Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, planuję dwie modyfikacje Roadstera:

 

- modyfikacja błotnika i opona 300 mm, kit. Ktoś z Was coś działał w tym kierunku? Może wrzucaliście 260 bo powinna na felgę wejść?

- druga modyfikacja to wywalenie nóg do przodu, kit do przeniesienia przyrządów.

 

Macie jakieś rady jak to gryźć? Ktoś z Was może miał okazję?

Cześć,

ja błotnik skracałem, ale opony nie zmieniałem - wyszło coś takiego:

 

LkFy4vJ.jpg

 

sorki za słabą jakość, ale tylko takie zdjęcie miałem pod ręką

 

ciąłem sam "własnemi rencami", za pomocą zaawansowanej technologii

 

300_300_productGfx_4a2b37bcd8ac3ad760597

 

przedtem obowiązkowa setka "dla kurażu", ale nie omsknęło się i wyszło ok;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czołem Panowie

 

Po pierwsze - witam Was wszystkich bardzo serdecznie (razem i każdego z osobna :))

Co prawda TR3 (2007) posiadam dopiero od kilku dni, ale zdanie na jego temat powoli zaczyna mi się wyrabiać:

a) wygląda bosko

b) prowadzi się bardzo przyzwoicie (nie sądziłem, że taka kupa żelaza może być tak... hmmm.... cywilizowana?)

c) panowie z działu konstrukcyjnego podzielili inżynierów na dwie grupy - ta zdolna zabrała się za silnik, ci mniej lotni - za skrzynię... Z całą pewnością nie jest to najbardziej precyzyjnie i cicho działający gearbox na świecie :)

d) radość z jazdy - kosmicznie wielka :)

 

W związku z tym, że jestem cholernie przewrażliwiony na punkcie stanu technicznego każdego sprzętu będącego w moim posiadaniu, jeżeli pozwolicie - kilka pytań:

a) opisywany wcześniej problem z wrzuceniem "N" na postoju = regulacja linki sprzęgła, czy można się spodziewać czegoś jeszcze?

b) czy legendarny już kit (ten z 8 na końcu - czarny blok) jest jeszcze dostępny? Jeżeli tak, to gdzie proponujecie o niego pytać? A może ktoś z Was ma go na sprzedaż? Z chęcią "przytulę" :)

c) jeżeli posiadacie instrukcję serwisową w postaci pliku pdf/djvu - byłbym niezmiernie wdzięczny za przesłanie na adres [email protected]

 

Jeżeli ktoś z Was zawita w okolice Bielska - zapraszam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam z Wielkopolski.

Serwisówka wysłana.

Kit miałem, ale sprzedałem już koledze z forum. Nie wiem swoja drogą czy już go wymienił?

Co do N-ki to mam teraz Roadstera i wg mnie skrzynia działa lepiej, chociaż w Classicu też z tym nie było większego problemu.

Na pewno jeżeli chodzi o biegi to ma znaczenie rodzaj oleju i butów :-)

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... za instrukcje - wielkie dzięki :)

 

Co do "N" - zacznę od regulacji linki. Jestem przekonany, że to pomoże (a przynajmniej gorąco na to liczę :biggrin:)

 

Tak przy okazji - zadzwoniłem do serwisu Triumpha w Bielsku i okazało się, że pod podanym wczesniej numerem kitu widnieje u nich zestaw kilku części eksploatacyjnych (świece, kilka uszczelek, jakiś filtr). "Mega zestaw" funkcjonuje pod innym PN i kosztuje teraz ~5200PLN :) Jutro obiecano mi przesłać jego zawartość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Rozumiem ze z wrażenia a nie z zimna :-)

Jedno i drugie. 400 kilosów przy 3 stopniach na autostradzie i odpadają kciuki pomimo grzanych manetek.

Chwilowo stacjonuję w Poznaniu (chociaż R3R i ja z trójmiasta) szukam serwisu na 32 tys i bardziej niż na pasjonatach zależy mi na gwarancji usług:)

Proszę kolegów z forum o pomoc gdzie można liczyć na fachowców (czyli gdzie pasja idzie ramię w ramię z profesjonalizmem)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam z Wielkopolski.

Serwisówka wysłana.

Kit miałem, ale sprzedałem już koledze z forum. Nie wiem swoja drogą czy już go wymienił?

Co do N-ki to mam teraz Roadstera i wg mnie skrzynia działa lepiej, chociaż w Classicu też z tym nie było większego problemu.

Na pewno jeżeli chodzi o biegi to ma znaczenie rodzaj oleju i butów :-)

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Wymieniłem, wszystko gra jak trzeba (dwójka). Dodatkowo zamontowałem trójnik (nie mogłem kupić więc jest własnej roboty), filtr K&N oraz mapa full power. Rocket jest głośniejszy, ale idzie jak ta lala :laugh:

Edytowane przez ArturM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Atrur super zdjecia dzięki pochwal sie jeszcze swoim prosiakiem :)

Wrzucę przy okazji :)

 

Jestem po kilku przeróbkach i chciałem zasięgnąć Waszej opinii dla spokojności. Przy przeglądzie wiosennym wywaliłem katalizator, wstawiłem trójnik oraz filtr K&N. Mam wydechy akcesoryjne Triumpha, oznaczenia dwa posty wyżej (puste - przynajmniej na takie wyglądają) do tego wgrana mapa 20219, mechanik ustawił klapki na 100% na wszystkich biegach oraz speed limiter na 250 km/h. Motocykl jeździ wspaniale naprawdę jest różnica, nie wyskakują żadne błędy, jest zdecydowanie głośniejszy, ale pojawiło się ALE. I tu pierwsze pytanie, czy modyfikacje są dobrane prawidłowo? chodzi mi o dobraną mapę czy jest najlepiej dobrana, czy te modyfikacje nie wpłyną negatywnie na silnik? i w końcu czy nie powinienem pojechać do speca na hamownię i wystroić motocykl dla własnego spokoju. Co prawda mechanik mnie zapewniał, że wszystko jest w porządku, ale wiecie ja tam już tak mam. Mile widziane Wasze opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...