Kapiszon Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Zakładam ten temat ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć szczegółowych informacji na temat tego modelu. Wszędzie można natrafić tylko na same dane techniczne. Stałem się szczęśliwym posiadaczem Rocketa i chętnie poznał bym opinie i uwagi innych właścicieli. Na początek może ktoś kto dysponuje oryginalną instrukcją,podzieli się wiedzą np. - jaki olej do silnika (syntetyk,czy półsyntetyk)? - ile oleju? - ciśnienie w kołach? - ile płynu wchodzi do układu chłodzenia? - obsługa oryginalnego alarmu itd,itd Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zakładam ten temat ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć szczegółowych informacji na temat tego modelu. Wszędzie można natrafić tylko na same dane techniczne. Stałem się szczęśliwym posiadaczem Rocketa i chętnie poznał bym opinie i uwagi innych właścicieli. Na początek może ktoś kto dysponuje oryginalną instrukcją,podzieli się wiedzą np. - jaki olej do silnika (syntetyk,czy półsyntetyk)? - ile oleju? - ciśnienie w kołach? - ile płynu wchodzi do układu chłodzenia? - obsługa oryginalnego alarmu itd,itd Kapiszon Witam.Wlasnie odebralem twoja wiadomosc.Teraz nie bardzo czasowy jestem,ale poznym wieczorkiem,najpozniej jutro przesle ci wszystkie dane.Pozdrawiam. Olej moze byc 10W/40 albo 15W/50.Polsyntetyk lub pelen.Wchodzi go na zupelnie suchy silnik 5,9 L.Przy wymianie filtra i oleju powinno wejsc 5,4 L.Bez ruszania filtra,tylko olej 5,1 L.Ja bede przed sezonem zalewal MOTUL 10W/40 300V.To taki troche wyczynowy,do wiekszych obciazen i taki jest zalecany. Co do plynu chlodniczego,jest go 3,2 L.Termostat otwiera sie przy 85 stopniach. Cisnienie przy zimnych oponach przod 2,34 bar.tyl 2,90 bar. Opony przod METZELER ME880 MARATHON 150/80 R17.tyl 240/50 R16. tej samej firmy oczywiscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Dzięki za tą odrobinę wiedzy. Chyba zacznę od zrobienia przeglądu,i może uda mi się przed śniegami zarejestrować motocykl. Następny etap to zamówienie wkładów do lamp,bo mam moto sprowadzone z GB. Wydechy mam tuningowe głośne,i takie zostają.Dodatkowo dam tylko filtr powietrza K&N. Mam całą zimę żeby motocykl przygotować do sezonu. Moto będzie używane głównie do turystyki,i trochę trzeba go doposażyć. Boom a ty swojego Rocketa nie kupiłeś z okolic Krakowa? Kapiszon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Dzięki za tą odrobinę wiedzy. Chyba zacznę od zrobienia przeglądu,i może uda mi się przed śniegami zarejestrować motocykl. Następny etap to zamówienie wkładów do lamp,bo mam moto sprowadzone z GB. Wydechy mam tuningowe głośne,i takie zostają.Dodatkowo dam tylko filtr powietrza K&N. Mam całą zimę żeby motocykl przygotować do sezonu. Moto będzie używane głównie do turystyki,i trochę trzeba go doposażyć. Boom a ty swojego Rocketa nie kupiłeś z okolic Krakowa? Kapiszon. Mam oryginalna instrukcje obslugi,wiec jezeli potrzebujesz jakies dodatkowe info...to sluze.VTX-a mialem ze Stanow i lampy ze swiatlem punktowym do czego przyczepiali sie na przegladach-czy rowniez o to chodzi ze sprzetami z GB?Mialbym i ja prosbe.Mam na mysli wydechy.Posiadam oryginalne i silnik 2,3 chodzi jak MELEX, :evil: -nic go nie slychac :banghead: Wiem ze dzwieku V-ki nie uzyskam(do czego bylem przyzwyczajony),ale musze go uwolnic.Pytanie jest,czy calkowicie wymiana,czy te przerabiac.Jak to wyglada to u Ciebie?Moze przejdziemy na priva,coby nas tu sie nie czepiali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Nikt nie będzie się czepiał jeżeli będziecie się publicznie dzielić swoimi doświadczeniami użytkowania i poprawiania tego modelu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Nikt nie będzie się czepiał jeżeli będziecie się publicznie dzielić swoimi doświadczeniami użytkowania i poprawiania tego modelu. No to wszystko jasne.Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 No to może zaczniemy od wydechu' Mam założony cały układ wydechowy akcesoryjny. Kolanka zostają fabryczny,następnie w miejsce centralnej puszki (tej pod wachaczem)jest założony taki rosgałęźnik oryginał Triumph.(silencer upgrade kit cena 330 funtów ) Wchodzi jedna rura od kolanek - a wychodzą 3 na tłumiki. I tłumiki mam założone akcesoryjne Triumpha (accesory silencers cena 350 funtów). Motocykl ma chyba najładniejszy wydech jaki kiedykolwiek miałem w motocyklu, Nawet Honda Valkyrie na Cobrach 6 w 6 wymięka. http://www.triumph.co.uk/uk/clothingAccess...opup.aspx?GID=2 po wybraniu tego adresu,po prawej stronie PLEASE SELECT wybierasz ROCKET III Następnie zaznaczasz SILENCERS,a następnie VIEW THE PRODUCT I tam znajdziesz fotki i opis wydechów. A wracając do instrukcji,to masz po polsku czy angielsku. Chętnie kupię xero. Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Dzieki za namiary.Wlasnie w niedziele mam leciec do UK.Jezeli chcesz,moge Ci skserowac ta instrukcje,jest po angielsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Mam pytanie: ile pali benzyny na 100 w trasce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Mam pytanie: ile pali benzyny na 100 w trasce? W trasie 6,6l.Jest to o caly litr mniej niz norma ksiazkowa.Miasto,tereny gorzyste- 7,6l.Wielokrotnie sprawdzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Boom bardzo,bardzo proszę o xero instrukcji.Na PW podam Ci adres. Jeżeli padło pytanie o zużycie paliwa,to musi paść kolejne- Ile robisz kilometrów na tylnej oponie? W moim moto mam przejechane 8000 km na pierwszej oryginalnej oponie.Jest do wymiany. Ale jestem lekko zaskoczony że aż tyle wytrzymała. Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Boom bardzo,bardzo proszę o xero instrukcji.Na PW podam Ci adres. Jeżeli padło pytanie o zużycie paliwa,to musi paść kolejne- Ile robisz kilometrów na tylnej oponie? W moim moto mam przejechane 8000 km na pierwszej oryginalnej oponie.Jest do wymiany. Ale jestem lekko zaskoczony że aż tyle wytrzymała. Kapiszon Ogolnie krece sporo kiloskow w kazdym sezonie,ale tak jak pisalem na poczatku-rocket pojawil sie u mnie w drugiej polowie tego lata.Z tego powodu przejechalem nim tylko ok 5000km.W czasie zakupu opony byly w dobrym stanie (ale nie nowe) i wyglada na to ze jeszcze zaczne na nich sezon(glownie zwracam uwage na tylna.oczywiscie)Jak widzisz,na pytanie na ile starcza opona tyl narazie nie moge sie wypowiedziec.Jedynie dodam ze moto stoi cala zime na podnosniku(mam dosc wymieniania opon po zimie,tylko dlatego ze sie odgniotly,zwlaszcza ze podnosnik nowy na 680kg kosztowal troche ponad polowe ceny tylne opony,ha)Co do xero instrukcji-no problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Właśnie zastanawiałem się czy można ten motocykl podnosić na podnośniku podkładając pod sam silnik. W Harleyu pod silnikiem biegły podłużnice ramy,i motocykl podnosiłem za ramę. A tu bezpośrednio za silnik? A właściwie za miskę olejową? To wytrzyma? Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Właśnie zastanawiałem się czy można ten motocykl podnosić na podnośniku podkładając pod sam silnik. W Harleyu pod silnikiem biegły podłużnice ramy,i motocykl podnosiłem za ramę. A tu bezpośrednio za silnik? A właściwie za miskę olejową? To wytrzyma? Kapiszon Spoko.To jest tak uzebrowane ze wytrzyma.Moj podnosnik ma dwie szyny z paskami gumy.Po wsunieciu go pod maksymalnie tyl silnika motor buja sie wlasnie na tej tylnej szynie jak dziecinna hustawka.Wlasnie odkrylem srodek ciezkosci :icon_idea: Trzeba go wtedy pasami z przodu dociagnac i jest ok.Chodzi o to,ze jezeli wytrzymuje na 2 zeberkach,to pod calym silnikiem tymbardziej.Oczywiscie mozna cos dokombinowac w postaci dystansu z jakis deseczek,ale nie wydaje mi sie aby to bylo konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Żeby się nie męczyć z podnośnikiem to najchętniej kupił bym podstawkę centralną. W ramie są specjalne uszy do mocowania. Motocykl nie jest podparty na silniku tylko na ramie. Można to kupić na Ebayu,ale cena 1400 zł jest chora!!! Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.