bibor80 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ja mam dwie lampy, możesz być jedynie Ultrajasny :bigrazz: Wygląda zajebiście. Ale Ty masz zarowki H4 a ja H7, a Ultrajasny to juz jest Yuby :) Ja kupilem do swiatel drogowych jeszcze H4 Philips Bluevision coby calkowicie wyzbyc sie zoltego koloru w reflektorze. Pozycyjne tez mam w kolorze xenona. Jak sie zrobi troche cieplej w przyszlym tyg to wrzuce foty co do porownania xenona vs zwykla zarowka. Spoko, ze sie podoba. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ale ja mam Bixenony :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ale ja mam Bixenony :icon_razz: To z xenonem nie masz szans na jasnośc światła :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 To z xenonem nie masz szans na jasnośc światła :biggrin: No tak, ale ja jestem Hunter :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 To z xenonem nie masz szans na jasnośc światła :biggrin: Yyyy, Martin a co masz na myśli "jasność światła"? Jakie masz te bi Hunt? 6000K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 (edytowane) Martin, proponuję lekturę o xenonach i bixenonach. Edytowane 24 Grudnia 2009 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Yyyy, Martin a co masz na myśli "jasność światła"? Jakie masz te bi Hunt? 6000K? Ta mam 6000k, dwa palniki (dwa klosze), dwie przetwornice. JASSSNOŚĆ :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 (edytowane) Martin, proponuję lekturę o xenonach i bixenonach. :biggrin: to ja Tobie ją polecam... :bigrazz: Handluje już trochę takimi xenonami i jeśli chodzi o Xenony i BiXenony do aut moto z allegro itp w cenie 150-300zł to żaden BiXenon nie daje tak mocnego (rażącego) światła jak Xenon bo BiXenony mają metalową osłonę zakrywającą czubek żarnika (przez to mniej oślepiają niż Xenon). A xenony mają goły żarnik i świecą bardzo ostrym światłem.Zwróć uwagę na żarówki typu h4/h7 mają zamalowane główki aby nie oślepiały.A xenony tego nie posiadają.Do żarowek h1/h3 stosują albo soczewki albo osłonki w reflektorach na czubki aby nie oślepiały.Robiłem kiedyś nawet test w lampie r1 na czystym kloszu jak daje żarnik h4 xenon oraz bixenon i xenon był dużo bardziej oślepiający.. Ps oto fotki dla wglądu o co mi biega :cool: Bixenon http://www.auto-xenony.pl/sklep_pliki/m-te...2_m-tech_01.jpg Xenon http://www.auto-xenony.pl/sklep_pliki/m-te...4/zarnik_h4.jpg Edytowane 26 Grudnia 2009 przez MartinBikesManiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 a co jak przerobiłem osłonę po swojemu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 (edytowane) To jestes Najjasniejszy z jasnych :) Pzdr Edytowane 26 Grudnia 2009 przez bibor80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Dobra, uporządkujmy fakty. Ktoś wcześniej pisał że H4 bixenonu nie da sie wyregulować i że będę wszystkich oślepiał, a teraz okazuje sie zgoła co innego. Ktoś może przedstawić to w sposób krotki, treściwy i kompetentny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 (edytowane) Dobra, uporządkujmy fakty. Ktoś wcześniej pisał że H4 bixenonu nie da sie wyregulować i że będę wszystkich oślepiał, a teraz okazuje sie zgoła co innego. Ktoś może przedstawić to w sposób krotki, treściwy i kompetentny? O ustawianiu nie mam zbytnio pojęcia...wkładam żarnik w ten sam sposób co żarówkę.Swiatło można obniżyć ciut.łJedynie słyszałem,że jak masz szkło takie grawerowane (nie czysty plastik jak 929/r1) to właśnie będzie gorsza jakość i będzie oślepiać.Ale ja myślę,że wszędzie będzie oślepiać gdzie fabrycznie nie ma Xenonu.Ale to tylko ja wywnioskowałem po montażach xenonów w autach moto :biggrin: Ja ogólnie polecam Xenony bo raz lepsza widoczność (a w dzień i tak bym musiał na długich latać) bo co chwile jakiś kretyn wyjedzie bo jak to mówią nie zauważyłem moto bo on z 300 leciał.Mniej prądu pobierają.A żarówki podobne do Xenona paliły mi się średnio 1 na kilka dni jak latałem na gumie. A co do policji to jeszcze nie słyszałem aby komuś zabrali dowód za xenony..(przynajmniej u nas) prędzej za wygiętą tablicę lub łysą oponę :biggrin: Oczywiście każdy zrobi jak chce ... :biggrin: Ps do aut są za ok 2/3k w górę zestawy z reflektorami oraz poziomicami montowanymi pod autem.Gdy wjedziemy w dziurę to środek lampy się obniża aby nie oślepiać.Ale w moto typu RR takie coś byłoby za ciężkie i możliwe że tego nie praktykują... Edytowane 26 Grudnia 2009 przez MartinBikesManiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azi Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Tak wygląda 8000K w moim byłym K1 http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/AziXenon.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emass Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 zacnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Nie mam gladkiej prostej powiechni zeby przyczepic przetwornice. Bede musial chyba jakims poxipolem packac... Ale 6000K H7 x 2 wyglada w garazu tak: Tylko krotkie odpalone - rowniotenka granica odciecia swiatla http://lh5.ggpht.com/_6FapHMt6iCk/S1Nmj-Ka...17012010317.jpg Jak sa dlugie odpalone, to krotkie jakos zolkna - ktos wie czemu? http://lh6.ggpht.com/_6FapHMt6iCk/S1NmmhPg...17012010322.jpg Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.