Greg505 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Pozwolę się nie zgodzić z powyższymi uogólnieniami. Wiem, że to wątek Rocket'a i ciągłe przytaczanie przeze mnie V-maxa jest nie na miejscu, ale na jego przykładzie mogę powiedzieć iż nie zawsze trzeba wzmacniać cały układ napędowy przy zwiększaniu mocy. Właśnie w moim V-maxie podniosłem moc z wersji europejskiej do lekko powyżej oryginalnej, otwartej wersji amerykańskiej z fabrycznym vboost'em. Cały układ napędowy fabryczny Europa 98 KM i USA/Kanada 145 KM jest identyczny. Dużo pozmieniałem w kwestii bezpieczeństwa typu hamulce, wzmocnienie ramy itp.W przypadku mojego Rocket'a próbuję zrobić podobnie. Mam wersję Roadster z 2010 r. więc zblokowaną. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć to po 2013 Roadstery wychodzą nie blokowane fabrycznie i "podobno" nic w układzie przeniesienia napędu nie zmieniano/wzmacniano (jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić). Kilka wypowiedzi powyżej napisałem, że nie jestem zadowolony z odblokowania mocy w ASO z racji odczuwalnego spadku mocy na średnich obr. na II biegu, poza tym może mieć to związek z "kichaniem" w filtr od czasu do czasu.Reasumując, nie mam zamiaru monować NITRO ani TURBO co z pewnością skończyło by się jakąś przykrą niespodzianką mechaniczną.P.S. Rocket ma potężnego kopa, ale jednak nie dla wszystkich jest to absolutne "Kilimanjaro". Ja mam ponad 120 kg żywej wagi :dry: i nawet 2,3 L ma co robić :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Jak jest motocykl zblokowany to wiadomo, że po odblokowaniu będzie chodził jak producent przewidział. Nie o tym pisałem tylko o podnoszeniu mocy niezblokowanego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 ksylo ujął sprawę tuningu bardzo trafnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg505 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Wszystko się zgadza tylko jak to się ma do moich wypowiedzi?...Wydaje mi się, że własnie tak postępowałem w przypadku poprzedniego motocykla, czyli poza wzmocnieniem silnika niewiele poza nominalną otwartą wersję przerobiłem wszystkie istotne punkty (m. in. hamulce, usztywnienie ramy, sprzęgło Barnetta z kevlarowymi tarczami). Sprzęt testowany przeze mnie przez dłuższy czas i nic nie "pęka" ani nie kuleje.A jeśli chodzi o Rocket'a to usiłuję jedynie doprowadzić do pełnej, otwartej jak producent wyliczył wersji. Nadmieniłem jedynie, że po odblokowaniu przez ASO coś ewidentnie nie hula jak powinno z kichaniem w filtr powietrza włącznie. Zresztą mam zamiar się w tej sprawie umówić z serwisem na test. Skąd więc u kolegów wywody o przesadnych tuningach mocy?? Równie dobrze możemy podyskutować o sensowności montowania np. "trzeciego" koła w Rockecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyrocket Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Mam pytanie. Czy jest organizowany u nas w Polsce jakiś zlot posiadaczy Triumpha Rocketa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Greg, nie udawaj, dopiero teraz wyjaśniłeś o co ci chodzi. Wcześniej pisałeś o tuningu a nie odblokowaniu skręconego Rocketa. To dwie różne rzeczy. Zawracanie du.........głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg505 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Ksylo, nie wiem w którym momencie pisałem o tuningu Rocketa? Wspominałem o odblokowaniu w ASO do pełnej wersji... No ale ok.Na przykładzie mojego wcześniejszego V-maxa wypowiedziałem się o zmianach polegających głównie na wzmocnieniu sprzęgła, hamulców, ramy itp więc rozsądnego, poprawiającego wady fabryczne tuningu. Moc w Maxie podniosłem jedynie do okolic pełnej, fabrycznej wersji. Więc ponawiam pytanie: "Skąd więc u kolegów wywody o przesadnych tuningach mocy?? Równie dobrze możemy podyskutować o sensowności montowania np. "trzeciego" koła w Rockecie."Bez urazy koledzy, nie mam przy tym nic złego na myśli, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 ....a daj już spokój. Teraz bede szukał słówek i od nowa to czytał. Sobota jest i pogoda, zajmij się czymś przyjemnym i daj innym żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra888 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam serdecznie....tak czy inaczej fajnie się Was czyta i choć też nie jestem ekspertem takie " potyczki " słowne "wymiana własnych poglądów" dają nieraz wiele do myślenia & przemyślenia i nie sądze że jest to zawracanie du....głowy ot po to między innymi jest to forum.Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Źle zrozumiałeś to zawracanie du.......głowy. To się tyczyło nagłego obwieszczenia, że chodziło koledze o odblokowanie prosiaka a nie o tuning. Dziwne, ze wcześniej wszyscy zrozumili z tego co pisał, że chce tuningować. Roztrząsanie tego teraz jednak też byłoby zawracaniem...... Nie chodziło mi na pewno o merytoryczne uwagi dot. Rocketa. To jest zawsze cenne jeśli prawdziwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg505 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Miałem już nic nie dodawać od siebie, ale zapytam jednak szanownych kolegów... Czemu wbrew "ogólnemu" na tym forum przekonaniu, iż wszelki tuning mocy jest wielce niepożądany w niektórych maszynach usunięto np. katalizator, że o zmianę koloru w innych sprzętach na niebieski nie wspomnę? (Wiem, z kolorem przesadziłem :laugh: )Oczywiście nie bierzcie tego do siebie, trza się czasem poweselić :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Ja wywaliłem katalizator w poszukiwaniu dzwięku silnika. Czy jest z tego jakis wzrost mocy to nie mam pojecia, dzwiękowi tez wiele nie pomogło chyba. Przewierciłem jeszcze rury ale tez nie dało spektakularnych efektów. Zmieniłem mape zapłonu bo jak sie wywali katalizator to jest wskazane. Celem nie bylo jednak podnoszenie mocy a lepszy dzwięk. Zreszta gdyby celem bylo podniesienie mocy to co z tego? To delikatne zabiegi, co innego turbina czy tlenek azotu, prawda? Teraz mysle o swiecach irydowych, chyba mnie przeklniecie....... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 co ty ku... chcesz od niebieskiego koloru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 właśnie buehehehehe, przecież wystarczy tylko dopisac MILICJA i sie robi zabytkowy sprzęt kultowy :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra888 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 wsaw nie bierz tego do siebie :) nikt nie chciał Cię z pewnością urazić. troszkę usmiechu na tym forum. Ksylo coś nie tak z tymi irydowymi ? Tak pytam bo założyłem już ze 30 000 temu.Jakies złe wieści,opinie.pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.