darek89 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 (edytowane) siema mam taki problem w sradze w sumie trzy... przy mniej wiecej 120 km/h odcina mi iskrę, bo zaczyna szarpac moto, jak jest na biegu to przełąmuje i zapala, iwtedy strzela z wydechu, i tak wkoło... postawiłem na stojak to przy 120 po prostu zgasł... drugi problem to taki ze odkrecajac manetke gazu moge trzymac gaz na 1,5 tys obr 2 tys ,3 kiedy chce odrecic na 3,5 to odrazu wskakuje na 6 nie moge utrzymac obraotów 3,5 4,0 , 4,5 tys i tak dalej a od 6 tys znowu jest dobrze... dodam tyle ze wymieniona zostałą cała elktryka bo miałem z nia problemy... regulator napięcia, w elektrycznych sprawach został praktycznie tylko moduł ten sam tak wszytko inne zostało wymienione... a z tymi obrotami to było tak samo przed czyszczeniem gazników, regulacjami jak i po... po za tym mrygaja mi znacznie swiatła jak kręcę manetką... jak chodzi na wolnych obrotach to cały czas pulsują... ( 1 tys) wwaliłem kupe kasy w niego z nadzieja ze bedzie dobrze a tu nadal daleko do tego zeby było dobrze...;/;/ Edytowane 21 Stycznia 2010 przez darek89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Pulsujące światła to problem z regulatorem. Problemy z zapłonem zwaliłbym na moduł. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam! Kolego napisz to jeszcze raz po polski, bo naprawdę nie wiadomo o co Ci chodzi i zainwestuj w jakieś korepetycje z poprawnej budowy zdań. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam! Kolego napisz to jeszcze raz po polski, bo naprawdę nie wiadomo o co Ci chodzi i zainwestuj w jakieś korepetycje z poprawnej budowy zdań. Pozdrawiam! Hipokryzja w czystej postaci. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek89 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 przy 120 szarpie moto tak ze mało z niego nie spadne... jak chce dodac gazu z 3 tys na 4 to odrazu jest 6 (oczywiscie tylko na postoju) jak moto jest zapalone mrygaja mi swiatła i zarazem bardzo słabo świecą ;/ jak naciskam hamulec przygasaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 (edytowane) Brak ładowania, brak masy. Sprawdzałeś ładowanie?? Problemy z prądem też mogą generować problemy z pracą silnika. Edytowane 21 Stycznia 2010 przez monter75 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek89 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 (edytowane) nie nie sprawdzałem... hmmmm dodam jeszcze ze te przerywanie to raz jest raz niema , czasami potrafiło przerwc dwa razy i nie przerywac, następnie przerwało przy 250 km/h ale najczesciej przy 120 ;/ zastanawia mnie to dlaczego zawsze przy 120 ??? na kazdym biegu ;/ była też taka sytuacja ze po odłączeniu licznika było juz dobrze... kiedy był podlączony przerywało... podłaczyłem drugi licznik było tak samo... Edytowane 21 Stycznia 2010 przez darek89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 sprawdź wydajność pompy paliwa, wersja gaźnikowa powinna w ciągu minuty wywalić ok. litra paliwa. Spróbuj pożyczyć od kogoś z podobnym moto moduł zapłonowy i przetestować. Oblukaj fazy alternatora czy napięcie na nich jest takie samo i odpowiedniej wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek89 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 hmmm pompa kiedy chodzi ??? jak pstrykne zapłon to mruczy i ustaje , zaplam moto to o ona sie włancza ?? jak to jest ?? czy jak krece to zaczyna chodzic ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 A może zacząć od najproszych rzeczy typu jak podpowiada pepesz. Spradzić czy kranik nie zapchany, czy masa wszędzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 (edytowane) chodzi mi o to żebyś ją w celach testowych podłączył na krótko do akumulatora i zmierzył ile paliwa przepompuje w ciągu minuty. Tak, po włączeniu zapłonu pompka musi doprowadzić ciśnienie do pewnej wartości po czym się wyłącza i włącza w czasie jazdy aby uzupełnić braki. Po to Ci proponuje zmierzyć jej wydajność bo zwyczajnie może mieć braki paliwowe przy większych prędkościach (szarpanie). Z kolei niedobory w ładowaniu mogą powodować że moduł głupieje i odstawia takie akcje. Edytowane 21 Stycznia 2010 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek89 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 hmmmm bo tam jest taki szlaufik który trzeb azasysac i sie otwiera kranik chyba a pózniej pompa pompuje... oki sprawdze jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Co bylo robione z sama instalacja elektryczna ? Probowales przelozyc modul z innego Srada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek89 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 była założona druga instalacja, bo tamta mi sie zaczeła topic po glebie motocykla , widocznie gdzies zwara poszła i mi sie stopiły kable które wychodza od regulatora i przyliczniku... nie próbowałem... ale jak nie pomoze moduł drugi i ta pompa paliwa to juz czarna magia bedzie bo wszytko inne jest juz praktycznie wymienione;/ niewiem czy wspominałem gazniki tez drugie ;/ bo poprzedni własciciel cos tuningował rozwircał itp i mi powiedziano zeby lepiej kupic drugie bo z tymi sie nie dało nic zrobic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 sprawdz z książką podłączenie gaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.