lukimaster Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Co Wy tak do tych Niemiec. Myślicie, że tu na gumach nie latają, nie straszą babć głośnymi wydechami i nie palą gumy?? Zbyt idealizujecie. Owszem, jest trochę łagodniej ale bez przesady tu też są wariaty. :buttrock: :crossy: :buttrock: Pewnie że są. Bywają gorsze jak w PL :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emass Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Dla mnie osobiście Xenon jest ok nie muszę latać na długich i oślepiać innych co rzekomo nawet na długich mnie nie widzą :icon_mrgreen: A koszt dobrej żarówki to ok 30-40zł a xenonu 90zł Xenon ma rok gwarancji,żarówka nie. Wiec dla mnie wybór jest prosty.Co do policji nie znam nikogo na śląsku aby mu zabrali dowód lub dostał mandat za Xenona za łyse gumy wygięte tablice owszem.Który glina wie,że r1 czy rr wychodziła z Xenonem lub nie ?? A po 2 ktoś by musiał nieźle wqrwić glinę aby go na parking policyjny ściągnęli.. :crossy: Po pierwsze nie nazywaj chińskiego sheetu za 90zł xenonem, prawdziwy żarnik kosztuje minimum 200-250zł. Ale jedno masz racje. Mianowicie polska Policja to umie np. złapać pijanego na rowerze, złapać i pobić jakiegoś staruszka, pogonić kiboli, albo penerów na dożynkach.... Świadomość "techniczna" - przewaznie zero :) Choć nie ma co generalizować, bo obraziłbym co niektórych. Ale nie o to w tym wszystkim chodzi. Czasem naprawdę jak widzę w autach czy moto te wiejskie,niebieskie, chińskie pizganie po oczach... eeehhh szkoda gadać.... :lapad: Motocykl ma zbyt "dynamiczne" zawieszenie zeby sie bawic w samopoziomowanie. Bzdura, są samochody z zawieszeniem sportowym które są dużo twardsze nić moto i i nie ma z tym problemu pomimo, ze niektóre "odbijają" sie od jezdni na naszych polskich drogach A tutaj ciekawostka - legalny xenon w seryjnym motocyklu (i raczej bez samopoziomowania i spryskiwaczy): http://www.bmw-motorrad.pl/Technologia/Bez..._ksenonowe.html Pozdarawiam negatynie nastawiony, oraz jasnie oswieconych ;) Nie doczytałeś kolego do końCA : "...Zaprojektowana specjalnie do motocyklowej lampy ksenonowej cylindryczna membrana reflektora zapobiega niepożądanym „przeciekom” światła i oślepianiu,...." pzdr Edytowane 18 Stycznia 2010 przez emass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Po pierwsze nie nazywaj chińskiego sheetu za 90zł xenonem, prawdziwy żarnik kosztuje minimum 200-250zł. Jak Ci żal to sobie kup nawet za 2k a jeśli nie to daj żyć innym :bigrazz: Xenonów już trochę montowałem i jeśli myślisz,że w passatach czy a6 itp ludzie mają żarniki jakieś Holenderskie Philips czy wypasione Osram to chyba serio nie wiesz co mówisz :icon_mrgreen: Prawie każdy żarnik Philips D1S D2S itp jest made in China wie bo sam takie sprzedaje i montuje w moto i autach koszt oczywiście nawet 300zł za żarnik zależy gdzie się kupi.Oryginalne są może montowane w fabryce w co wątpię. A czy żarnik jest China czy Węgry h1 czy d1s jeśli ma tą samą barwę świeci 100% tak samo,jedynie najtańsze przetwornice mogą powodować migotanie światła ale w slim nie ma takiej opcji. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Ja mam zarnik Philips i szczerze mowiac malo mnie interesuje gdzie byl wyprodukowany. To tak jakby teraz nie kupowac komputerow Dell tylko dlatego, ze robia je w Polsce. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Obecnie wszystko jest robione w Chinach więc nie wiem czym się tak podłechtaliście. Kupiłem zestaw 2x H4 za 300, mam rok gwarancji i wszystko w dupie. To że kogoś oslepiam, to że nie mam atestu, to że jestem wyjęty spod prawa. Leje na to. Na pewno jestem lepiej widoczny i mam lepiej oświetloną drogę. I o to chodziło głównie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emass Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Hunter nawet Twój poprzedni Held został zrobiony w Tajlandii, czy tam Malezji... :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Fatalne jest to wasze 8000K, niebiesko i niebiesko. Na drodze będzie słabo. Żarnik kosztuje 25 PLN to nie majątek zawsze może być Twoja 6000K. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Tak samo jak buty Nike, Reebok czy Puma, a placi sie za nie worek pieniedzy :) Moj xenon jest ponoc produkcji japonskiej i posiada atest TUV oraz ISO 9001:2000. Pzdr Edytowane 18 Stycznia 2010 przez bibor80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Bzdura, są samochody z zawieszeniem sportowym które są dużo twardsze nić moto i i nie ma z tym problemu pomimo, ze niektóre "odbijają" sie od jezdni na naszych polskich drogach Nie doczytałeś kolego do końCA : "...Zaprojektowana specjalnie do motocyklowej lampy ksenonowej cylindryczna membrana reflektora zapobiega niepożądanym „przeciekom” światła i oślepianiu,...." Chodzilo mi o mocne wlasnie nurkowanie motocykla (np. przy hamowaniu) i elektornicznym systemem regualcji wysokosci swiatel, ktory by obslugiwal takie wahania. Przeczytalem do konca. Chodzilo mi o brak poziomowania i spryskiwaczy o czym napisalem - nie doczytales do konca mojej wypowiedzi. Jesli chodzi o lampe to widzialem ja i niewiele sie rozni od zwyklej. A jak sie okazuje moja totalnie nieprzystosowana fabrycznie do xenona, pieknie zapobiega „przeciekom” światła i oślepianiu. Czyli marketingowy belkot. Nie ma sie co klocic. Jezdze z glosnym wydechem bo chce zeby mnie slyszano, zalozylem xenony bo chce zeby mnie widziano. I wbrew pozorom to wszystko nie dla lansu, tylko dlatego ze kocham moje zycie i nie chce sie z nim rozstawac. Ale podyskutowac sobie lubie :) Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emass Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Nie ma sie co klocic. Jezdze z glosnym wydechem bo chce zeby mnie slyszano, zalozylem xenony bo chce zeby mnie widziano. I wbrew pozorom to wszystko nie dla lansu, tylko dlatego ze kocham moje zycie i nie chce sie z nim rozstawac. Ale podyskutowac sobie lubie :) A mi to jest generalnie obojętne, bo lubie czasem rzucić kontrę, tylko po to by poznać za i przeciw i ogólnie zdanie ludzi na dany temat. Najważniejsze, aby jeździć bezpiecznym sprzętem i przede wszystkim bezpiecznie. A czy moto ma jakies dodatki czy nie ma... kwestia gustu o czym się nie dyskutuje, a pobiadolić czasem warto :) Trzymaj sie... pzdr :biggrin: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Yuby, ale ponoc zwykle zarowki przy lataniu na gumie tez nie daja rady. Ja nie wiem, bo nie latam :) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zaczniecie latać na gumie, będziecie raz w miesiącu wymieniać żarniki. :bigrazz: P.s Generalnie dyskusja jest jałowa. Ten kto nie jeździł na xenonach, nie zrozumie ich fenomenu. Całus. To mnie zmartwiles... :( Bede musial przestac te piony strzelac ;) Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 a czym sie różni jazda na kole od jazdy po naszych zajebistych drogach?? jak sie nie potrafi na kole latać( w zasadzie spadać) to nawet pękają mocowania czachy..... ja się zastanawiam nad xenonem, ale chyba dam sobie siana..... mam 2 żarówki h4 w starej lampie- tzn takim półprzezroczystym szkłem- to ten xsenon bedzie dawał wszędzie i nigdzie= "wieś" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 ja się zastanawiam nad xenonem, ale chyba dam sobie siana..... mam 2 żarówki h4 w starej lampie- tzn takim półprzezroczystym szkłem- to ten xsenon bedzie dawał wszędzie i nigdzie= "wieś" Nie masz racji. W przypadku Twoich lamp smugę światła kształtuje odbłyśnik a palniki xenon H4 maja osłonę. Nie byłaby to wieś a poprawa widoczności.Ale Twoja decyzja. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 a czym sie różni jazda na kole od jazdy po naszych zajebistych drogach?? jak sie nie potrafi na kole latać( w zasadzie spadać) to nawet pękają mocowania czachy..... ja się zastanawiam nad xenonem, ale chyba dam sobie siana..... mam 2 żarówki h4 w starej lampie- tzn takim półprzezroczystym szkłem- to ten xsenon bedzie dawał wszędzie i nigdzie= "wieś" Dokładnie, to jak wy londujecie :icon_question: Jeśli chodzi o montaż palników xenonowych do lamp z kloszami ryflowanymi, zarówno w autach jak i moto to agrotuning. Auta takimi lampami strasznie oślepiają, a jeśli dodatkowo są brudne to już masakra :banghead: ...gdybym tylko miał taką możliwość, zabierał bym dowody takim "lanserom" :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.