dafi Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Witam posiadam Aprilię rs 125 wersja extrema z 1996 roku. Problem polega na tym ze motor nie ma mocy . Gdy ruszam i odrazu dam pelen gaz to on gasnie , gdy ruszam normalnie to wszystko ok. Ale jak juz ma wyzszy bieg tak 5-6 to od ok 7 8 tys motor nie moze podejsc wyzej np. jade na 5 biegu oboty dochodza do 10 tys wlaczam 6 bieg i obroty spadaja na 8 tys i nie moga podejsc tylko spadaja caly czas i musze zmniejszyc bieg czuje ze nie ma sily . Na 1 biegu gdy rusze od 7-8 tys ma kopa jak chlera bo sie zawor chyba otwiera i jest ok. Sprawdzone jest: -gaźnik wyczyscilem juz pare razy -filtr powietrza dobry -świeca przewód od swiecy, fajka, iskra wszystko ok Gdy jechalem i i motor niemial sily wejsc na wysokim biegu na wysokie obroty to wlaczylem ssanie i o wiele lepiej sie zbieral czyli wnioskuje ze dysza glowna za mala, wymienilem dysza na wieksza ( gaźnik dellorto 34mm dysza byla 95, wkrecilem 150 tak jak pisalo w katalogu i moto przy ruszaniu mia kopa nie gasl juz mial odejscie ale nie chcial podejsc na wysokie obroty max 6 tys. regluowalem gaznik i nic iglice tez przestawialem i nic to wkrecilem dysze 130 i podchodzil do na wysokim biegu do duzych obrotow ale znowu niemial sily i gasl przy ostrym ruszaniu, regulacja gaznika, przestawianie iglicy nic nie dalo. Pobawilem sie z poziomem paliwa w komorze plywakowej ale gdy tam cos przestawilem to albo mial kopa przy ruszaniu ale nie wkrecal sie powyzej 6 tys albo byl slaby przy ruszaniu i gasl ale wkrecal sie na 13 tys obrotow, z tlokiem wszystko ok sprawdzone. Juz niemam sily na niego prosze o pomoc moze macie jakies ustawienia poziomu paliwa w komorze albo cos? kombinujcie panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Lewe powietrze;] sprawdź uszczelniacze wału korbowego, króciec i uszczelnienie króćca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Wczesniej chodzil dobrze? Jesli tak to przyczyny bym szukal w lewym powietrzu tak jak wueska napisal. Chyba ze wymieniales wydech na jakis samorobny. Od skladu mieszanki przy pelnym otwarciu przepustnicy jest odpowiedzialna tylko dysza glowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Jak go kupilem to juz niechodzil dobrze. Sprawdze to lewe powietrze, ale czy gdyby dostawal lewe powietrze to by az tak mocno stracil na mocy?? moja poprzednia yamaha rd 80 z cylindrem do szlifu miala lepsze odejscie od aprili. serio. Chociasz przypominam sobie ze gdy wkrecilem srubke w gazniku ta od powietrza na maxa to juz niepamietam ale albo nie gasl przy ruszaniu i mial kopa ale nie wkrecal sie powyzej 6 tys albo gasl przy ruszaniu ale krecil do 13 tys. Dzieki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Jak go kupilem to juz niechodzil dobrze. Sprawdze to lewe powietrze, ale czy gdyby dostawal lewe powietrze to by az tak mocno stracil na mocy?? moja poprzednia yamaha rd 80 z cylindrem do szlifu miala lepsze odejscie od aprili. serio. Chociasz przypominam sobie ze gdy wkrecilem srubke w gazniku ta od powietrza na maxa to juz niepamietam ale albo nie gasl przy ruszaniu i mial kopa ale nie wkrecal sie powyzej 6 tys albo gasl przy ruszaniu ale krecil do 13 tys. Dzieki i pozdro Zawór wydechowy pracuje poprawnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Nie sprawdzalem zaworu czy dobrze chodzi ale nawet jesli zle to aż tak by nie strtacil na mocy, ale sadze ze zawor chodzi dobrze bo motor chodzi normalnie na wolnych obrotach( glos jest taki jak powinien byc), a przy 7-8 tys dostaje kopa czyli sie otwiera wogule sluchac inny dzwiek, bardziej sie drze;) problem jest na przelaczeniu z 5 na 6 bo nie daje rady podciagnac obrotow po prrzelaczeniu. Dzisiaj sprawdzalem to lewe powietrze i raczej niema takiej opcji , wszestko jest szczelne ale wlozylem palce do cylindra przez kruciec do zaworu membrany i palcami poruszalem te listki i wydaje mi sie zze za cieszko to chodzi, poprostu sprezyna jest chyba za mocna jutro to rozkrece i zobacze czy ktos tam nie grzebal i nie wlozyl innej sprezyny. Dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 o ja pie**ole... oddaj motocykl do mechanika bo sobie chłopie krzywdę zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 o co ci chodzi?? nie mam czasu robic tego wiem ze 4 śróbki wystarczy rozkrecic ale wczoraj nawet na to nie mialem czasu (jeśli o to ci chodzi). A tak wogule jak cie to nie interesuje to chociasz nie pisz bezsensownych postów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Wuesce chodziło raczej o to zdanie ,,wlozylem palce do cylindra przez kruciec do zaworu membrany i palcami poruszalem te listki i wydaje mi sie zze za cieszko to chodzi, poprostu sprezyna jest chyba za mocna jutro to rozkrece i zobacze czy ktos tam nie grzebal i nie wlozyl innej sprezyny." Tam nie ma żadnej sprężyny, listki mają tak ciężko chodzić, sprawdź kompresje może tłok sie skończył i dlatego cały ten cyrk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Jaki kolor ma swieca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Już wiem że sa to listki plastikowe i sie odginaja rozkręcilem i w szystko z nimi ok domykają sie calkowicie. A jeśli chodzi o tłok to jest wszystko ok, poniewarz jak go kupilem to juz tak chodzil później go zatarlem bo nie wlalem oleju do dozownika i oddalem go do mechanika i zrobil szlif i moto po dotarciu zachowuje sie identycznie jak przedtem. Pisalem juz ze problem sie zmienia gdy podnosilem lub opuszczalem iglice i regulowalem srubka przy gazniku od powieetrza i raz mial sile i nie gasl przy ostrym ruszaniu ale nie krecil powyzej 6 tys bo go zalewalo a jak inaczej ustawilem to gals przy ostrym ruszaniu ale krecil do 12 tys na postoju ale na 6 biegu i tak niemugl dociagnac do 12 tys. Gdy krecil do 12 tys i zamknąłem paliwo to po chwili ruszylem ostro i nawet zrywa zrobil nie zadusil sie wiec niewiem co mu jest. Jeżeli chodzi o świece to jest ok bo zapalam ja i sie pali a wogule simmeringi byly wymianiane obydwa i problemu nie rozwiązalo. czy moze to byc wina modułu ?? do wueska- jeszcze nie miałem potrzeby rozkręcania tego żeby zobaczyc ze to jest plastik co sie odgina, więc tądź troche wyrozumialy , przedtem mialem inny sprzet gdzie nie bylo tego wiec z kad mialem wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Ustaw prawidłowy poziom paliwa w komorze pływakowej. Dane znajdziesz w serwsówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Nie sprawdzalem zaworu czy dobrze chodzi ale nawet jesli zle to aż tak by nie strtacil na mocy, ale sadze ze zawor chodzi dobrze bo motor chodzi normalnie na wolnych obrotach( glos jest taki jak powinien byc), a przy 7-8 tys dostaje kopa czyli sie otwiera wogule sluchac inny dzwiek, bardziej sie drze;) problem jest na przelaczeniu z 5 na 6 bo nie daje rady podciagnac obrotow po prrzelaczeniu. Dzisiaj sprawdzalem to lewe powietrze i raczej niema takiej opcji , wszestko jest szczelne ale wlozylem palce do cylindra przez kruciec do zaworu membrany i palcami poruszalem te listki i wydaje mi sie zze za cieszko to chodzi, poprostu sprezyna jest chyba za mocna jutro to rozkrece i zobacze czy ktos tam nie grzebal i nie wlozyl innej sprezyny. Dzieki za odpowiedzi Gdyby zawór się nie otwierał to moto bardzo dużo straci na mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Jeżeli chodzi o świece to jest ok bo zapalam ja i sie pali a wogule simmeringi byly wymianiane obydwa i problemu nie rozwiązalo. czy moze to byc wina modułu ?? Nie pytalem sie czy pali, tylko jaki ma kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 świeca ma czarny nalot na calej koncówce (na elektrodzie bocznej i środkowej to wszystko ma czarny nalot. ) Simeringi byly wymieniane i bylo to samo, (odłączylem dozownik) mieszanke robie sam strzykawką i daje 25ml na 1L benzyny, olej to STIHL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.