnego , ze kupił pikną gumę (chyba 180 lub 190) za 50 złych i ma wielki plan upchać tego "flaka" zamiast seri tj 160tki zapytałem po co , dodałem , ze straci na prowadzeniu, odparł , ze będzie zajebiście wyglądał a po winklach on szybko nie jezdzi ... LOL, roz**bał mnie doszczętnie, nie chciało mi sie juz prowadzić tego tematu bo typ nie jest wart jakichkolwiek wskazówek, moto używał do lansu ... Pzdr.

P.S. Sam miałem chęć do Hayki wpieprzyć 180tką zamiast seri 190, np w zx12r seria to 200 więc cerber666 może szarpnij sie na taką 200, respekt na dzielni minimum 37% w górę :)i własnie w tych 12stkach normą jest wymiana kapci na 190, 200 cieżej dostać , znacznie droższa i prowadzenie na 190 lepsze ... Pzdr i słusznych wyborów życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...