włochatyDR Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 W takim silniku są bardzo duże obiciążenia na wałki i zawory. Zależy z czego i jak będzie to dorobione, ale moim zdaniem, nie ma to najmniejszego sensu, szukaj głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Tak wszystko fajnie tylko znaleźć głowice do DRki w dobrym stanie nie jest łatwo, a moja oprócz tego gniazda jest idealna nie ma nawet najmniejszych śladów przytarcia wałka czy panewek co w DR często sie zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 No musisz poszukać. Tego nie ma sensu reanimować, bo efekt będzie marny, musisz poszukać na allegro, na pewno się coś trafi. Możesz spróbować ją naprawić, i jeździć do puki się nie rozleci, a w między czasie cały czas szukać zamiennika. Pytanie tylko czy warto, bo nie mam pojęcia ile kosztować może regeneracja tej głowicy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 No musisz poszukać. Tego nie ma sensu reanimować, bo efekt będzie marny, musisz poszukać na allegro, na pewno się coś trafi. Możesz spróbować ją naprawić, i jeździć do puki się nie rozleci, a w między czasie cały czas szukać zamiennika. Pytanie tylko czy warto, bo nie mam pojęcia ile kosztować może regeneracja tej głowicy. Pozdrawiam. Moim skromnym zdaniem da się to spokojnie naprawić, wystarczy zanieść głowicę do dobrego zakładu i wymienić gniazdo.. oczywiście nowy zawór i co tam jeszcze będzie trzeba..... i ogień :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Jutro daje głowice do zakładu i zobaczymy co powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Dzisiaj zawiozłem głowice koleś powiedział że da rade to zrobić, może jutro będe miał zawór i myśle że w tym tygodniu jeszcze będzie gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Ile było wersji DR 600? I jaka jest moja bo sam nie wiem co mam :biggrin: http://yfrog.com/591001476pj http://yfrog.com/421001477j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dostałem głowice zrobiłem fotki: http://yfrog.com/711001568j http://yfrog.com/721001564j Już założyłem kompresja jest wzorowa, jutro będe próbował odpalić, mam dotarte zawory i nowe uszczelniacze myśle że teraz troche pojeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 No widzę że fachowo Ci to zrobili, załóż i zobacz co i jak, ciekawy jestem czy będzie dobrze;) ale powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Złożyłem wszystko odpaliła od 1 kopa tylko mam problem z gaźnikiem, jak postawie na bocznej stopce leje mi sie z przelewu musze jutro ustawić poziom paliwa w komorze. Jak w tym gaźniku przestawić iglice?? Jak ją wyjąć w ogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Ile było wersji DR 600? I jaka jest moja bo sam nie wiem co mam http://yfrog.com/591001476pj http://yfrog.com/421001477j Masz wersje S. Podstawowo wychodziły dwie wersje S i R i ich odmiany w różnych malowaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Dzięki tak myślałem, ale dalej nie mam pojęcia jak wyjąć przepustnice. Może ma ktoś serwisówke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Wejdź na forum http://suzukidr.pl/forum i forumowego chomika, tam jest serwisówka do 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udało mi sie przestawić iglice, lecz idealnie nie jest jak spada z obrotów nie zawsze zatrzyma sie na tych samych raz chodzi idealnie, dam gazu spadnie i ledwo pyrka czasem nawet zgaśnie, czasami chodzi na wyższych i po chwili zejdzie, z tym sobie nie moge poradzić. Mam jeszcze problem ze sprzęgłem jak dam więcej gazu śliska sie, ale czasem jest ok, gdy puszcze gaz i dam znowu już sie śliska, padnięte tarcze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 To stary gaźnik, wyrobiony już. Będą padnięte tarcze i sprężyny pewnie już straciły swoją sprężystość a zarazem przydatność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.