p A q Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Czy przy mapie C jest inne spalanie niz przy mapie A? Logicznie myslac powinno tak byc ale czy tak jest? Oswieci mnie ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 pAq - jeśli chodzi o spalanie to faktycznie jest różnica. Jeździłem jeden bak na C (głównie) i A sporadycznie. Wyszło 6,8l/100km. Przy jeździe tylko na A min. spalanie jakie uzyskałem to 8,2l/100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meciek Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 A słyszeliście o pękających ramach w nowych gixerach? Na necie można znaleźć troche zdjęć - wszystkie pęknięcia są w jednym miejscu. Sam teraz poluje na K7 750 i mam na oku coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M974530 Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evergreen Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 pAq - jeśli chodzi o spalanie to faktycznie jest różnica. Jeździłem jeden bak na C (głównie) i A sporadycznie. Wyszło 6,8l/100km. Przy jeździe tylko na A min. spalanie jakie uzyskałem to 8,2l/100 km Po 250 km przejechanych wczoraj jako pierwsza jazda na nowym sprzęcie to mi na C na razie wychodzi około 8 l na 100 km. Ale zrzucam to na razie na karb docierania się motocykla z motocyklistą... Ale jest piękny i zajebiście jeździ :buttrock: :P Gratuluję zakupu. GIXEROWAĆ :P :( Dzięki :lalag: Z każdym z 250 przejechanych wczoraj kilometrów utwierdzałem się w przekonaniu, że GSXR to jest to o co chodzi :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Po 250 km przejechanych wczoraj jako pierwsza jazda na nowym sprzęcie to mi na C na razie wychodzi około 8 l na 100 km. Ale zrzucam to na razie na karb docierania się motocykla z motocyklistą... Ale jest piękny i zajebiście jeździ :wink: :banghead:Dzięki :crossy: Z każdym z 250 przejechanych wczoraj kilometrów utwierdzałem się w przekonaniu, że GSXR to jest to o co chodzi :cool:Przy docieraniu nie ma co sprawdzać spalania. 8/100 to i tak niewiele - ja pierwsze tankowanie miałem po przejechaniu 160 km :icon_eek: . Ale przy jeździe typu "przyśpiesz i hebluj" takie zachowanie nie może dziwić :) Evergreen - jeździłeś wczesniej na testowym 3/4? Mam nadzieję, że tak - bo jeśli nie, to ... dostaniesz tzw. pierdolca z radości gdy zaczniesz go wyżej kręcić. Po CBF to duuuuuża różnica :banghead: Chociaż IMO największa zabawa w 3/4 to winklowanie :lalag: Mam nadzieję, że zobaczymy się w przyszłym roku na dniach Suzuki w Przeźmierowie lub Kownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evergreen Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 (edytowane) Evergreen - jeździłeś wczesniej na testowym 3/4? Tylko kawałek po zatłoczonej Wawie.... Mam nadzieję, że tak - bo jeśli nie, to ... dostaniesz tzw. pierdolca z radości gdy zaczniesz go wyżej kręcić. Po CBF to duuuuuża różnica ;) Chociaż IMO największa zabawa w 3/4 to winklowanie :cool: Zgadzam się w 100% :clap: Jak na niego siadłem to największą zabawę mam z zakrętów... CBF (z całym szacunkiem do niej jako mojej pierwszej) to przy Gikserze Titanic (w sensie manewrowości) - przenosisz ciężar na jedną stronę i już po kilkunastu minutach zaczyna dostojnie zmieniać tor jazdy. Różnica to nawet nie jest duża - jest kolosalna. Czuć też wyraźnie te 25 - 30 kg mniej w wadze sprzęta. Mam nadzieję, że zobaczymy się w przyszłym roku na dniach Suzuki w Przeźmierowie lub Kownie. Ja też :) Kirek - widzę, że nawet mamy ten sam kolor motocykla :wink: Aaaa - i najważniejsze - mapy rzeczywiście same się nie przełączają... Edytowane 13 Listopada 2008 przez Evergreen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 ECE - jedyny słuszny :biggrin: Pozostałe są IMO oklepane. Teraz pozostaje tylko skończyć "dozbrajanie" gixa i ... liczyć na brak zimy i dobrą pogodę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witka sorry, że odgrzebuję temat, ale mam pytanie. Miałem 3/4 k7, byłem super zadowolony, niestety poległo śmiercia tragiczną. Ponieważ nie udało mi się w sierpniu znaleźć nowego czarnego k7, zdecydowałem sie na 3/4 k8. Od końca sierpnia zacząłem nim jeździć - lajtowo, bo ciagle leczę kontuzję. I takie moje spostrzeżenia zporównania tych dwóch modeli: - k8 - fabrycznie bardziej miekko zestrojone zawieszenie - k8 - fatalne seryjne ogumienie - już piszę o co mi chodzi. K7 na nielubianych bt014 była super stabilna i nie reagowała na nierówności w zakęcie czy na prostych. K8 na bt016 - dramat, każdą nierówność traktuje jako sygnał do delikatnej zmiany kierunku jazdy.Co ciekawe, od pewnego stopnia pochylenia w zakręcie efekt słabnie/zanika. Byłem podłamany tym faktem, bo myślałem, że to zmienione zawieszenie jest gorsze. Jednak ostatnio w motorradzie przeczytałem, że w jednym porównaniu mieli takie same problemy jak moje ze stabilnością. I ponoć pomogła zmiana gum. Mam nadzieję, że jak wiosną założę moje kochane bt002 to będzie tak jak na k7 albo lepiej. BTW - bt016 montowane fabrycznie w 600 i 3/4 k8 są wersją uproszczoną tej opony, nie ma tam technologii kilku rodzajów mieszanki. Ponoc opona nie była jeszcze gotowa na czas i stworzyli na chybcika wersję OEM. Mam nadzieję, że to prawda. - k8 hamulce - hmmm sprawa jest dziwna, wg mnie są gorsze niż w k7. Co ciekawe w pierwszych testach k8 hamulce wypadały super, ale w tych późniejszych nagle trafiły się egzemplarze gorzej hamujące. Mam nadzieję, że to jakaś inna partia klocków hamulcowych. W k7 po zmianie klocków miałem założone nissiny i były naprawdę super. Nie wiem co prawda jak z trwałością, bo zdążyłem zrobić na nich chyba tylko 2 tys km. - k8 - wg mnie zdecydowanie poprawiona praca wtrysku, przy przejściu z zamknięcia do otwarcia gazu prawie nie ma szarpnięcia, wg mnie dozuje się zdecydowanie lepiej. - k8 - mam wrażenie jakby jednak był ciut mocniejszy niz k7, ale różnica w sumie kosmetyczna - k8 - stylistycznie wg mnie ładniejsze, tylko dlaczego zepsuli wydech .... why suzuki, why ....... - k8 - mapy zapłonu, wg mnie fajna rzecz - kiedyś dopadł mnie spory deszcz, włączyłem sobie C i bezstresowo jechałem dalej. Podsumowując - jeśli zmiana opon przywróci k8 stabilność k7 a hamulce po zmianie klocków zaczną działać jak należy, to uważam, że k8 jest lepsze. W przeciwnym wypadku uznam wyższość k6/7. A teraz pytanie - czy ktoś kto porównywał k7 z k8 miał podobne obserwacje do moich w kwestii zawieszenia/opon i hamulców ? Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piet-ja Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 ... dostaniesz tzw. pierdolca z radości gdy zaczniesz go wyżej kręcić. .... ....... powoli zaczyna sie to przejawiac w epidemie "pierdolca radosci " z okazji ujezdzania w/w modelu. :buttrock: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 witam wszystkich noszę się z zamiarem kupna takiego moto jak w temacie konkretny wybór jeszcze nie padł zamierzam kupić go w styczniu/ lutym tyle tylko że chciałbym wiedzieć jakie są najczęstsze bolączki tych modeli na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie itd proszę o ewentualne info z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 kurcze nie wiem, slyszalem, ze w nich silnik eksploduje :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 kurcze nie wiem, slyszalem, ze w nich silnik eksploduje w których ? w obu ? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Kolejny ECE :clap: Dozbrajać szanowni - i pozbywajmy się jak najszybciej fabrycznie załadowanych opon, bo to straszne badziewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Ja słyszałem, że to jest zależne od kierowcy więc może jakby jeździł w klasie powyżej 600 to by co innego wybuchło :D Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 ale ja tak na powaznie :D Sliwa by wiecej w temacie skrobnal :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.