Ludi_MuZ Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Miał ktoś do czynienia z tym sklepem klik ? Niektóre modele mają w dobrych cenach zwłaszcza mojego tylnego rozmiaru. Przód moge mieć taniej, chyba że znacie lepszą ofertę? Chyba zdecyduje sie na michały pilot power albo pirelli diablo rosso bo supercorsa pro to nie dla mnie :biggrin: :crossy: Cytuj http://bikepics.com/members/ludi/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcik_dan Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 A więc tak: :biggrin: według podziału motocykli umieszczonego na stronie firmy Pirelli, GSX-R został przyporządkowany do klasy HYPERSPORT a nie do klasy SREET w skład której to /według firmy PIRELLI/ wchodzą również ciężkie motocykle turystyczne. http://www.pirellityre.com/web/tyres-catal...ne/default.page To też nie uważam tego wyboru / wojcik-dan`a / za najlepszy do poszalenia sobie Gixem po ulicach, do czego to właściwie Gix jast przeznaczony. Jeśli zamiast poszalenia vojcik-dan woli sobie poprostu pojeżdzić, proponuję zakup wygodniejszego MOTOCYKLA . :buttrock: Dragon Supercorsa PRO SC2 w związku z tym że nie jeżdzę po torze rozgrzewa się dość długo / w moich rękach oczywiście /. :flesje: A tak konkretnie to które informacje masz na myśli ? No trudno, kupiłem już Diablo Strada, zobaczę jak będzie. Co do zmiany motocykla to mam taki problem, ze ścigacze mi się podobają i nie chce sie przesiadać na żaden inny typ moto. Moze kiedyś na streeta, ale jeszcze nie teraz. Wracając do problemu, jeżeli one nie pasują do GIXa to czym się to będzie odzwierciedlać? Uślizgi w vinklach, dłuższa droga hamowania? Na co mam uważać jeżdżąc na tych oponach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z750.addicted Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Również odkopie troche temat bo właśnie zauważyłem że zostało mi 1.7mm bieżnika z przodu ;) Co polecilibyście do Kawy Z750 - jazda głównie miasto/jakieś krótkie wycieszki/bardzo szybko/zależy mi na mega przyczepności w zakrętach. Z tego co tutaj wszyscy piszą to chyba Supercrosa się sprawdza najlepiej. Tylko czy do streeta również się sprawdzi? Wcześniej były fabryczne BRIDGESTONE, BATTLAX BT-019F RADIAL E (przod) i BRIDGESTONE, BATTLAX BT-012R RADIAL E (tył) Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez z750.addicted Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Supercorsa wypas ale trzeba ja rozgrzewać no i po mokrym nie polatasz. Bardziej uniwersalny jest Pilot Power http://allegro.pl/item994019688_nowa_miche...6_gsxr_zxr.html Szybko sie grzeje, a w zakrętach ulicznych przyczepności mu nie zabraknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z750.addicted Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A może ktoś wytłumaczyć jak to jest z tym lataniem na mokrym? (na tym też mi zależy bo lubie jeździć w każdą pogode, tylko czasami wycieraczki na kasku brakuje :D:D:D:D:) Od czego to zależy w wypadku opon do moto? Czytałem już mase testów/opinii itd i mam taki mętlik w głowie... Bodaj jeszcze tutaj w tym temacie kilka stron wcześniej ktoś pisał że piloty są o dupe rozbić :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Liczy się nie tylko odprowadzanie wody ale też to jak opona zachowuje się na zimno, a w tej kwestii pilot powery dają świetnie radę. W sumie co chodzi o trzymanie na zimno nie pamiętam żeby któreś gumy trzymały lepiej. +5 na dworze i po przjechaniu 2 km ciężka TL 1000R stawała na przednim kółku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Trochę posłodzę ale polecam kolegę MikiTL. Nie raz u Niego kupowałem oponki i zawsze wszystko cacy. Super kontakt, wysyłka i towar jak najbardziej ok :wink: A ceny chrześcijańskie też umie wyczarować :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zastanawiam się nad Pirelli Diablo Supercorsa i nad Michelinami Power Pure - czy ktoś na nich śmigał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 No tych pierwszych możesz być w 100% pewien. Warunkiem jest oczywiście odpowiednia temperatura. Na niedogrzanej się niedawno wysypałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) Jak już mi się zdarzy na mokrym jechać, to przy zachowaniu racjonalnych prędkości i przechyłów w zakrętach, nic się złego nie działo - chociaż tu się pewnie sprawdza zasada 'więcej szczęścia, niż rozumu'. Wysypanie nastąpiło przy próbie dotknięcia głową asfaltu w zakręcie : D Edytowane 19 Czerwca 2010 przez pork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Dlatego zdecydowałem się na Rosso Corsa. Te chyba też są penery. Droższe od Diablo. Chyba jednak będę wybierał między tymi Pirelkami. Te Power Pure to rozwinięcie PP2, więcej średnio miękkiej mieszanki na tylnej gumie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Ja mam komplet Power Pure i jak do tej pory jest ok, bez wzgledu na pogode. Na mokrym wiadomo, ze bez szalenstw :) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 sezon się skończył, czas na podsumowanie. /subiektywne/ :bigrazz: zeszmaciłem pilot sporty 2ct, dojeżdżam supercorsę pro /bez sc/. na nowodwor tor kilkukrotnie poczułem uslizg 2ct przy pałowaniu po prostej, to jednak nie są opony na tor. fajne jest 2ct na przodzie, tył > stabilność jazdy na wprost, nie ma porównania do supercorsy która wręcz prosi o zakręt. :biggrin: moto strasznie "tańczy" na miejkich "nierównościach" ale już kupiłem następną corsę. :buttrock: teraz pytanie: raczej street, okazjonalnie TD, na przód sc2 czy 3 ? Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 rozumiem ze mowicie o oponach na tor bo jesli na ulice to SP. teraz jak zalozysz niehomologowana torowa opone na ulice i bedziesz mial wypadek, a Twoj przeciwnik zwroci sie do firmy w ktorej pracuje o pomoc, to gwarantuje Ci ze zostaniesz wycisniety jak cytryna... Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Te chyba też są penery Lubię ten poznański slang:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.