jaron1 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Witam,interesuje mnie jak w temacie,na jaki przebieg wystarczaja takie koła,skoro pas powinien "pociągnąc" ok 40 tys to koła ile??oraz na jak długo z reguły wystarczaja szczotki rozrusznika,może głupie pytania,ale wrto wiedzieć:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 yo! kola sie praktycznie nie zuzywaja, a o pasek trzeba dbac bo 40 tys to bardzo dobry wynik. co do szczotek to trudno okreslic ich zywotnosc - ale zasadniczo wytrzymuja dlugie lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Obawiam się, że w Twoim modelu (Suzuki LS) żywotność kół napędowych wielokrotnie przekroczy żywotność samego silnika. Z rzeczy które w tym modelu szybko się zużywają kojarzę sprzęgiełko jednokierunkowe rozrusznika, no i oczywiście głowica. pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Trwałość kół pasowych zależy od ich stanu. Obejrzyj je z bliska. Nie wiem czy masz w LS chromowaną powierzchnię roboczą koła, bo w HD tak jest a same koło jest alu. U siebie w HD mam prawie 120 tys km, chrom na kołach już jest pokaleczony i miejscami go brakuje. Chrom jest po to aby powierzchnia była twarda bo alu jest za miękkie. A jak twardy chrom zniknie to miękkie alu bardzo szybko wtedy "pójdzie". Na szczęście pas mam zdrowy, ostatnio badałem organoleptycznie ząbek po ząbku i jest OK. :biggrin: Chociaż wątpię czy w HD koła wytrzymają więcej niż silnik bo jeszcze z 200kkm mi zostało do końca silnika, a koła za ok.20kkm trzeba będzie zmienić. :icon_evil: Droga zabawa. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Siemka tak jak napisał fxrider to sprzęgiełko jednokierunkowe tutaj nie wystarcza na długo oraz dolegliwością tych silników jest korek olejowy głowicy przez który lubi lać się olej:) pamiętaj też o konieczności sprawdzenia zaworów co 6tyś km. Niektórzy uważają te motocykle za trochę "nieudane" pod względem technicznym ,jednak jeżeli będziesz dobrze serwisował to przejeździsz kilka sezonów bez żadnych problomów:)Jedną(bądz może nawet jedyną) dotkliwą wadą w tym moto jest zawieszenie jadąc po polskich drogach masz wrażenie jakby go poprostu niebyło:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emass Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 A orientacyjne koszty wymiany pasa moze ktoś podrzuci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 A orientacyjne koszty wymiany pasa moze ktoś podrzuci?? Zależy od motocykla. W H-D Qurima trzeba rozebrać pól silnika i wyjąć wahacz. W LSie chyba wahacza nawet nie trzeba wyjmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 A orientacyjne koszty wymiany pasa moze ktoś podrzuci?? Koszt konkretnego pasa może się wahać od 200zł do ponad 2000zł i wcale ten najdroższy nie znaczy do najdroższego moto.Do starszych modeli może być naprawdę wysoki.Najlepiej sprawdź konkretny model w sklepie internetowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 (edytowane) A orientacyjne koszty wymiany pasa moze ktoś podrzuci?? Jesli masz podobna rame co Wild Star 1600, to trzeba wahacz wypiac, wyjac stary pas i zalozyc nowy. A koszt .... zalezy gdzie. W mojej okolicy 2 stowki :crossy: Edytowane 17 Stycznia 2010 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-piotr- Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Na allegro ogłasza się gość z Włocławka z podróbkami pasów napędowych po 400zł. Na pewno ma do Savage i Kawasaki. Pytanie jak z trwałością w stosunku do oryginałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Tak na marginesie dodam ,że można w tani sposób przerobić ls-a na łańcuch. Osobiście mam ls400(nietypowy) na łańcuch tylko niektóre źródła podają ,że oryginalnie ,a niektóre że przeróbka:) Jednak osobiście spotkałem ls-a650 na łańcuchu...gościu kupił poprostu na allegro "zestaw do przerobienia":PTylko wiadomo inna jest kultura pracy na łańcuchu ,a inna na pasie i pas jest bezobsługowy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Na allegro ogłasza się gość z Włocławka z podróbkami pasów napędowych Ale kolega nie pyta nie o pas napedowy tylko o samo kolo napedowe :buttrock: Generalnie ceny w Polsce sa z kosmosu bo do mojego u Yamahy pas kosztuje 1300 na alegro ponad 1000 a z USA mialem po 600 :icon_mrgreen: :notworthy: :clap: pas jest bezobsługowy:) No nie tak od razu, tez musisz go czasami przeczyscic i posmarowac :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 majkel ale w stosunku do łańcucha to...:) a i przebieg zrobi się większy:) no co racja to racja ,że kolega się nie pytał o pas:) Sorqa za offtopa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Na allegro ogłasza się gość z Włocławka z podróbkami pasów napędowych po 400zł. Na pewno ma do Savage i Kawasaki. Pytanie jak z trwałością w stosunku do oryginałów. Szukałem na allegro,ale go nie znalazłem.Masz może jakiś namiar na niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-piotr- Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Szukałem na allegro,ale go nie znalazłem.Masz może jakiś namiar na niego? Zapisałem z myślą, że może mi się kiedyś przydać: 603 699 568 1130697 gadu-gadu Łukasz Ogłaszał się ze dwa miesiące temu (nie wiem czy jeszcze aktualne). Pasy mają podobno mniej o 1 ząbek (mieszczą się w zakresie regulacji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.