Skocz do zawartości

kupiłem GSX750E-ale kaban


konrad1f
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakakolwiek uzywka ( dzialajaca ) Hondy - najprosciej stare CB 350 / 550 / 750 bo maja taka sama ilosc kabli ( 5 ), ale w gruncie rzeczy kazdy bedzie OK tylko trzeba bedzie podlaczyc odpowiednio kable. Ja jezdze na takim od CB 450 ( szesciokabelkowy ), gdzie dodatkowy kabel pradowy laczy sie z kablem dostarczajacym prad do np swiatel, lub mozna go zostawic niepodlaczony.

Wlasciwie kazdy japonski regler od tego typu altka bedzie pasowal, chodzi tylko o jego wymiary - musi wejsc na miejsce oryginala i sposob podlaczenia.

Reglery Suzuki to zlom - maja za mala chlodnice i substandartowe podzespoly, a kosztuja ( nowe ) krocie.

No ale zycze powodzenia w weekend - radze przejrzec cala instalacje i wszystkie polaczenia posprawdzac - te do masy sa najwazniejsze.

Szczegolnie gdy masz polaczenie masowe z reglera na puszke aku - to jeden killer i drugi to puszczenie jednej fazy z altka przez przelacznik swiatel na kierownicy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Adam M:

powinno byc miedzy 13.5 a 14.5 na wolnych i przy 5k obrotow z wlaczonymi swiatlami i naladowanym akumulatorem.

 

w sumie nic nie zrobiłem-pobawiłem się troszkę kablami i teraz jest przy włączonych światłach 13,5V w niemal całym zakresie obrotów-czy to wystarczające napięcie?-aku jest kiepski (nienaładowany)

 

silniczek poci mi się z przodu(od początku) bodajże spod cylindrów-ale to nie są jakieś obfite wycieki

ale kilka dni temu coraz mocniej daje mi po lewym bucie i po jeźdźie scieka po podstawce bocznej-kumpel mówił że miał tak u siebie w podobnym ale 1.1 i był to simmering na rozruszniku-czy to może być to?

 

i jeszcze jeden problem:

na zimnym silniku sprzegło "ciągnie" a gdy już się rozgrzeje to gdy mu przypałuje "ślizga się"-na razie nie wymieniałem jeszcze oleju(wymienię jak ewentualnie wymienie ten simmering na rozruszniku) i robie dolewki z samochodowego 15W40 minerala-czy to bedzie wina raczej oleju czy też bedę musiał się przygotować na wymianę sprężyn lub niedajboże tarcz sprzęgłowych?

 

i jeszcze prośba-czy Adam (lub ktoś inny) dysponujesz serwisówką do mojego sprzęta (najlepiej w formie elektronicznej)-byłaby mi potrzebna bo może jeszcze nie teraz ale będę za jakiś czas(po sezonie) chciał wymienić uszczelki pod cylindrami,głowicą,pod pokrywami wałków itd a boje się żebym nie namieszał coś z rozrządem

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie nic nie zrobiłem-pobawiłem się troszkę kablami i teraz jest przy włączonych światłach 13,5V w niemal całym zakresie obrotów-czy to wystarczające napięcie?-aku jest kiepski (nienaładowany)

 

*** To znaczy co zrobiles z tymi kablami ?

13.5 V to niezbedne minimum, lepiej zeby bylo kolo 14V.

 

silniczek poci mi się z przodu(od początku) bodajże spod cylindrów-ale to nie są jakieś obfite wycieki

ale kilka dni temu coraz mocniej daje mi po lewym bucie i po jeźdźie scieka po podstawce bocznej-kumpel mówił że miał tak u siebie w podobnym ale 1.1 i był to simmering na rozruszniku-czy to może być to?

 

*** Malo prawdopodobne - rozrusznik jest schowany w takim wglebieniu za blokiem cylindrow i przykryty pokrywka od gory, przewod rozrusznika wchodzi od gory pod pokrywka, czyli cale to wglebienie musialoby wypelnic sie olejem, by zaczal on wyciekac na zewnatrz.

Najlepiej umyc dokladnie silnik od podstawy cylindrow w dol i po rozgrzaniu zobaczyc skad daje olej. Mozna rowniez zdjac pokrywke i zajrzec czy kolo rozrusznika jest olej czy nie. Pokrywke mocuja 2 srubki M5 p-odklucz nr 7.

 

i jeszcze jeden problem:

na zimnym silniku sprzegło "ciągnie" a gdy już się rozgrzeje to gdy mu przypałuje "ślizga się"-na razie nie wymieniałem jeszcze oleju(wymienię jak ewentualnie wymienie ten simmering na rozruszniku) i robie dolewki z samochodowego 15W40 minerala-czy to bedzie wina raczej oleju czy też bedę musiał się przygotować na wymianę sprężyn lub niedajboże tarcz sprzęgłowych?

 

*** Pewnie ktos odpuscil regulacje na lince z powodu slizgania sie i stad ciagniecie na zimnym silniku.

Mozliwe ze tarcze i sprezyny trzeba wymienic, w koncu kupiles to za grosze i z wymianami zuzytych czesci trzeba sie liczyc.  

W kazdym razie teraz mozesz kupic sprezyny Barnetta do tego sprzegla i wstawic co druga. W ten sposob sprzeglo bedzie mialo wiekszy nacisk, ale w tym ukladzie reka jeszcze jest to w stanie wytrzymac.

Poza tym koszt tych sprezyn nie jest wysoki, a sa one znacznie twardsze niz oryginalne.

Jezeli sprzeglo dalej bedzie sie slizgac to trzeba zmienic tarcze i zadne dorobki nie wchodza w gre - oryginalne sa po prostu najlepsze i warto wydac na nie pieniadze, by miec problem na dlugo z glowy.

 

i jeszcze prośba-czy Adam (lub ktoś inny) dysponujesz serwisówką do mojego sprzęta (najlepiej w formie elektronicznej)-byłaby mi potrzebna bo może jeszcze nie teraz ale będę za jakiś czas(po sezonie) chciał wymienić uszczelki pod cylindrami,głowicą,pod pokrywami wałków itd a boje się żebym nie namieszał coś z rozrządem

 

*** Serwisowki nie mam w zadnej formie do tego modelu, ale silnik jest tak prosty, ze spokojnie moge ci dawac instrukcje emailem i dasz sobie rade. wszystko jest tak zrobione ze mozna to zrobic tylko na jeden sposob - ten wlasciwy. Przy okazji uszczelek warto dotrzec zawory i sprawdzic luzy na zamkach pierscieni - ew wymienic ( tez oryginal, drogi ale dobry ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*** To znaczy co zrobiles z tymi kablami ?  

13.5 V to niezbedne minimum, lepiej zeby bylo kolo 14V.  

no nie wiem za bardzo :lol: ,tu ruszyłem, tam ruszyłem. Na następny dzień kupiłem sobie miernik (wcześniej jak sprawdzałem to z ojcem) i jak sprawdzałem to pokazywało tak jak wcześniej pisałem.też mi się tak wydawało że to 13,5-13,6 to może być coś mało.

 

Najlepiej umyc dokladnie silnik od podstawy cylindrow w dol i po rozgrzaniu zobaczyc skad daje olej

no już tak raz zrobiłem :) .ale jak się przejechałem to już było nierównomiernie tłusto i dokładnie nie mogłem zlokalizować.ale zrobie tak jeszcze raz żeby sprawdzić gdzie teraz cieknie :lol:

 

Pewnie ktos odpuscil regulacje na lince z powodu slizgania sie i stad ciagniecie na zimnym silniku.  

to się dzieje dopiero po moich małych dolewkach,zaraz jak ją kupiłem to żadnego slizgania i ciągnięcia na zimnym nie zauważyłem.ja nie popuszczałem linki w każdym badź razie

 

w sumie licze się z wydatkami a sprzetem chcę pojeźdźić troszkę dłużej niż poprzednimi

ale jeśli będę inwestował to powoli ale sukcesywnie

mam jeszcze małe zobowiązania a już troszkę wydałem na rejestracje,przegląd,olej no i już troszkę benzynki tez przeleciało

 

ale dzisiaj to mnie rozwalili w serwisach-jak spytałem o wymianę uszczelek (pod cylindrami,głowicą) to zawołali w jednym 1000zł a w drugim 1500zł za samą robotę-zdrowo ich popieprzyło

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no to wreszcie zdjęcie mojej suki

zrobione przez kumpla Bafla na zlocie we Wolsztynie 30.04.2004-03.05.2004-była niezła imprezka :D

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest, gdy ktos na sile chce ze starej japonii zrobic sciga:)))

Jesli chodzi o mnie to oryginal bardziej mi sie podoba, chociac b.piekny tez nie jest ( specjalnie przod z prostokatna lampa ). Zreszta moj tez nie grzeszy uroda - pierwszy jaki mi sie podobal to RF 600 / 900.

Czy tylne amorki to nie jest czasem MZ ?

Jezeli tak to trzeba wstawic cos solidniejszego.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amory oryginały

 

nikt ze starej japonii ściga nie robił a już na pewno nie na siłę (taka była moda w niemczech)- przeróbka była juz zrobiona w pierwszej połowie lat osiemdziesiątych a wtedy to sprzęt był nówka (owiewka firmy Polibauer,kierownica tomaselli-dwuczęsciowa,zmieniona konsola podnówżków na dedykowane do gsx1100bodajże-wszystko wpisane w brief)

 

nie mówię że to super wygląda ale nie jest źle i chroni przed wiatrem i ewentualnym uszkodzeniem silnika

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaz wyglada nieco dziwnie to przyznam ze musze pogratulowac - bardzo ladna maszynka ;] tylko nastepnym razem rob zdjecie na skos to wtedy moto lepiej wyglada :D jak nie wiesz o co chodzi to obadaj zdjecia mojej szarej hondy www.bikepics.com/members/pushek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość kierowiec

Ludzie, nie dolewajcie oleju samochodowego do motocykla bo skończycie sprzęgło. Te oleje nie mają dodatków do współpracy se sprzęgłem bo w katamaranach są sprzęgła suche. Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, nie dolewajcie oleju samochodowego do motocykla bo skończycie sprzęgło. Te oleje nie mają dodatków do współpracy se sprzęgłem bo w katamaranach są sprzęgła suche. Pozdrowionka.

 

http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=13474

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

:lol: wystawiłem trochę dla "wybadania sytuacji" :lol:

jak bedzie ktoś zainteresowany to spoko (mam "na oku" inny zajebisty sprzęcior za małą kasę), jak nie to nie będe płakał i spokojnie polatam jeszcze na pewno do końca sezonu ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem kiedyś takiego sprzęta (widać go w moim avartarze), ogólie fajna maszynka, trzeba się przyzwyczaić do gabarytów i ciężaru, jest bardzo wygodna w dalekich trasach i nadspodziewanie zwrotna, w korku śmigasz tym jak MZ 251.

W "ŚM" nr 10 99r masz szczegółowy opis do silnika tego sprzęta (stara katana z rekinim nosem).

Moją udało mi się rozbujać do zegarowych 215km/h solo, z pasażerem i załadunkiem szła 205.

Spalanie wychodziło mi średnio 6,5l/100km po mieście z pasażerem.

Wady: duże zużycie oleju + bywają wycieki, mało stabilne zawieszenie pow 180km/h, problemy z rozruchem na zimno (zdaża się), wiek.

Jeśli masz oryginalne zegary, to docenisz wyświetlacz biegów i wskaźnik poziomu paliwa, dodatkowo będziesz się stresował wskaźnikiem temperatury oleju.

Ma niezłe hamulce, często sprawdzaj stan oleju, ludzie mówią że do bani jest antynurek w katanach ale ja się z nimi nie zgadzam, sprzęt zachowuje się bardzo stabilnie przy hamowaniu a hamulce wcale nie należą do złych (jak na tamte lata).

Moja była w 99% w stanie oryginalnym łącznie z lakierem, u ciebie widzę sporo przeróbek (rzecz gustu, nie wypowiadam się).

Jeśli będziesz chcial coś przerabiać i usprawniać, to poważnie pomyśl o chłodnicy oleju.

 

Szerokiej i bezawaryjnej drogi :banghead:

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...