wsaw Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Tak tez miałem okazje dosiadać różne moto i Japonce sa pod tym względem lepsze ale nie zamieniłbym rocketa na żaden z nich. Co do zdjęć to nie próbowałem nigdy dodawać wiec nie pomogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Semtexx Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Witam serdecznie , chciałbym dołączyć do zacnego grona Rakietorów :) , mój prosiaczek to triumph rocket roadster rocznik 2014 , przebieg OK 10.000 km , import USA po małej kraksie ale rama sprawdzona w Moto 44 , więc chyba wszystko będzie OK. Zrobiłem sobie parę modyfikacji , między innymi wywaliłem oryginalny filtr powietrza i wsadziłem filtr ramair dedykowany do tego modelu , zmieniony soft , świece irydowe , trochę zmian w elektryce. Dwa pytania : - czy zmienia się olej w kardanie ? - po uruchomieniu silnika mam lekkie metalowe stukanie w silniku które po parunastu sekundach zanika jak silnik nabiera temperatury , czy to normalne ? , Pozdrawiam kolegów z Polski a szczególnie z Wielkopolski :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAVIGATOR Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Witamy Cię również w gronie Rakietorów. Sprzęt gotowy do wiosennych szaleństw. Zapraszam na wiosnę na Dolny Śląsk i Czechy żeby przetestować. Emocje gwarantowane. pozdrawiam NAVIGATOR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 (edytowane) Powitać nowego kolegęKolego Navigator strach z Tobą jeździć, słyszałem, że pomykasz w zakrętach szybciej jak inni na prostej :wink: Edytowane 6 Grudnia 2016 przez ArturM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artchim Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Witam kolegów jezdziłem rocketem 2005 2 lata niesamowite wrażenia kupiłem go w usa z rozwaloną 2 naprawa ok.3000tys Po naprawie jazda ekstrema wyścigi na starcie z PORSCHE co spowodowało uszkodzenie 4 biegu koszt następne 3000 tys,po rozebraniu skrzyni wydawało się że 5 jest cała .MECHANIK złożył i co jazda na 5 i szumi i znowu rozbiórka koszt 2000 tys razem 8000tys .Praktycznie zrobiłem nową skrzynie i rocket rozebrany 3 razy w drobny mak .ALE BYŁO WARTO GO MIEĆ!!! Jeżeli ktoś ma kłopot ze skrzynią to mam namiary na części i mechanika okolice POZNANIA odpowiem na pytania.Witam,Podłącze się pod pytanie kolegi o mechanika. Czy ktoś serwisuje w Wielkopolsce swój sprzęt w sprawdzonym warsztacie. Chodzi o mechanika który już robił Rockety. Obawiam się ze dopadł mnie problem dwójki i chciałbym powierzyć diagnozę i ewentualną naprawę komuś kto już to robił zna dobrze temat. Pozdrawiam pytaj o mechanika na Dziadoszańskiej w Poznaniu w RAPIDZIE RADEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Stuki po rozruchu sa nienormalne, może zawór, ja juz kiedyś pisałem cały kłopot z roketem zaczyna sie gdy poprawiamy fabrykę ten motor ma tyle powera ze kombinowanie jest chyba zbyteczne jestem użytkownikiem od 3 lat i zero awarii, moto z 2007 przebieg niecałe 20 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 A co myślisz o wgraniu oryginalnej mapy Full power? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAVIGATOR Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 A co myślisz o wgraniu oryginalnej mapy Full power? Miałem Full Power w Clasicu, chodziło fajnie żadnych problemów nie było oprócz większego zużycia paliwa.Co do zakrętów to Rocketa mam od 10 lat więc trochę już poćwiczyłem, dziewczyny też mają swoje lata to niema strachu że zostaną bez ojca.Dolny Śląsk i Czechy tu niema prostych tylko zakręty. pozdrawiam NAVIGATOR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socgrz1252 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Miałem Full Power w Clasicu, chodziło fajnie żadnych problemów nie było oprócz większego zużycia paliwa.Co do zakrętów to Rocketa mam od 10 lat więc trochę już poćwiczyłem, dziewczyny też mają swoje lata to niema strachu że zostaną bez ojca.Dolny Śląsk i Czechy tu niema prostych tylko zakręty. pozdrawiam NAVIGATOR. Miałem Full Power w Clasicu, chodziło fajnie żadnych problemów nie było oprócz większego zużycia paliwa.Co do zakrętów to Rocketa mam od 10 lat więc trochę już poćwiczyłem, dziewczyny też mają swoje lata to niema strachu że zostaną bez ojca.Dolny Śląsk i Czechy tu niema prostych tylko zakręty. pozdrawiam NAVIGATOR.To co pisze NAVIGATOR to brzmi skromnie z jego strony. Nie ma w tym nic z pozerstwa. Chłop ma swoje lata, ale za........dala okrutnie. Znam to z autopsji. Ale ma jeszcze kolegę Czecha który nie za....dala, ale prawie lata. Czasami dosłownie :), traci kontakt z "bazą". Mimo to, że chłopaki dawali nam fory to i tak byłem w szoku momentami. Jednym słowem nie ma litości.Zwracam się do niego, żeby Was zabrał do siebie w góry, wrażenia murowane. Mnie się nie chce już nikomu nic proponować. Pozdrawiam Grzesiek Cytuj G.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl87 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Cześć jestem Krystian no i jestem z Rybnika od czerwca jestem szczęśliwym posiadaczem TR3 z 2006 kupując go miał przebieg ok 60000 tys kilometrów i zanim go kupiłem przestudiowałem całe forum wszystkie tematy i padło na egzemplarz z dużym przebiegiem bo tam już jest wszystko zrobione i poprawione. Po pierwszym sezonie muszę powiedzieć jestem pod wrażeniem w motocyklu na początku musiałem wymienić TPS zakupiłem go w Bielsku i ustawiłem go według waszych zaleceń i tylną oponę to jest to !!! Teraz nadeszła zima i tak trochę dłubie zmieniłem wydech jeszcze teraz olej świece i zawory ale to tak połowa styczniaFull Power w Clasicu NAVIGATORjakiś link do tej mapy lub nr lub do jakiejś mapy najlepszej według was gdzie jest zrównoważone spalanie do mocy i do pracy silnika będę bardzo wdzięcznyi ktoś z kolegów miał serwisówke prosił bym o podesłanie.Pozdrawiam i Zapraszam na śląsk KRYSTIAN (wasyl) Edytowane 18 Grudnia 2016 przez wasyl87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAVIGATOR Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Cześć jestem Krystian no i jestem z Rybnika od czerwca jestem szczęśliwym posiadaczem TR3 z 2006 kupując go miał przebieg ok 60000 tys kilometrów i zanim go kupiłem przestudiowałem całe forum wszystkie tematy i padło na egzemplarz z dużym przebiegiem bo tam już jest wszystko zrobione i poprawione. Po pierwszym sezonie muszę powiedzieć jestem pod wrażeniem w motocyklu na początku musiałem wymienić TPS zakupiłem go w Bielsku i ustawiłem go według waszych zaleceń i tylną oponę to jest to !!! Teraz nadeszła zima i tak trochę dłubie zmieniłem wydech jeszcze teraz olej świece i zawory ale to tak połowa styczniaFull Power w Clasicu NAVIGATORjakiś link do tej mapy lub nr lub do jakiejś mapy najlepszej według was gdzie jest zrównoważone spalanie do mocy i do pracy silnika będę bardzo wdzięcznyi ktoś z kolegów miał serwisówke prosił bym o podesłanie.Pozdrawiam i Zapraszam na śląsk KRYSTIAN (wasyl) Jeżeli Cię to urządza to mam serwisówkę, ale po angielsku. Co do Full Power to mapę wgrywał serwisant w Czechach w Teplicach. Jeżeli jesteś zainteresowany podaj mi maila na pw. Pozdrawiam, NAVIGATOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Semtexx Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Cześć jestem Krystian no i jestem z Rybnika od czerwca jestem szczęśliwym posiadaczem TR3 z 2006 kupując go miał przebieg ok 60000 tys kilometrów i zanim go kupiłem przestudiowałem całe forum wszystkie tematy i padło na egzemplarz z dużym przebiegiem bo tam już jest wszystko zrobione i poprawione. Po pierwszym sezonie muszę powiedzieć jestem pod wrażeniem w motocyklu na początku musiałem wymienić TPS zakupiłem go w Bielsku i ustawiłem go według waszych zaleceń i tylną oponę to jest to !!! Teraz nadeszła zima i tak trochę dłubie zmieniłem wydech jeszcze teraz olej świece i zawory ale to tak połowa styczniaFull Power w Clasicu NAVIGATORjakiś link do tej mapy lub nr lub do jakiejś mapy najlepszej według was gdzie jest zrównoważone spalanie do mocy i do pracy silnika będę bardzo wdzięcznyi ktoś z kolegów miał serwisówke prosił bym o podesłanie.Pozdrawiam i Zapraszam na śląsk KRYSTIAN (wasyl) Serwisówka po angielsku jest w necie bez problemu można ją poszukać , co do softu to myślę iż musisz sam zobaczyć na stronie www.tuneecu.com jaki soft jest dostępny bo ważny jest vin , oraz konfiguracja motocykla czy jest katalizator ,oryginalny airbox , czy tłumiki są oryginalne czy też nieoryginalne itp , pozdr Edytowane 19 Grudnia 2016 przez Semtexx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Ja mam serwisówkę po polsku i jak coś to mogę podesłać. Sam ją otrzymałem od pewnego porządnego gościa z tego wątku :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Poszło i na zdrowie niech idzie :) Dajcie znać czy udało się otworzyć pliki. Edytowane 20 Grudnia 2016 przez ArturM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnie lee Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Mili Panowie, nie chciałbym zakłócać spokoju przed świętami, ale pojawiła mi się ciekawa oferta i możliwość zamiany:=> jednego z moich Rocketów ('11) lub ('14) na:=> BossHoss rocznik 1996. Jest to zdrowe i niewykotłowane moto, które przyleciało ze stanów. Mam nr VIN, foty z US i znam historię maszyny. Jest to model z mniejszym serduchem: 5,7 litra. Ten ośmiolitrowy V12 trudniej złapać w jakimś ludzkim pieniążku.Także z tą korbą (V12) muszę się wstrzymać. Moja fascynacja tym bucem zaczęła się gdzieś parę lat wcześniej. Bezsporna jest różnica mocy pomiędzy moją pierwszą Rakietą - Touring'iem, a drugim padalcem: Roadster'em. (chociaż Wspinaker sugerował, abym się o Touring'u nie wypowiadał, jako o Rakiecie) :cool:Będąc w Norwegii, gdzieś robiłem przystawkę do V8, ale człowiek nie chciał dać się przejechać, pozostało mi się tylko osłuchać. Tymczasem takie V8 jest na wymianę. Zdrowe, na chodzie i co ważne - jadowite. Wersja z jednym 'sztywnym biegiem', bez możliwości zmiany przełożenia. Od 2001 w manufakturze w Tennessee US - sypnęli półautomatyczną skrzynię z dwoma biegami do przodu i raz w tył. Może ktoś powie: - że "wątek jest nie na to forum" albo, że... "pora świąteczna i żebym się walił", ale zaryzykuję i dam temat pod rozważenie. Mam wrażenie, że różnica pomiędzy BossHoss V8, a TR Roadsterem może być większa, niż pomiędzy TR Touringiem, a TR Roadsterem. W ramach prezentu gwiazdkowego - podlecę do człowieka i wykonam jazdę testową. Sprawdzę osobiście, ile ten padalec ma jadu. Pewne jest to, że sam się łamię z decyzją. Najlepszego na całe święta! Ja. Edytowane 20 Grudnia 2016 przez arnie lee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.