TomekT Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam, proszę o opinie na temat zawarty w temacie jaki motocykl na motor po dłuższej przerwie w jeździe, mam 187 cm i 109kg, powiem też że przymieżałem się do wszystkich i na wszystkich się sopoko czuję ale chciałbym się coś więcej dowiedzieć i proszę doświadczonych kolegów o jakieś info na ten temat za co będę wdzięczny :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 tdm była porównywana kilka razy, z trampkiem też - z devilką nie widzę. w sumie... rozstrzał od sasa do lasa - "kieszonkowy" turystyk; trampek jeszcze zależy który ale i tak najbardziej off-roadowy w zestawieniu; tdm z pewnością najmocniejszy w stawce, klasyczny turystyk który czasami wystarcza ludziom na lata jazdy proponuję jeszcze tak: sprecyzuj jaka ta "dłuższa przerwa", bo jeśli ostatnio jeździłeś 20 lat temu na komarku kuzyna, to IMHO powinieneś wybrać raczej spokojniejszy sprzęt. określ do czego motocykl ma służyć, tzn. jaką masz wizję swojej jazdy - wokół komina sprawdzą się wszystkie, ale jeśli chciałbyś pojeździć po kiepskich bocznych drogach/ szutrach to najlepszy z zestawu byłby trampek. gorzej jeśli z pasażerką, bo tu będzie po prostu słaby... itp jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekT Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Tak, przerwa to 19 lat, mam zamiar jeżdzić do roboty ok 40 km w jedną stronę czasami we dwoje gdzię dalej niż do roboty, jeżeli chodzi o trampka to 600 bo 650 to się mi nie mieszczą kolana w wycięcia na zbiorniku, deauville ma dobrą ochronę przed wiatrem ale tdm też, Tdm ma najwyższą moc, a w szczególności chodzi mi o porównanie tych motocyki pod względem obsługi i jeśli można tak powiedzieć awaryjności , jeżeli takowa istnieje, powiem że dużo dobrego czytałem i słtszałem na temat tych motongów ale na forum ogólnym jest najwięcej wiedzy na ten temat,( chodzi o forum motocyklistów a nie o te które wspierają poszczególne marki) tutaj myślę że dowiem się najwięcej :buttrock: i dużo wniosków wyciągnę :notworthy: Dziękuję za wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 TDM to świetna maszyna. Stare roczniki (gaźnikowe, bo wtryskowego nie znam) są świetne w prowadzeniu, mają bardzo dobry, trwały i mocny silnik, doskonałe hamulce, doskonałą ergonomię - ponad 1000 km w 12-13 godzin na luzie (głównie autostrady). Mają swoje wady, ale je trzeba przyjąć z dobrodziejstwem inwentarza. Przed kupnem, jak każdy sprzęt trzeba przejrzeć pod kątem wypadkowości. Jak będziesz zainteresowany to odezwij się na priva polecę Ci doskonały warsztat w Bielsku Białej, w którym ci pomierzą sprzęta. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 TDM świetny sprzęt. Silnikowo ma wiele wspólnego z XTZ 750 ST a to juz plus :) zdecydowanie TDM jest tu najmocniejszy i daje najwięcej funu z jazdy. NTV to turystyk, którym mozna też smigac po mieście. Najniższy ze stawki przez co jest łatwiejszy w opanowaniu. Transalp - mnóstwo dostępnych częsci i akcesoriów. Jesli leży Ci każdy z nich to po prostu szukaj egzemplarza konkretnego w jak najlepszym stanie. Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Yo! TDM bym nie bral jako pierwszy motocykl po dlugiej przerwie. Jest dosyc dziki, spontanicznie reaguje na gaz, szarpie, silnik jest malo elastyczny. No i TDM jest upierdliwa pod wzgledem obslugi - dwa spusty oleju, do wymiany filtra powietrza trzeba rozebrac pol motocykla, wyjac akumulator to juz cyrkowa sztuka, slaby dostep do swiec. 4TX lubia zrec olej i to bywa ze w sporych ilosciach - trzeba o to dbac i uwazac na poziom. Poza tym moto jest rewelacyjne, ale... nie na pierwszy sprzet po latach. Najprostszy w obsludze bedzie chyba Transalp - zawory na srubkach, dostepne bez rozbierania sprzeta, latwy dostep do swiec. Moto moca nie poraza, ale moze tez dzieki temu nie sponiewiera z uwagi na braki w umiejetnosciach. Starsze roczniki maja slabe heble. Deauville - najmniej znane mi moto. Ale kardan ma swoje zalety, silnik w zasadzie rodem z Trampka, wiec z obsluga pewnie tak samo prosty. No i to zdcydowanie bardziej szosowa maszyna od Trampka, wiec jesli nie chcesz opuszczac asfaltu, to bedzie na pewno lepszym wyborem. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekT Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Witam dzięki za wypowiedzi ale jeszcze chcę dodać że mam trochę wiedzy na temat motongów, może nie bardzo dobry ale jestem maniakiem motoryzacjii w każdym wydaniu :buttrock: tak że dla mnie rozebranie moto oczywiście nie całego nie jest jakimś wielkim problemem bo takie problemy to można rozwiązać spoko :icon_biggrin: Pozdro i proszę o jeszcze :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Jak na codzienne dojazdy do pracy to rozważyłbym jednak debilkę. Wałek napędowy to bardzo poważny atut a całościowe owiewki pozwalają nie stresować się deszczem i zimnem. W dwie osoby będzie bardzo wygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Miałem deauvilla i jak na spokojną jazde to mogę polecić, Silnik bezawaryjny, wał kardana też i bezobsługowy. Moto dość zwinne w mieście i na tasie w miare daje rade. Przy Twoim wzroscie nie będziesz na nim wyglądał jak na kozie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Trampek w porównaniu do TDM, to inna bajka. To co napisał zbyhu dotyczy 850 i 900 się nie ima, chyba, że filtr powietrza. Można jeździć relaksacyjnie, ale potrafi pokazać pazur. Co do hondy się nie wypowiadam, bo nie jeździłem. Polecam http://www.tdm.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Yo! No, no - TDM 900 to juz troche inna para kaloszy. Nieco lagodniejsza, z racji wtrysku, dopracowana skrzynia - pracuje lepiej, silnik nie zre oleju. Ale upierdliwosc oslugi pozostala :P - trudny dostep do aku, filtra powietrza, swiec, 2 spusty oleju... Ciagle ta sama bajka :]. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Zbyhu nie ma czym sie martwic, serwis nie narzeka :biggrin: Ja osobiście jeżdżę TDM 900 będzie to 4 sezon i jestem naprawdę zadowolony... Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Oprócz Trampka i całej reszty to ja bym jeszcze dodał DL 650 V-Strom. Złoił dupska w testach alpejskich wielu sprzętom. No i to Vka. Elastyczna, trwała i cholernie ekonomiczna jednostka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Michna Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Honda Deauville to naprawdę fajne moto. Miałem, jeździłem... Nie jest to żaden piorun ale daje dużo frajdy z jazdy i nie wymaga od jeźdźca wielkich umiejętności :-) Mega plusem w codziennym użytkowaniu jest brak możliwości odpięcia kufrów - dzięki czemu masz je zawsze ze sobą :-) Przez to, że są naprawdę sprytnie wkomponowane nie poszerzają motocykla za mocno, jednocześnie oferując znaczną przestrzeń ładunkową. Dodatkowe dwa schowki z przodu to również przydatny gadżet - w tym jeden zamykany na kluczyk. Bez większego problemu można się nim przeciskać pomiędzy samochodami. Lusterka umieszczone tak, że w większości przypadków przechodzą nad lusterkami osobówek i pod dostawczych... Mam obecnie również DL-a 650... Zwrotnością i poręcznością bije NTV-a na głowę. Jednak gdy się zapnie boczne kufry - Honda wygrywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Nie napisales ktore roczniki Cie interesuja i do jakiej kwoty, to jadnak mnie nie interesuje. Osobiscie proponowal bym Ci Deauvile z ABS'em. Maszyna bardzo oszczedna, wiecej zalet niz wad. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.