INAFUN Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 witam zakupiłem kata 620 ale stan plastików jest straszny i jezeli mialby ktos jakies informacje na temat tego bylbym wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 A co ty, plastiki w KTM chcesz lakierowac? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Takie coś nie istnieje, plastiki są barwione podczas produkcji. Musisz kupic zestaw oklein albo zamowic nowe plastiki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Ja malowałem plastiki w DR 350 i w 125 też. Dam zdjęcia jak to wyszło, tylni błotnik też malowałem :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 (edytowane) Ja malowałem plastiki w DR 350 i w 125 też. Dam zdjęcia jak to wyszło, tylni błotnik też malowałem :bigrazz: wierzyć mi się nie chce. Ale to chyba w terenie w ogóle nie jeździsz bo lakier popekał by po pierwszej glebie. Daj fotki :) Do 620 moze byc problem z nowymi plastikami. Zależy który to rocznik. No chyba że oryginalne ale to mija się z celem. Do czego motocykl będzie używany? jeśli supermoto to faktycznie można je pomalować ale jeśli masz zamiar jesździć off road to nie myśl o tym nawet. Edytowane 11 Stycznia 2010 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Jeźdzę tylko w terenie ponieważ niemam prawka, wysypałem się już kilka razy na tych malowanych plastikach i wszystko jest ok. Trzeba to tylko umejętnie zrobić, i naprawdę poświęcic w h*j i jeszcze trochę czasu. Zdjęcia zrobię jak tylko będe mógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Jeźdzę tylko w terenie ponieważ niemam prawka, wysypałem się już kilka razy na tych malowanych plastikach i wszystko jest ok. Trzeba to tylko umejętnie zrobić, i naprawdę poświęcic w h*j i jeszcze trochę czasu. Zdjęcia zrobię jak tylko będe mógł. Ale przecież te plastiki są mocno elastyczne, wie łatwo ten lakier połamać jak się wygnie błotnik. Dlatego uważam, że malowanie enduro to gra niewarta świeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 No malowanie plastików w kacie to fakt, porażka, są bardzo elastyczne, w DR są sztywne, wystarczająco by je pomalowac, to samo tylni błotnik, z przodu niemalowałem bo mija się to z celem, chce akcesoryjny, ale białego niestety nie dostane :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.