Jarek19 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Witam mam możliwość kupna takich opon za 400zł przód + tył myślę ze cena jest dobra opony są z 1909 tak więc nie są stare, raz śmigane tylko na torze. Teraz moje pytanie do was jakie opinie mają te opony jeździł ktoś na nich i ile km mogą wytrzymać bez palenia gumy choć przy ostrej jeździe i czy cena jest ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Witam mam możliwość kupna takich opon za 400zł przód + tył myślę ze cena jest dobra opony są z 1909 tak więc nie są stare, raz śmigane tylko na torze. Teraz moje pytanie do was jakie opinie mają te opony jeździł ktoś na nich i ile km mogą wytrzymać bez palenia gumy choć przy ostrej jeździe i czy cena jest ok ? No, jak one są z 1909 to ja bym nie ryzykował.Pewnie na jakiejś armacie, wojny ojczyźnianej śmigały ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 400 to chyba z zalozeniem wywazeniem jak podstawisz caly motocykl , opony po jednym dniu na torze to bokow nic napewno niezostalo , torowki sie liczy w okrazeniach :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Jerzyku... 19 tydzien 2009r... No comment Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Jerzyku... 19 tydzien 2009r... No comment Ja to wiem.Ale weź pod uwagę,że nie wszyscy /nawet na tym forum/ to wiedzą.Świadczy o tym niedawna dyskusja na ten temat,tu,na forum. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Smialo bierz - srodek bedziesz mial niezjechany, oponki beda juz mialy ladna chropowatosc. Wytrzymaja tyle co jakbys je zalozyl nowe - w sumie to tylko boki powinny miec pozdzierane. Ja na potorowce tylnej zrobilem chyba 8kkm, a przod ma 16kkm i jeszcze jest w dobrym stanie. Tyl wymienilem na taka sama tylko nowa i dochodze do wniosku ze potorowa lepsza, bo miala ta chropowatosc wlasnie na bokach. Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Bieżnik i wiek opony mogą być w cyc ale co ci z tego jeśli opona była przegrzana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 No właśnie panowie boki są lekko zjechane ale bez problemowo jeszcze do jazdy środek jak najbardziej ok no właśnie nie mam bardzo obeznania w tych potorówkach nigdy na nich nie jeździłem a tu taka cena nie wiem czy dobra czy nie?? :icon_rolleyes: a o co biega z tym przegrzaniem ??? I czy idzie to sprawdzić koleś mi polecał ogólnie nie były to jego opony tylko jakiegoś gostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Widzę że w awatarze masz R1.IMO,opony po torowe,ze zjechanymi bokami,nie nadają się do takiego moto.Owszem,chopera,turystyka tak.Natomiast na takich oponach bezpiecznie już nie powinklujesz.Te opony już swoje przejechały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Widzę że w awatarze masz R1.IMO,opony po torowe,ze zjechanymi bokami,nie nadają się do takiego moto.Owszem,chopera,turystyka tak.Natomiast na takich oponach bezpiecznie już nie powinklujesz.Te opony już swoje przejechały. Ciekawa teoria. Czy moglbys powiedziec na jakiej postawie tak sadzisz? Ja zamykalem opone na potorowce i nie mialem zadnych przy tym uslizgow. Powiem wiecej - zmienilem ja potem na taka sama tylko nowa i ta mniej pewnie trzyma (albo przynajmniej na poczatku slabiej trzymala w zlozeniu). Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Widzę że w awatarze masz R1.IMO,opony po torowe,ze zjechanymi bokami,nie nadają się do takiego moto.Owszem,chopera,turystyka tak.Natomiast na takich oponach bezpiecznie już nie powinklujesz.Te opony już swoje przejechały. :banghead: :icon_eek: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 :banghead: :icon_eek: :biggrin: Zajc rozwiń zdanie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Zajc rozwiń zdanie :bigrazz: Jeżyk jak zwykle pierdoli od rzeczy :icon_razz: Bierz te potorówki i nie słuchaj trolla :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Tak.Bierz.Trochę wody i ładnie leżysz na winklu.Wtedy zobaczysz kto pierdoli.Zastanów się Zajc,dlaczego one nazywają się po torówki.Nie jest żadną sztuką kupić moto,trzeba jeszcze mieć kasę i trochę oleju w głowie,żeby to moto jeździło w miarę bezpiecznie.Oczywiście,każdy ma wolną wole i zrobi jak chce.Ja w każdym bądź razie,nie odważyłbym się, doradzać komuś, coś,do czego sam nie mam przekonania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Tak.Bierz.Trochę wody i ładnie leżysz na winklu.Wtedy zobaczysz kto pierdoli.Zastanów się Zajc,dlaczego one nazywają się po torówki.Nie jest żadną sztuką kupić moto,trzeba jeszcze mieć kasę i trochę oleju w głowie,żeby to moto jeździło w miarę bezpiecznie.Oczywiście,każdy ma wolną wole i zrobi jak chce.Ja w każdym bądź razie,nie odważyłbym się, doradzać komuś, coś,do czego sam nie mam przekonania. Moj drogi - czy moglbys wyjasnic na podstawie jakich doswiadczen formulujesz takie teorie? Ta jest kolejna wypowiadana przez Ciebie nie poparta chyba jakimkolwiek doswiadczeniem w tej kwestii. Latales kiedys na potorowkach w deszczu? Ja tak. I trzymaly zajebiscie. Sam bylem w szoku ze wszyscy jak pada deszcz panikuja, a moj motocykl jedzie jak po szynach w zakretach. Bieznik znikomy (BT-002), jezdzona na torze - przeciez to sie nie moze trzymac mokrej nawierzchni. A jednak - sam bylem zdziwiony jak dobrze na mokrym trzymaja moje opony. Oczywiscie nie zamykalem jej, ale spokojnie moglem sie skladac. Wyjatek stanowily pasy na drodze, ale i wtedy opona na winklu odjechala tylko przez pas, a potem pelna stabilnosc. Czy masz inne zdanie na temat? (ale poparte wlasnym doswiadczeniem) Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.