pleja Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Koledzy, planuję dwie modyfikacje Roadstera: - modyfikacja błotnika i opona 300 mm, kit. Ktoś z Was coś działał w tym kierunku? Może wrzucaliście 260 bo powinna na felgę wejść?- druga modyfikacja to wywalenie nóg do przodu, kit do przeniesienia przyrządów. Macie jakieś rady jak to gryźć? Ktoś z Was może miał okazję?Cześć,ja błotnik skracałem, ale opony nie zmieniałem - wyszło coś takiego: sorki za słabą jakość, ale tylko takie zdjęcie miałem pod ręką ciąłem sam "własnemi rencami", za pomocą zaawansowanej technologii przedtem obowiązkowa setka "dla kurażu", ale nie omsknęło się i wyszło ok;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo76 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Cześć MORS napisz proszę czy zrobiłeś kit 2 biegu i gdzie. Mnie tez dopadło i zmuszony jestem robić skrzynię.PozdrawiamZiolo 76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABB Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Czołem Panowie Po pierwsze - witam Was wszystkich bardzo serdecznie (razem i każdego z osobna :))Co prawda TR3 (2007) posiadam dopiero od kilku dni, ale zdanie na jego temat powoli zaczyna mi się wyrabiać:a) wygląda boskob) prowadzi się bardzo przyzwoicie (nie sądziłem, że taka kupa żelaza może być tak... hmmm.... cywilizowana?)c) panowie z działu konstrukcyjnego podzielili inżynierów na dwie grupy - ta zdolna zabrała się za silnik, ci mniej lotni - za skrzynię... Z całą pewnością nie jest to najbardziej precyzyjnie i cicho działający gearbox na świecie :)d) radość z jazdy - kosmicznie wielka :) W związku z tym, że jestem cholernie przewrażliwiony na punkcie stanu technicznego każdego sprzętu będącego w moim posiadaniu, jeżeli pozwolicie - kilka pytań:a) opisywany wcześniej problem z wrzuceniem "N" na postoju = regulacja linki sprzęgła, czy można się spodziewać czegoś jeszcze?b) czy legendarny już kit (ten z 8 na końcu - czarny blok) jest jeszcze dostępny? Jeżeli tak, to gdzie proponujecie o niego pytać? A może ktoś z Was ma go na sprzedaż? Z chęcią "przytulę" :)c) jeżeli posiadacie instrukcję serwisową w postaci pliku pdf/djvu - byłbym niezmiernie wdzięczny za przesłanie na adres [email protected] Jeżeli ktoś z Was zawita w okolice Bielska - zapraszam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Witam z Wielkopolski.Serwisówka wysłana.Kit miałem, ale sprzedałem już koledze z forum. Nie wiem swoja drogą czy już go wymienił?Co do N-ki to mam teraz Roadstera i wg mnie skrzynia działa lepiej, chociaż w Classicu też z tym nie było większego problemu.Na pewno jeżeli chodzi o biegi to ma znaczenie rodzaj oleju i butów :-) PozdrawiamWspinaker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABB Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 ... za instrukcje - wielkie dzięki :) Co do "N" - zacznę od regulacji linki. Jestem przekonany, że to pomoże (a przynajmniej gorąco na to liczę :biggrin:) Tak przy okazji - zadzwoniłem do serwisu Triumpha w Bielsku i okazało się, że pod podanym wczesniej numerem kitu widnieje u nich zestaw kilku części eksploatacyjnych (świece, kilka uszczelek, jakiś filtr). "Mega zestaw" funkcjonuje pod innym PN i kosztuje teraz ~5200PLN :) Jutro obiecano mi przesłać jego zawartość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gren Del Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Cześć Wszystkim. Dołączył nowy ujeżdżacz R3R. Głównie dzięki Waszym wpisom zdecydowałem się na rocznik 2010, ABS itp...Dziś pomimo mrozu pierwsza jazda:) jeszcze mi się ręce trzęsą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo76 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Witam,Rozumiem ze z wrażenia a nie z zimna :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gren Del Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Witam,Rozumiem ze z wrażenia a nie z zimna :-)Jedno i drugie. 400 kilosów przy 3 stopniach na autostradzie i odpadają kciuki pomimo grzanych manetek.Chwilowo stacjonuję w Poznaniu (chociaż R3R i ja z trójmiasta) szukam serwisu na 32 tys i bardziej niż na pasjonatach zależy mi na gwarancji usług:)Proszę kolegów z forum o pomoc gdzie można liczyć na fachowców (czyli gdzie pasja idzie ramię w ramię z profesjonalizmem)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam z Wielkopolski.Serwisówka wysłana.Kit miałem, ale sprzedałem już koledze z forum. Nie wiem swoja drogą czy już go wymienił?Co do N-ki to mam teraz Roadstera i wg mnie skrzynia działa lepiej, chociaż w Classicu też z tym nie było większego problemu.Na pewno jeżeli chodzi o biegi to ma znaczenie rodzaj oleju i butów :-) PozdrawiamWspinakerWymieniłem, wszystko gra jak trzeba (dwójka). Dodatkowo zamontowałem trójnik (nie mogłem kupić więc jest własnej roboty), filtr K&N oraz mapa full power. Rocket jest głośniejszy, ale idzie jak ta lala :laugh: Edytowane 30 Kwietnia 2017 przez ArturM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo76 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Artur wrzuć zdjęcia i proszę napisz gdzie robiłeś tę dwójkę a co najważniejsze jaki koszt tej dwójki.Artur wrzuć fotkę trójnika czy rozpruwałeś puchę czy zrobiłeś nowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 (edytowane) A proszę bardzo Tak wygląda to ustrojstwo - mój mechanior coś takiego uspawał.A tu porównanie A tu już zamontowane Edytowane 2 Maja 2017 przez ArturM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedżwiadek Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Artur tłumiki masz oryginały czy rozwiercane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Artur tłumiki masz oryginały czy rozwiercane?Akcesoryjne A9600203, A9600204, A9600205, takie mają oznaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo76 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Atrur super zdjecia dzięki pochwal sie jeszcze swoim prosiakiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Atrur super zdjecia dzięki pochwal sie jeszcze swoim prosiakiem :)Wrzucę przy okazji :) Jestem po kilku przeróbkach i chciałem zasięgnąć Waszej opinii dla spokojności. Przy przeglądzie wiosennym wywaliłem katalizator, wstawiłem trójnik oraz filtr K&N. Mam wydechy akcesoryjne Triumpha, oznaczenia dwa posty wyżej (puste - przynajmniej na takie wyglądają) do tego wgrana mapa 20219, mechanik ustawił klapki na 100% na wszystkich biegach oraz speed limiter na 250 km/h. Motocykl jeździ wspaniale naprawdę jest różnica, nie wyskakują żadne błędy, jest zdecydowanie głośniejszy, ale pojawiło się ALE. I tu pierwsze pytanie, czy modyfikacje są dobrane prawidłowo? chodzi mi o dobraną mapę czy jest najlepiej dobrana, czy te modyfikacje nie wpłyną negatywnie na silnik? i w końcu czy nie powinienem pojechać do speca na hamownię i wystroić motocykl dla własnego spokoju. Co prawda mechanik mnie zapewniał, że wszystko jest w porządku, ale wiecie ja tam już tak mam. Mile widziane Wasze opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.