Skocz do zawartości

Suzuki DR 600 Dakar


Oley
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Porównujesz inną klase motocykli stary:)

 

To jest ta sama klasa ;] DR, XT, KLR, XR, LC4 to wszystko dual sporty z lat 90-00. Waga w granicach od 120 do 180kg, pojemność w okolicy 600cm. Podobne przeznaczenie motocykli. Oczywiście były wersje bardziej hardcorowe np. LC4 SC czy też XR R oraz były i też bardziej ucywilizowane wersje np: LC4 EGS, XR L, DR, XT. Ale jednak to jest nadal ta sama klasa motocykli typu dual sport.

 

LC4 i DR to ta sama klasa motocykli ale ich nie można porównywać bo to całkiem dwa odległe światy. Weźmy np. DR650SE z 96r i LC4 620 EGS z 96r. Oba motocykle znam.

 

Dr'ka mała, cywilizowana, spokojnie oddaje moc, posiada rozrusznik, z przodu lagi 50mm, te samo wyposażenie co LC4 EGS: światła, kierunki, podnóżki dla pasażera, prędkościomierz, podstawowe kontrolki, cylinder na nicasilu, waga 160kg, hamulec dwutłoczkowy przód + tarcza 300mm, tył tarcza

 

LC4 chodzi jak wibrator, brak rozrusznika, oddaje moc wręcz brutalnie, lagi przód USD 50mm WP, tył też WP, to samo wyposażenie co Dr'ka, podnóżki dla pasażera, hamulce brembo przód + tarcza 300mm, tył tarcza. Waga 140kg

 

Podobne wielkości zbiorników w obu moto.

 

Jak widać oba motocykle różnią się głównie charakterystyką silników oraz producentem wyposażenia. Poza tym nie widać żadnych różnic. Dlatego to jest ta sama klasa motocykli enduro z przeznaczeniem dual-sport.

 

Ktoś chce spokój i wybiera SE, a ktoś lubi agresywny styl jazdy wybiera LC4.

Edytowane przez lukasz_vip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ta sama klasa ;] DR, XT, KLR, XR, LC4 to wszystko dual sporty z lat 90-00. Waga w granicach od 120 do 180kg, pojemność w okolicy 600cm. Podobne przeznaczenie motocykli. Oczywiście były wersje bardziej hardcorowe np. LC4 SC czy też XR R oraz były i też bardziej ucywilizowane wersje np: LC4 EGS, XR L, DR, XT. Ale jednak to jest nadal ta sama klasa motocykli typu dual sport.

 

LC4 i DR to ta sama klasa motocykli ale ich nie można porównywać bo to całkiem dwa odległe światy. Weźmy np. DR650SE z 96r i LC4 620 EGS z 96r. Oba motocykle znam.

 

Dr'ka mała, cywilizowana, spokojnie oddaje moc, posiada rozrusznik, z przodu lagi 50mm, te samo wyposażenie co LC4 EGS: światła, kierunki, podnóżki dla pasażera, prędkościomierz, podstawowe kontrolki, cylinder na nicasilu, waga 160kg, hamulec dwutłoczkowy przód + tarcza 300mm, tył tarcza

 

LC4 chodzi jak wibrator, brak rozrusznika, oddaje moc wręcz brutalnie, lagi przód USD 50mm WP, tył też WP, to samo wyposażenie co Dr'ka, podnóżki dla pasażera, hamulce brembo przód + tarcza 300mm, tył tarcza. Waga 140kg

 

Podobne wielkości zbiorników w obu moto.

 

Jak widać oba motocykle różnią się głównie charakterystyką silników oraz producentem wyposażenia. Poza tym nie widać żadnych różnic. Dlatego to jest ta sama klasa motocykli enduro z przeznaczeniem dual-sport.

 

Ktoś chce spokój i wybiera SE, a ktoś lubi agresywny styl jazdy wybiera LC4.

Stary lc4 SC a KLR ?? Proszę Cię... a waga 120 a 160 to też to samo??? Nie żartuj... Zawieszenie LC4 SC a klr czy xt to w ogóle inna bajka jest. jezdziłem LC4 SC i jezdziłem też DR i KLR . Naprawdę widzę przepaść między tymi moto ale to może tylko moje odczucia. pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcia moto po kupnie na razie odkręciłem bagażnik nie będzie mi potrzebny zmieniłem wydech na przelot oryginał był za cichy:) do wymiany jeszcze kierunki bo tylne pobite ale te jak dla mnie za bardzo odstają i są za duże i opony kostki czekają na założenie jak wszystko porobię wrzucę nowe fotki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co mam regulować jeśli moto chodzi bardzo ładnie wolne obroty równe reakcja na gaz natychmiastowa nie dusi się nie przerywa pali od kopa dzisiaj kawałek przejechałem jakieś 7km i w czasie jazdy jak i po zatrzymaniu też wszystko ok czy mimo tego powinienem jednak zwiększyć mu dawkę paliwa lub dyszę lub jakieś inne sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary lc4 SC a KLR ?? Proszę Cię... a waga 120 a 160 to też to samo??? Nie żartuj... Zawieszenie LC4 SC a klr czy xt to w ogóle inna bajka jest. jezdziłem LC4 SC i jezdziłem też DR i KLR . Naprawdę widzę przepaść między tymi moto ale to może tylko moje odczucia. pozdro ;)

 

 

Mój błąd. Miał być KLX nie KLR.

Oczywiście jest przepaść między tymi moto, ale jednak to ta sama klasa motocykli. Tyle, że jedne są lepsze a drugie gorsze ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co mam regulować jeśli moto chodzi bardzo ładnie wolne obroty równe reakcja na gaz natychmiastowa nie dusi się nie przerywa pali od kopa dzisiaj kawałek przejechałem jakieś 7km i w czasie jazdy jak i po zatrzymaniu też wszystko ok czy mimo tego powinienem jednak zwiększyć mu dawkę paliwa lub dyszę lub jakieś inne sugestie

Tak, zwiękrzenie dawki paliwa powinno wystarczyć, podnieś o ząbek na przepustnicy i będzie ok. Należało by też zmienić skład mieszanki dyszą, tą od spodu gaźnika przy krućciu ssącym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem poprzedni właściciel krótko przed sprzedażą wymienił gaźnik bo na starym drka nie chciała zapalać nie wiadomo z jakim wydechem współpracował ten gaźnik może z przelotem czy jak zwiększe dawkę nie będzie go zalewało na wolnych obrotach po rozgrzaniu? może ktoś pamięta lub sprawdzi ile powinna być wykręcona śruba składu mieszanki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie chce zakładać nowego tematu więc pisze tutaj, napisz emi ktoś jak poprawnie odpalać DR 600 z 89r na bębnie z tyłu. Byłem oglądać jedną i ręczny deko jest odpięty, koleś mówi że jest automat lecz słyszałem że w DR nie było automatycznych, on mi pokazywał tak kopie starterem do kliknięcia powrót i strzał DRa paliła lecz czasem miała odjazd że trzeba ją było przekopać bo nie chciała zagadać. Nie wiem czy to poprawny sposób odpalania. I co może być że na wolnych obrotach chodzi chwile równo lecz po jakimś czasie delikatnie spadnie z obrotów i zaczyna falować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dr 650 miała tylko ręczny dekompresator. DR600 miała i ręczny i automatyczny dekomprestaor. Ja w swojej DR 600 miałem tylko automat. Technika polega na takim sposobie:

1. ustawiasz tłok w GMP, czyli kopiesz do póki zablokuje ci kopkę

2. Odpuszczasz kopkę i naciskasz do usłyczenia "klik" auto deko

3. Kopiesz w kopkę nie z siłą a z szybkością.

 

Ogólnie to DR600 pali tak:

http://www.youtube.com/watch?v=6fth-J-VqJ0

 

Falowanie może być spowodowane wyrobieniem przepustnicy w gaźniku. Ogólnie gaźniki mechanicze MIKUNI z pompką miały taką przypadłość zależną od stopnia zużycia.

 

PS. Pytaj rano bo aktualnie mam małą banię ;]

Edytowane przez lukasz_vip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w te DRce jak naciskam kopniak to nie blokuje sie w pewnym momencie tylko można ją odpalić czasem nawet bez wracania, po prostu cały czas idzie w miare lekko. Nie jestem pewny czy linka jest prawidłowo wyregulowana. Aha i czy zawory ustawia sie w ten sam sposób jak w DR 650? bo znalazłem opis do 650 z wartościami luzów i nie wiem czy tak samo jest w 600.

Edytowane przez Damiano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...