kuminar Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Witam,mam problem z moim exc 400 motocykl jest z 2000r.Wymienilem sobie uszczelniacz od pompy wody poniewaz wyciekal mi plyn z boku glowicy jest tam taki maly otwor,gdy dalem gazu cieklo niemal jak z kranu,oczywiscie chcialem sobie ulatwic i odkrecilem pokrywe od zaworow,po zlozeniu silnik juz niezakrencil ani razu,sprawdzilem tlok jest na samej gorze,cos blokuje jak wciskam rozruch to slychac tylko takie tykniecie jakby rozrusznik niedal rady przekrecic. Prosze o pomoc z gory wielkie dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 pewnie aku padło :D ps. od czego masz koła? gs czy tzr? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Kopniakiem jak próbujesz odpalić to też coś blokuje??? Jeśli tak to źle poskładałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 (edytowane) Jeśli moto jest z 2000r. to pewnie rozkuwałeś łańcuch rozrządu bo inaczej nie da się wymienić uszczelniaczy, prawdopodobnie przy okazji musiałeś przestawić fazy rozrządu. Edytowane 15 Grudnia 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 I tym o to sposobem (jeśli oczywiście wyciągałeś wałek rozrządu, a z tego co pamiętam trzeba to zrobić) oszczędzając kilka zł na serwis, straciłeś kilka set :D Jeśli wyciągałeś wałek (do jego wyciągnięcia bodajże nie trzeba rozkuwać łańcucha) mogłeś przestawić rozrząd, co przy zakręceniu silnika spowodowało spotkanie się tłoka z zaworami i skrzywienie tych drugich ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Bez przesady z tymi pokrzywionymi zaworami, jeśli od razu był blok a nie na odpalonym silniku to jak miał pokrzywić zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 do jego wyciągnięcia bodajże nie trzeba rozkuwać łańcucha Trzeba niestety go rozkuć, jest jeszcze jedna opcja że aku. słabo kontaktuje i przy próbie zakręcenia słychać tylko tyknięcie przekaźnika no ale od czego jest kopajka. Poza tym jeśli był rozkuwany łańcuch to po ponownym złożeniu wszystkiego w całość dla pewności obraca się kilka razy wałem za pomocą kopniaka i wtedy mamy ogólne pojęcie czy nie wykonaliśmy fuszerki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 (edytowane) Nie pamiętam dokładnie bo ten silnik leżał u mnie na stole dobre 2 lata temu, myślałem, że samo wyciągniecie napinacza wystarczy, żeby ćwiczebnie wałek wyjąć ;) Co do krzywych zaworów, one nie muszą być widocznie krzywe, a zrobią bałagan w silniku. Idealnie było by to rozebrać i zmierzyć ;) EDIT: Czy to rozrząd czy coś innego można na szybko sprawdzić. Poprostu zakręć silnikiem ręcznie, za pomocą koła (jak wykręcisz świece to nie powinno iść specjalnie ciężko). A może po prostu nie wykręciłeś tej śruby z przodu po prawej stronie na dole do blokowania wału w GMP :D Edytowane 15 Grudnia 2009 przez zielorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 A może po prostu nie wykręciłeś tej śruby z przodu po prawej stronie na dole do blokowania wału w GMP :D Właśnie o tym samym pomyślałem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Bez przesady z tymi pokrzywionymi zaworami, jeśli od razu był blok a nie na odpalonym silniku to jak miał pokrzywić zawory. Rozrusznik bez problemu pognie zawory w esy floresy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.