lukasz_vip Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 (edytowane) Porównujesz inną klase motocykli stary:) To jest ta sama klasa ;] DR, XT, KLR, XR, LC4 to wszystko dual sporty z lat 90-00. Waga w granicach od 120 do 180kg, pojemność w okolicy 600cm. Podobne przeznaczenie motocykli. Oczywiście były wersje bardziej hardcorowe np. LC4 SC czy też XR R oraz były i też bardziej ucywilizowane wersje np: LC4 EGS, XR L, DR, XT. Ale jednak to jest nadal ta sama klasa motocykli typu dual sport. LC4 i DR to ta sama klasa motocykli ale ich nie można porównywać bo to całkiem dwa odległe światy. Weźmy np. DR650SE z 96r i LC4 620 EGS z 96r. Oba motocykle znam. Dr'ka mała, cywilizowana, spokojnie oddaje moc, posiada rozrusznik, z przodu lagi 50mm, te samo wyposażenie co LC4 EGS: światła, kierunki, podnóżki dla pasażera, prędkościomierz, podstawowe kontrolki, cylinder na nicasilu, waga 160kg, hamulec dwutłoczkowy przód + tarcza 300mm, tył tarcza LC4 chodzi jak wibrator, brak rozrusznika, oddaje moc wręcz brutalnie, lagi przód USD 50mm WP, tył też WP, to samo wyposażenie co Dr'ka, podnóżki dla pasażera, hamulce brembo przód + tarcza 300mm, tył tarcza. Waga 140kg Podobne wielkości zbiorników w obu moto. Jak widać oba motocykle różnią się głównie charakterystyką silników oraz producentem wyposażenia. Poza tym nie widać żadnych różnic. Dlatego to jest ta sama klasa motocykli enduro z przeznaczeniem dual-sport. Ktoś chce spokój i wybiera SE, a ktoś lubi agresywny styl jazdy wybiera LC4. Edytowane 20 Lutego 2010 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oley Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 http://yfrog.com/3dzdjcie055sj http://img99.imageshack.us/img99/7017/zdjcie053m.jpg http://img99.imageshack.us/img99/2808/zdjcie054d.jpg może tu będą działały u mnie poprzedni link działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 To jest ta sama klasa ;] DR, XT, KLR, XR, LC4 to wszystko dual sporty z lat 90-00. Waga w granicach od 120 do 180kg, pojemność w okolicy 600cm. Podobne przeznaczenie motocykli. Oczywiście były wersje bardziej hardcorowe np. LC4 SC czy też XR R oraz były i też bardziej ucywilizowane wersje np: LC4 EGS, XR L, DR, XT. Ale jednak to jest nadal ta sama klasa motocykli typu dual sport. LC4 i DR to ta sama klasa motocykli ale ich nie można porównywać bo to całkiem dwa odległe światy. Weźmy np. DR650SE z 96r i LC4 620 EGS z 96r. Oba motocykle znam. Dr'ka mała, cywilizowana, spokojnie oddaje moc, posiada rozrusznik, z przodu lagi 50mm, te samo wyposażenie co LC4 EGS: światła, kierunki, podnóżki dla pasażera, prędkościomierz, podstawowe kontrolki, cylinder na nicasilu, waga 160kg, hamulec dwutłoczkowy przód + tarcza 300mm, tył tarcza LC4 chodzi jak wibrator, brak rozrusznika, oddaje moc wręcz brutalnie, lagi przód USD 50mm WP, tył też WP, to samo wyposażenie co Dr'ka, podnóżki dla pasażera, hamulce brembo przód + tarcza 300mm, tył tarcza. Waga 140kg Podobne wielkości zbiorników w obu moto. Jak widać oba motocykle różnią się głównie charakterystyką silników oraz producentem wyposażenia. Poza tym nie widać żadnych różnic. Dlatego to jest ta sama klasa motocykli enduro z przeznaczeniem dual-sport. Ktoś chce spokój i wybiera SE, a ktoś lubi agresywny styl jazdy wybiera LC4. Stary lc4 SC a KLR ?? Proszę Cię... a waga 120 a 160 to też to samo??? Nie żartuj... Zawieszenie LC4 SC a klr czy xt to w ogóle inna bajka jest. jezdziłem LC4 SC i jezdziłem też DR i KLR . Naprawdę widzę przepaść między tymi moto ale to może tylko moje odczucia. pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Wizualnie bardzo ładna maszynka, oby silniczek ładnie się kręcił :bigrazz: Gratuluje zakupu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oley Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 zdjęcia moto po kupnie na razie odkręciłem bagażnik nie będzie mi potrzebny zmieniłem wydech na przelot oryginał był za cichy:) do wymiany jeszcze kierunki bo tylne pobite ale te jak dla mnie za bardzo odstają i są za duże i opony kostki czekają na założenie jak wszystko porobię wrzucę nowe fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Pamiętaj aby przerególować gaźnik jeśli zmieniałeś wydech a zwłaszcza na przelotowy!! Jeśli tego nie zrobisz, po dupie dostanie tłok i zawory itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oley Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Ale co mam regulować jeśli moto chodzi bardzo ładnie wolne obroty równe reakcja na gaz natychmiastowa nie dusi się nie przerywa pali od kopa dzisiaj kawałek przejechałem jakieś 7km i w czasie jazdy jak i po zatrzymaniu też wszystko ok czy mimo tego powinienem jednak zwiększyć mu dawkę paliwa lub dyszę lub jakieś inne sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Stary lc4 SC a KLR ?? Proszę Cię... a waga 120 a 160 to też to samo??? Nie żartuj... Zawieszenie LC4 SC a klr czy xt to w ogóle inna bajka jest. jezdziłem LC4 SC i jezdziłem też DR i KLR . Naprawdę widzę przepaść między tymi moto ale to może tylko moje odczucia. pozdro ;) Mój błąd. Miał być KLX nie KLR. Oczywiście jest przepaść między tymi moto, ale jednak to ta sama klasa motocykli. Tyle, że jedne są lepsze a drugie gorsze ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Ale co mam regulować jeśli moto chodzi bardzo ładnie wolne obroty równe reakcja na gaz natychmiastowa nie dusi się nie przerywa pali od kopa dzisiaj kawałek przejechałem jakieś 7km i w czasie jazdy jak i po zatrzymaniu też wszystko ok czy mimo tego powinienem jednak zwiększyć mu dawkę paliwa lub dyszę lub jakieś inne sugestie Tak, zwiękrzenie dawki paliwa powinno wystarczyć, podnieś o ząbek na przepustnicy i będzie ok. Należało by też zmienić skład mieszanki dyszą, tą od spodu gaźnika przy krućciu ssącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Ja u siebie w DR600 wykręcałem śrubę składu mieszanki o pół obrotu więcej przy przelotowym wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oley Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Z tego co wiem poprzedni właściciel krótko przed sprzedażą wymienił gaźnik bo na starym drka nie chciała zapalać nie wiadomo z jakim wydechem współpracował ten gaźnik może z przelotem czy jak zwiększe dawkę nie będzie go zalewało na wolnych obrotach po rozgrzaniu? może ktoś pamięta lub sprawdzi ile powinna być wykręcona śruba składu mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Z tego co pamiętam to 2 obroty ma być wykręcona. Ale lepiej sprawdź w serwisówce. Na wszystkie pytania tutaj znajdziesz odpowiedź: http://www.suzukidr.pl/forum/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Nie chce zakładać nowego tematu więc pisze tutaj, napisz emi ktoś jak poprawnie odpalać DR 600 z 89r na bębnie z tyłu. Byłem oglądać jedną i ręczny deko jest odpięty, koleś mówi że jest automat lecz słyszałem że w DR nie było automatycznych, on mi pokazywał tak kopie starterem do kliknięcia powrót i strzał DRa paliła lecz czasem miała odjazd że trzeba ją było przekopać bo nie chciała zagadać. Nie wiem czy to poprawny sposób odpalania. I co może być że na wolnych obrotach chodzi chwile równo lecz po jakimś czasie delikatnie spadnie z obrotów i zaczyna falować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 (edytowane) Dr 650 miała tylko ręczny dekompresator. DR600 miała i ręczny i automatyczny dekomprestaor. Ja w swojej DR 600 miałem tylko automat. Technika polega na takim sposobie: 1. ustawiasz tłok w GMP, czyli kopiesz do póki zablokuje ci kopkę 2. Odpuszczasz kopkę i naciskasz do usłyczenia "klik" auto deko 3. Kopiesz w kopkę nie z siłą a z szybkością. Ogólnie to DR600 pali tak: http://www.youtube.com/watch?v=6fth-J-VqJ0 Falowanie może być spowodowane wyrobieniem przepustnicy w gaźniku. Ogólnie gaźniki mechanicze MIKUNI z pompką miały taką przypadłość zależną od stopnia zużycia. PS. Pytaj rano bo aktualnie mam małą banię ;] Edytowane 19 Marca 2010 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 (edytowane) Tylko że w te DRce jak naciskam kopniak to nie blokuje sie w pewnym momencie tylko można ją odpalić czasem nawet bez wracania, po prostu cały czas idzie w miare lekko. Nie jestem pewny czy linka jest prawidłowo wyregulowana. Aha i czy zawory ustawia sie w ten sam sposób jak w DR 650? bo znalazłem opis do 650 z wartościami luzów i nie wiem czy tak samo jest w 600. Edytowane 19 Marca 2010 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.