Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie , chciałbym dołączyć do zacnego grona Rakietorów :) , mój prosiaczek to triumph rocket roadster rocznik 2014 , przebieg OK 10.000 km , import USA po małej kraksie ale rama sprawdzona w Moto 44 , więc chyba wszystko będzie OK. Zrobiłem sobie parę modyfikacji , między innymi wywaliłem oryginalny filtr powietrza i wsadziłem filtr ramair dedykowany do tego modelu , zmieniony soft , świece irydowe , trochę zmian w elektryce. Dwa pytania :

 

- czy zmienia się olej w kardanie ?

- po uruchomieniu silnika mam lekkie metalowe stukanie w silniku które po parunastu sekundach zanika jak silnik nabiera temperatury , czy to normalne ? ,

 

Pozdrawiam kolegów z Polski a szczególnie z Wielkopolski :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów jezdziłem rocketem 2005 2 lata niesamowite wrażenia kupiłem go w usa z rozwaloną 2 naprawa ok.3000tys Po naprawie jazda ekstrema wyścigi na starcie z PORSCHE co spowodowało uszkodzenie 4 biegu koszt następne 3000 tys,po rozebraniu skrzyni wydawało się że 5 jest cała .MECHANIK złożył i co jazda na 5 i szumi i znowu rozbiórka koszt 2000 tys razem 8000tys .Praktycznie zrobiłem nową skrzynie i rocket rozebrany 3 razy w drobny mak .ALE BYŁO WARTO GO MIEĆ!!! Jeżeli ktoś ma kłopot ze skrzynią to mam namiary na części i mechanika okolice POZNANIA odpowiem na pytania.



Witam,

Podłącze się pod pytanie kolegi o mechanika. Czy ktoś serwisuje w Wielkopolsce swój sprzęt w sprawdzonym warsztacie. Chodzi o mechanika który już robił Rockety. Obawiam się ze dopadł mnie problem dwójki i chciałbym powierzyć diagnozę i ewentualną naprawę komuś kto już to robił zna dobrze temat.

 

Pozdrawiam

pytaj o mechanika na Dziadoszańskiej w Poznaniu w RAPIDZIE RADEK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuki po rozruchu sa nienormalne, może zawór, ja juz kiedyś pisałem cały kłopot z roketem zaczyna sie gdy poprawiamy fabrykę ten motor ma tyle powera ze kombinowanie jest chyba zbyteczne jestem użytkownikiem od 3 lat i zero awarii, moto z 2007 przebieg niecałe 20 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślisz o wgraniu oryginalnej mapy Full power?

 

 

Miałem Full Power w Clasicu, chodziło fajnie żadnych problemów nie było oprócz większego zużycia paliwa.

Co do zakrętów to Rocketa mam od 10 lat więc trochę już poćwiczyłem, dziewczyny też mają swoje lata to niema strachu że zostaną bez ojca.

Dolny Śląsk i Czechy tu niema prostych tylko zakręty.

pozdrawiam NAVIGATOR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Miałem Full Power w Clasicu, chodziło fajnie żadnych problemów nie było oprócz większego zużycia paliwa.

Co do zakrętów to Rocketa mam od 10 lat więc trochę już poćwiczyłem, dziewczyny też mają swoje lata to niema strachu że zostaną bez ojca.

Dolny Śląsk i Czechy tu niema prostych tylko zakręty.

pozdrawiam NAVIGATOR.

 

 

 

Miałem Full Power w Clasicu, chodziło fajnie żadnych problemów nie było oprócz większego zużycia paliwa.

Co do zakrętów to Rocketa mam od 10 lat więc trochę już poćwiczyłem, dziewczyny też mają swoje lata to niema strachu że zostaną bez ojca.

Dolny Śląsk i Czechy tu niema prostych tylko zakręty.

pozdrawiam NAVIGATOR.

To co pisze NAVIGATOR to brzmi skromnie z jego strony. Nie ma w tym nic z pozerstwa. Chłop ma swoje lata, ale za........dala okrutnie. Znam to z autopsji. Ale ma jeszcze kolegę Czecha który nie za....dala, ale prawie lata. Czasami dosłownie :), traci kontakt z "bazą". Mimo to, że chłopaki dawali nam fory to i tak byłem w szoku momentami. Jednym słowem nie ma litości.

Zwracam się do niego, żeby Was zabrał do siebie w góry, wrażenia murowane. Mnie się nie chce już nikomu nic proponować.

 

Pozdrawiam

 

Grzesiek

G.S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć jestem Krystian no i jestem z Rybnika od czerwca jestem szczęśliwym posiadaczem TR3 z 2006 kupując go miał przebieg ok 60000 tys kilometrów i zanim go kupiłem przestudiowałem całe forum wszystkie tematy i padło na egzemplarz z dużym przebiegiem bo tam już jest wszystko zrobione i poprawione.

Po pierwszym sezonie muszę powiedzieć jestem pod wrażeniem w motocyklu na początku musiałem wymienić TPS zakupiłem go w Bielsku i ustawiłem go według waszych zaleceń i tylną oponę to jest to !!!

Teraz nadeszła zima i tak trochę dłubie zmieniłem wydech

jeszcze teraz olej świece i zawory ale to tak połowa stycznia

Full Power w Clasicu NAVIGATOR

jakiś link do tej mapy lub nr lub do jakiejś mapy najlepszej według was gdzie jest zrównoważone spalanie do mocy i do pracy silnika będę bardzo wdzięczny

i ktoś z kolegów miał serwisówke prosił bym o podesłanie.

Pozdrawiam i Zapraszam na śląsk KRYSTIAN (wasyl)

Edytowane przez wasyl87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć jestem Krystian no i jestem z Rybnika od czerwca jestem szczęśliwym posiadaczem TR3 z 2006 kupując go miał przebieg ok 60000 tys kilometrów i zanim go kupiłem przestudiowałem całe forum wszystkie tematy i padło na egzemplarz z dużym przebiegiem bo tam już jest wszystko zrobione i poprawione.

Po pierwszym sezonie muszę powiedzieć jestem pod wrażeniem w motocyklu na początku musiałem wymienić TPS zakupiłem go w Bielsku i ustawiłem go według waszych zaleceń i tylną oponę to jest to !!!

Teraz nadeszła zima i tak trochę dłubie zmieniłem wydech

jeszcze teraz olej świece i zawory ale to tak połowa stycznia

Full Power w Clasicu NAVIGATOR

jakiś link do tej mapy lub nr lub do jakiejś mapy najlepszej według was gdzie jest zrównoważone spalanie do mocy i do pracy silnika będę bardzo wdzięczny

i ktoś z kolegów miał serwisówke prosił bym o podesłanie.

Pozdrawiam i Zapraszam na śląsk KRYSTIAN (wasyl)

 

Jeżeli Cię to urządza to mam serwisówkę, ale po angielsku. Co do Full Power to mapę wgrywał serwisant w Czechach w Teplicach.

Jeżeli jesteś zainteresowany podaj mi maila na pw.

Pozdrawiam, NAVIGATOR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Cześć jestem Krystian no i jestem z Rybnika od czerwca jestem szczęśliwym posiadaczem TR3 z 2006 kupując go miał przebieg ok 60000 tys kilometrów i zanim go kupiłem przestudiowałem całe forum wszystkie tematy i padło na egzemplarz z dużym przebiegiem bo tam już jest wszystko zrobione i poprawione.

Po pierwszym sezonie muszę powiedzieć jestem pod wrażeniem w motocyklu na początku musiałem wymienić TPS zakupiłem go w Bielsku i ustawiłem go według waszych zaleceń i tylną oponę to jest to !!!

Teraz nadeszła zima i tak trochę dłubie zmieniłem wydech

jeszcze teraz olej świece i zawory ale to tak połowa stycznia

Full Power w Clasicu NAVIGATOR

jakiś link do tej mapy lub nr lub do jakiejś mapy najlepszej według was gdzie jest zrównoważone spalanie do mocy i do pracy silnika będę bardzo wdzięczny

i ktoś z kolegów miał serwisówke prosił bym o podesłanie.

Pozdrawiam i Zapraszam na śląsk KRYSTIAN (wasyl)

 

Serwisówka po angielsku jest w necie bez problemu można ją poszukać , co do softu to myślę iż musisz sam zobaczyć na stronie www.tuneecu.com jaki soft jest dostępny bo ważny jest vin , oraz konfiguracja motocykla czy jest katalizator ,oryginalny airbox , czy tłumiki są oryginalne czy też nieoryginalne itp , pozdr

Edytowane przez Semtexx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mili Panowie,

 

nie chciałbym zakłócać spokoju przed świętami, ale pojawiła mi się ciekawa oferta i możliwość zamiany:

=> jednego z moich Rocketów ('11) lub ('14) na:

=> BossHoss rocznik 1996.

 

Jest to zdrowe i niewykotłowane moto, które przyleciało ze stanów. Mam nr VIN, foty z US i znam historię maszyny.

Jest to model z mniejszym serduchem: 5,7 litra. Ten ośmiolitrowy V12 trudniej złapać w jakimś ludzkim pieniążku.

Także z tą korbą (V12) muszę się wstrzymać.

 

Moja fascynacja tym bucem zaczęła się gdzieś parę lat wcześniej.

Bezsporna jest różnica mocy pomiędzy moją pierwszą Rakietą - Touring'iem, a drugim padalcem: Roadster'em.

(chociaż Wspinaker sugerował, abym się o Touring'u nie wypowiadał, jako o Rakiecie) :cool:

Będąc w Norwegii, gdzieś robiłem przystawkę do V8, ale człowiek nie chciał dać się przejechać, pozostało mi się tylko osłuchać.

 

Tymczasem takie V8 jest na wymianę. Zdrowe, na chodzie i co ważne - jadowite.

Wersja z jednym 'sztywnym biegiem', bez możliwości zmiany przełożenia.
Od 2001 w manufakturze w Tennessee US - sypnęli półautomatyczną skrzynię z dwoma biegami do przodu i raz w tył.

 

Może ktoś powie: - że "wątek jest nie na to forum" albo, że... "pora świąteczna i żebym się walił", ale zaryzykuję i dam temat pod rozważenie.

 

Mam wrażenie, że różnica pomiędzy BossHoss V8, a TR Roadsterem może być większa, niż pomiędzy TR Touringiem, a TR Roadsterem.

 

W ramach prezentu gwiazdkowego - podlecę do człowieka i wykonam jazdę testową. Sprawdzę osobiście, ile ten padalec ma jadu.

Pewne jest to, że sam się łamię z decyzją.

 

Najlepszego na całe święta!

 

Ja.

Edytowane przez arnie lee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...