Skocz do zawartości

ktm exc 400


kuminar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam problem z moim exc 400 motocykl jest z 2000r.Wymienilem sobie uszczelniacz od pompy wody poniewaz wyciekal mi plyn z boku glowicy jest tam taki maly otwor,gdy dalem gazu cieklo niemal jak z kranu,oczywiscie chcialem sobie ulatwic i odkrecilem pokrywe od zaworow,po zlozeniu silnik juz niezakrencil ani razu,sprawdzilem tlok jest na samej gorze,cos blokuje jak wciskam rozruch to slychac tylko takie tykniecie jakby rozrusznik niedal rady przekrecic. Prosze o pomoc z gory wielkie dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tym o to sposobem (jeśli oczywiście wyciągałeś wałek rozrządu, a z tego co pamiętam trzeba to zrobić) oszczędzając kilka zł na serwis, straciłeś kilka set :D Jeśli wyciągałeś wałek (do jego wyciągnięcia bodajże nie trzeba rozkuwać łańcucha) mogłeś przestawić rozrząd, co przy zakręceniu silnika spowodowało spotkanie się tłoka z zaworami i skrzywienie tych drugich ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do jego wyciągnięcia bodajże nie trzeba rozkuwać łańcucha

Trzeba niestety go rozkuć, jest jeszcze jedna opcja że aku. słabo kontaktuje i przy próbie zakręcenia słychać tylko tyknięcie przekaźnika no ale od czego jest kopajka. Poza tym jeśli był rozkuwany łańcuch to po ponownym złożeniu wszystkiego w całość dla pewności obraca się kilka razy wałem za pomocą kopniaka i wtedy mamy ogólne pojęcie czy nie wykonaliśmy fuszerki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dokładnie bo ten silnik leżał u mnie na stole dobre 2 lata temu, myślałem, że samo wyciągniecie napinacza wystarczy, żeby ćwiczebnie wałek wyjąć ;) Co do krzywych zaworów, one nie muszą być widocznie krzywe, a zrobią bałagan w silniku. Idealnie było by to rozebrać i zmierzyć ;)

 

 

EDIT:

 

Czy to rozrząd czy coś innego można na szybko sprawdzić. Poprostu zakręć silnikiem ręcznie, za pomocą koła (jak wykręcisz świece to nie powinno iść specjalnie ciężko). A może po prostu nie wykręciłeś tej śruby z przodu po prawej stronie na dole do blokowania wału w GMP :D

Edytowane przez zielorz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady z tymi pokrzywionymi zaworami, jeśli od razu był blok a nie na odpalonym silniku to jak miał pokrzywić zawory.

 

Rozrusznik bez problemu pognie zawory w esy floresy.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...