cineq Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 (edytowane) Witam ! Postanowiłem dzisiaj uruchomić sprzęta, jako że ostatnio troche przy nim grzebałem. Naładaowałem aku, podłączyłem, 3 sekundy i motocykl chodzi. Wszystko działa ładnie pięknie. Postanowiłem sie przejechać, wbijam 1 dojeżdżam do bramy a tu zonk. Patrze na zegary a tu brak czegokolwiek. Nie świeci się neutral, nie świeci się kontrolka oleju, ani kontrolka włączenia świateł i kierunków. Co więcej, nie działają kierunki. Natomiast świecą się wszystkie światla, klakson działa, i po wciśnieciągu długich zaświeci się kontrolka na zegarach. :eek: Reasumując : -nie działają kontrolki na zegarach, ( po włączeniu długich tylko ta kontrolka działa) i kierunkowskazy. Przerywacz również milczy. - działają wszystkie światła, podświetlenie zegarów, motocykl odpala i jeździ. Co to może być? sprawdziłem bezpieczniki, kostkę od zegarów. wszystko siedzi na miejscu. Dodam, że identyczną przygodę miałem w wakacje, nie potrafiłem znaleźc przyczyny. Oddałem moto do majstra, zrobił, kase wziął, ale nie powiedział co to było.. Dodam, że przez całą zimę do tej pory wszystko działało. Zapomniałem - obrotomierz również nie działa ma ktoś jakieś pomysły ? Edytowane 12 Grudnia 2009 przez cineq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbiernacki Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 sprawdź dokładnie bezpieczniki i kable które idą do puszki z bezpiecznikami , ja ma też gixa 750 ale z 1991 i miałem w wakacje to samo co ty u mnie wypadł przerywacz kierunków z plastikowej obudowy i masował z ramą , robił zwarcie i palił bezpiecznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cineq Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 ale który dokładnie bezpiecznik Ci paliło ? u mnie wszystkie są ok.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 (edytowane) Po prostu kolego smarujesz po wiązce i sprawdzasz wszystkie kostki połączeniowe.Zalatuje to na początek brakiem połączenia i ewidentnie brakuje jakiegoś zasilania.To, że siedzi na miejscu to nie znaczy, że kontaktuje.Fachura wziął spray kontaktowy i prysnął tu i ówdzie.Dlatego Ci nie powiedział bo nie wziąłby takiej kasy jaka wziął. Jak to sprawdzisz i nadal będzie kibel to będziemy szukać dalej. :buttrock: Edytowane 27 Grudnia 2009 przez monter75 lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Punkt w którym zbiegaja sie masy (może byc ich kilka) sie utlenił i przestał kontaktować. Stąd ta dyskoteka. Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Z najbardziej banalnych przyczyn - brak połączenia w złączach lub skrzynce bezpieczników. W trudnych przypadkach nawet skorodowanie miedzi wewnątrz wiązki przewodów, w miejscach rozgałęzienia się przewodów - w takim przypadku potrzebny jest schemat oraz inteligentny elektryk. 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cineq Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 odświeżam, bo dopiero dziś siadłem do moto. Przyczyna banalna - bezpiecznik który żekomo był dobry, wymieniłem na inny i już działa ! Temat można zamknąć, dzięki za pomoc ! :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi