malkohlm Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Ustaw po środku - średnie spalanie. Im wyżej tym mniejsze spalanie. Wyreguluj skład mieszanki - kolor świecy kawa z mlekiem i się dowiemy czy pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Cześć Panowie, mam taki problem.Otóż po przygazówce, albo po redukcji i dojechaniu do np. świateł, nie zawsze wraca do obrotów biegu jałowego, tylko oscyluje wokół 2000-3000rpm, zauważyłem że gdy w takiej sytuacji wbije bieg i "zduszę" silnik do obrotów biegu jałowego to od razu trzyma niskie obroty i nie wzrastają. Gdy nie "zduszę" silnika, dopiero po chwili wracają wolne obroty. Luz na manetce w normie 2-3mmKróćce ssące nowe - sprawdzałem czy są nieszczelności przy pracującym silniku za pomocą spryskania króćców i okolic preparatem do czyszczenia gaźników, obroty są bez zmian. Śruba składu mieszanki - testowałem różne ustawienia od 2'och do 6'ciu obrotów i problem zawsze jest ten sam - nie zawsze wraca do wolnych obrotów, tylko zduszenie pomaga.Efekt jest taki że nie zawsze hamuje silnikiem, jeździć się da, moc jest, nie dławi się i odpala bez problemów, no ale... Najbardziej jest to zauważalne kiedy dość długo jadę zamkniętym gazem ale siła rozpędu utrzymuje obroty silnika w okolicy 3-5tys rpm, np. podczas jazdy na wyższych biegach i zwalnianiu przed skrzyżowaniem, wtedy wduszam sprzęgło i utrzymują się obroty ok. 3tys rpm. Wystarczy na chwilę odkręcić gaz przed wduszeniem sprzęgła i opada normalnie do ok 1,2-1,4 tys rpm natomiast na postoju kiedy jednorazowo odkręcę gaz, dojdzie do ok 5-6tys obr i puszczę manetkę to opada normalnie do obrotów biegu jałowego,a gdy przytrzymam przez parę sekund w okolicach 5-6tys obr i puszczę manetkę to opada w okolice 3tys obr i dalej pomaga tylko "zdławienie" silnika Dodam że gaźnik gruntownie wyczyszczony i złożony z serwisówką w ręku, króćce ssące nowe - nieszczelności nie stwierdzam, linka gazu i przepustnice pracują płynnie bez zacięćPoziom paliwa w gaźniku wg. serwisówki ok 7mm od krawędzi pokrywy jakieś rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.