BANANvanDYK Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Witam. Złożyłem w końcu cebrę po naprawie trójnika doprowadzającego paliwo (http://bikepics.com/pictures/1770061/ - skleiłem Metal Bondem). Dodatkowo dorobiłem ten gumowy łącznik widoczny na zdjęciu - przepływa tamtędy powietrze spod membrany i założyłem gąbkę do filterka tego układu. Po zamontowaniu gaźników niestety CBR ma trudności z odpalaniem, a mianowicie po zakręceniu rozrusznikiem silnik pracuje przez 1 sekundę i gaśnie. Tak kilka razy aż zacznie pracować równomiernie przy obrotach ok. 1000 RPM. Dopiero później obroty wzrastają do 2000 - 2500 RPM. Jak już się rozgrzeje i wyłączę ssanie to po dodaniu gazu, przy 6000 RPM zaczyna się dusić i pracować na dwa cylindry, jakby się zalewał. Sprawdzane były świece (DPR9EA9 kolor brązowy - powinny być DPR8EA9) i zrobiona synchronizacja. Niestety dalej to samo. Wymieniłem nawet wczoraj akumulator na nowy YTX9-BS bo na starym 5Ah tracił iskrę przy kręceniu rozrusznikiem, ale dalej to samo... Przy gaźnikach oprócz tego że były dwa odkręcone, to były wymieniane oringi komór pływakowych. Wcześniej chodził bez zarzutów, choć w wyższych temperaturach - sierpień... Jakieś pomysły? Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Spusc paliwo z komor plywakowych i sprawdz czy wszedzie jest go tyle samo. Zainteresuj sie ukladem ssania, wydaje mi sie ze tam jest jakies przytkanie w samym korpusie ukladu ssania, albo nie jest w pelni otwierane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam. Złożyłem w końcu cebrę po naprawie trójnika doprowadzającego paliwo (http://bikepics.com/pictures/1770061/ - skleiłem Metal Bondem). Dodatkowo dorobiłem ten gumowy łącznik widoczny na zdjęciu - przepływa tamtędy powietrze spod membrany i założyłem gąbkę do filterka tego układu. Wywal tą gąbkę i zobacz czy sytuacja się nie poprawi. Możliwe że przez nią masz niedobór powietrza na wyższych obrotach i przez to się dławi. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.