kubamanutd Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam.mam zamiar zakupić HUSQVARNE 125cm wre dual 1999r.czy możecie mi coś powiedzieć o tym motocyklu jezeli ktos mial juz z nim stycznosc ewentualnie cos o nim slyszal??jak z jego awaryjnoscia,czesciami itd:).dzieki za wszelkie info:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Fajny motór do polatania po lesie, klasa DT 125. Z częściami zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 dobrze by było żebyś wiedział ze WRE to taki słabszy brat WR. Ma miększe zawieszenie i przede wszystkim dużo słabszy silnik. Pisze to bo wiele osób nie rozróżnia tych modeli bo są podobne a różnice są spore. WRE można poznać przede wszystkim po podnóżkach lub mocowaniach na podnóżki dla pasażera w tylnym stelażu ramy. Tak jak wyżej Wlodi napisał motocykl klasy DT (myślę o WRE) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) WR 125 miały też montowane podnózki, fakt ze odkręcalne :). Bardziej trafnie bym odróznił po sterowaniu zaworu wydechowego- w WRE/SMS jest sterowany linką, w WR/CR jest sterowany bezpośrednio z silnika. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) WR 125 miały też montowane podnózki, fakt ze odkręcalne :). Bardziej trafnie bym odróznił po sterowaniu zaworu wydechowego- w WRE/SMS jest sterowany linką, w WR/CR jest sterowany bezpośrednio z silnika. Nie jestem do końca pewny i głowy za to pod topór nie położę ale nie widziałem jeszcze Husqi WR125 z fabrycznymi podnóżkami pasażera :icon_eek: . Jeśli możesz zapodaj jakieś zdjęcia dla niedowiarka. Edytowane 1 Lutego 2010 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) Foty nie mam pod reka, moze poxniej znajde ale siedze teraz nad katalogiem czesci zamiennych WR-CR 125, do WR dodawano podnozki, widac to na fiszce z rama. Pytanie tylko kto je przykrecal, do naszych SM i TE tez dostalismy podnozki razem z motocyklami a nie wpadlismy na pomysl by je przekręcić. Edytowane 1 Lutego 2010 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubamanutd Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 ja dopiero zaczynam swoja przygode z enduro,chodzi mi czy dla poczatkujacego do nauki to dobry sprzet??mial ktos z nim kiedys stycznosc??jak z jego awaryjnoscia lub ogolna awaryjnoscia Husqvarn?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Był nawet na forum kiedyś cały temat o porównaniu WRE i WR z tych starszych roczników. Jak będę miał chwilę to poszukam :) chyba że ktoś mnie wyprzedzi. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) Tak, moim zdaniem to doskonały sprzęt do nauki. Zaczynanie od małego i sprytnego 2T jest chwalebne ze względu na lekkosć, spryt jakiego brak np. 4T klasy 350 ccm. Dwusów ma jad, nawet taki cywilny jak WRE, KMX czy tam inny, to zawsze będzie sprzet z ikrą :) Wiesz co do awaryjności to nie wiem, maszyna z 99 roku to juzjest 11 lat eksploatacji, zalezy jak kto dbał, trudno mi strzelać. Części są, ceny normalne. Edytowane 1 Lutego 2010 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubamanutd Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 lebek nia jezdzil tutaj jeden sezon,byla sprowadzona z niemiec.zostawil ja u mechanika i cos tam w niej wymienil ale juz nie pamietam co,ale o mechanike sie nie boje bo moj ojciec to mechanik takze sie na tym zna,ja niestety wogole;/a na jakich oponach jezdzicie lub jakie polecacie??ja mam z przodu 80/100/21 i tyl 110/100/18?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) No i odpowiednio :P Chodź ja preferuję 90/90-21 120/90-18 no ale mam większy silnik. Oczywiście kostki winny być. Ja polecam Trelleborgi, a Mitasy omijaj Edytowane 17 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 mam u siebie ten sam silnik co w WRE - sm 125 '00r, ogólnie uważaj na ten motocykl.. bo ja sie nim zraziłem i zamierzam go jak najszybciej sprzedać. (awaryjny dość..) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziulen Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Fajny motór do polatania po lesie, klasa DT 125. Z częściami zero problemów. Napewno nie jest to klasa DT. Co ty w ogóle gadasz :) DT waży około 135 KG . o.O Wygląda bardzo masywnie , o zawiechach już nie wspomnę. WRE ma o wiele mocniejszy silnik o jakies 6-7 koni. Waży 105 KG I ma zawiechy najlepszych firm takich jak marzocchi czy sachs. dobrze by było żebyś wiedział ze WRE to taki słabszy brat WR. Ma miększe zawieszenie i przede wszystkim dużo słabszy silnik. Pisze to bo wiele osób nie rozróżnia tych modeli bo są podobne a różnice są spore. WRE można poznać przede wszystkim po podnóżkach lub mocowaniach na podnóżki dla pasażera w tylnym stelażu ramy. Tak jak wyżej Wlodi napisał motocykl klasy DT (myślę o WRE) Czy ma dużo słabszy silnik? Nie powiedziałbym że jest to kolosalna różnica... Motocykle te były testowane przez sprawdzone osoby. Różnica jest taka że WR ma lepsze niskie obroty a WRE lepsze wysokie obroty. [To może być chore,ale tak jest :) ] No i druga różnica to jest to że WR bardziej nadaje się na tor niż do lasu tak jak to WRE lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti16 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Napewno nie jest to klasa DT. Co ty w ogóle gadasz :) DT waży około 135 KG . o.O Wygląda bardzo masywnie , o zawiechach już nie wspomnę. Waży 105 KG Wydaje mi się, że trochę za bardzo wychwalasz tą wre. Po pierwsze nie waży 105 kg a 111kg. Czy ma dużo słabszy silnik? Nie powiedziałbym że jest to kolosalna różnica... Motocykle te były testowane przez sprawdzone osoby. Różnica jest taka że WR ma lepsze niskie obroty a WRE lepsze wysokie obroty. [To może być chore,ale tak jest :) ] Po drugie jest niemożliwe aby wre była mocniejsza na wysokich od wr. W tych moto moc maksymalna jest na wysokich obrotach a więc jeśli wre ma mocniejsze wysokie od wr to powinna mieć więcej koni a tak nie jest. No i druga różnica to jest to że WR bardziej nadaje się na tor niż do lasu tak jak to WRE lubi. Na tor to bardziej nadaje się huska cr a nie wr. A wr jest sprzętem stworzonym do lasu i trudnego terenu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziulen Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Wydaje mi się, że trochę za bardzo wychwalasz tą wre. Po pierwsze nie waży 105 kg a 111kg. Po drugie jest niemożliwe aby wre była mocniejsza na wysokich od wr. W tych moto moc maksymalna jest na wysokich obrotach a więc jeśli wre ma mocniejsze wysokie od wr to powinna mieć więcej koni a tak nie jest. Na tor to bardziej nadaje się huska cr a nie wr. A wr jest sprzętem stworzonym do lasu i trudnego terenu. Nic nie wychwalam : ) WRE to swietny sprzęt. Ci którzy jeżdzą na znanych moto Ktm,yamaha,kawa,suzi itp poprostu nie doceniają Husek : ) WR/CR to jedno i to samo tak jak EXC/SX 125.. [Wypiździc elektryke i hey ] Jeżdze na WRE od 3 sezonów i nigdy nie myslalem zeby wsiadac na exc 125 bo jest on ''bardziej elastyczniejszy'' Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.