Skocz do zawartości

GSXRowcy łączmy sie


Rekomendowane odpowiedzi

A słyszeliście o pękających ramach w nowych gixerach? Na necie można znaleźć troche zdjęć - wszystkie pęknięcia są w jednym miejscu. Sam teraz poluje na K7 750 i mam na oku coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M974530 Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pAq - jeśli chodzi o spalanie to faktycznie jest różnica. Jeździłem jeden bak na C (głównie) i A sporadycznie. Wyszło 6,8l/100km. Przy jeździe tylko na A min. spalanie jakie uzyskałem to 8,2l/100 km

 

 

Po 250 km przejechanych wczoraj jako pierwsza jazda na nowym sprzęcie to mi na C na razie wychodzi około 8 l na 100 km. Ale zrzucam to na razie na karb docierania się motocykla z motocyklistą...

 

Ale jest piękny i zajebiście jeździ :buttrock: :P

 

 

Gratuluję zakupu. GIXEROWAĆ :P :(

 

 

Dzięki :lalag:

 

Z każdym z 250 przejechanych wczoraj kilometrów utwierdzałem się w przekonaniu, że GSXR to jest to o co chodzi :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 250 km przejechanych wczoraj jako pierwsza jazda na nowym sprzęcie to mi na C na razie wychodzi około 8 l na 100 km. Ale zrzucam to na razie na karb docierania się motocykla z motocyklistą...

 

Ale jest piękny i zajebiście jeździ :wink: :banghead:

Dzięki :crossy:

 

Z każdym z 250 przejechanych wczoraj kilometrów utwierdzałem się w przekonaniu, że GSXR to jest to o co chodzi :cool:

Przy docieraniu nie ma co sprawdzać spalania. 8/100 to i tak niewiele - ja pierwsze tankowanie miałem po przejechaniu 160 km :icon_eek: . Ale przy jeździe typu "przyśpiesz i hebluj" takie zachowanie nie może dziwić :)

 

Evergreen - jeździłeś wczesniej na testowym 3/4? Mam nadzieję, że tak - bo jeśli nie, to ... dostaniesz tzw. pierdolca z radości gdy zaczniesz go wyżej kręcić. Po CBF to duuuuuża różnica :banghead: Chociaż IMO największa zabawa w 3/4 to winklowanie :lalag:

 

Mam nadzieję, że zobaczymy się w przyszłym roku na dniach Suzuki w Przeźmierowie lub Kownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evergreen - jeździłeś wczesniej na testowym 3/4?

 

Tylko kawałek po zatłoczonej Wawie....

 

Mam nadzieję, że tak - bo jeśli nie, to ... dostaniesz tzw. pierdolca z radości gdy zaczniesz go wyżej kręcić. Po CBF to duuuuuża różnica ;) Chociaż IMO największa zabawa w 3/4 to winklowanie :cool:

 

Zgadzam się w 100% :clap:

Jak na niego siadłem to największą zabawę mam z zakrętów... CBF (z całym szacunkiem do niej jako mojej pierwszej) to przy Gikserze Titanic (w sensie manewrowości) - przenosisz ciężar na jedną stronę i już po kilkunastu minutach zaczyna dostojnie zmieniać tor jazdy. Różnica to nawet nie jest duża - jest kolosalna. Czuć też wyraźnie te 25 - 30 kg mniej w wadze sprzęta.

 

Mam nadzieję, że zobaczymy się w przyszłym roku na dniach Suzuki w Przeźmierowie lub Kownie.

 

Ja też :)

 

Kirek - widzę, że nawet mamy ten sam kolor motocykla :wink:

 

Aaaa - i najważniejsze - mapy rzeczywiście same się nie przełączają...

Edytowane przez Evergreen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witka

 

 

sorry, że odgrzebuję temat, ale mam pytanie. Miałem 3/4 k7, byłem super zadowolony, niestety poległo śmiercia tragiczną. Ponieważ nie udało mi się w sierpniu znaleźć nowego czarnego k7, zdecydowałem sie na 3/4 k8. Od końca sierpnia zacząłem nim jeździć - lajtowo, bo ciagle leczę kontuzję. I takie moje spostrzeżenia zporównania tych dwóch modeli:

 

- k8 - fabrycznie bardziej miekko zestrojone zawieszenie

- k8 - fatalne seryjne ogumienie - już piszę o co mi chodzi. K7 na nielubianych bt014 była super stabilna i nie reagowała na nierówności w zakęcie czy na prostych. K8 na bt016 - dramat, każdą nierówność traktuje jako sygnał do delikatnej zmiany kierunku jazdy.Co ciekawe, od pewnego stopnia pochylenia w zakręcie efekt słabnie/zanika. Byłem podłamany tym faktem, bo myślałem, że to zmienione zawieszenie jest gorsze. Jednak ostatnio w motorradzie przeczytałem, że w jednym porównaniu mieli takie same problemy jak moje ze stabilnością. I ponoć pomogła zmiana gum. Mam nadzieję, że jak wiosną założę moje kochane bt002 to będzie tak jak na k7 albo lepiej. BTW - bt016 montowane fabrycznie w 600 i 3/4 k8 są wersją uproszczoną tej opony, nie ma tam technologii kilku rodzajów mieszanki. Ponoc opona nie była jeszcze gotowa na czas i stworzyli na chybcika wersję OEM. Mam nadzieję, że to prawda.

- k8 hamulce - hmmm sprawa jest dziwna, wg mnie są gorsze niż w k7. Co ciekawe w pierwszych testach k8 hamulce wypadały super, ale w tych późniejszych nagle trafiły się egzemplarze gorzej hamujące. Mam nadzieję, że to jakaś inna partia klocków hamulcowych. W k7 po zmianie klocków miałem założone nissiny i były naprawdę super. Nie wiem co prawda jak z trwałością, bo zdążyłem zrobić na nich chyba tylko 2 tys km.

- k8 - wg mnie zdecydowanie poprawiona praca wtrysku, przy przejściu z zamknięcia do otwarcia gazu prawie nie ma szarpnięcia, wg mnie dozuje się zdecydowanie lepiej.

- k8 - mam wrażenie jakby jednak był ciut mocniejszy niz k7, ale różnica w sumie kosmetyczna

- k8 - stylistycznie wg mnie ładniejsze, tylko dlaczego zepsuli wydech .... why suzuki, why .......

- k8 - mapy zapłonu, wg mnie fajna rzecz - kiedyś dopadł mnie spory deszcz, włączyłem sobie C i bezstresowo jechałem dalej.

 

Podsumowując - jeśli zmiana opon przywróci k8 stabilność k7 a hamulce po zmianie klocków zaczną działać jak należy, to uważam, że k8 jest lepsze. W przeciwnym wypadku uznam wyższość k6/7.

 

A teraz pytanie - czy ktoś kto porównywał k7 z k8 miał podobne obserwacje do moich w kwestii zawieszenia/opon i hamulców ?

 

 

Pozdrówki

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam wszystkich noszę się z zamiarem kupna takiego moto jak w temacie konkretny wybór jeszcze nie padł zamierzam kupić go w styczniu/ lutym tyle tylko że chciałbym wiedzieć jakie są najczęstsze bolączki tych modeli na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie itd proszę o ewentualne info z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem, że to jest zależne od kierowcy więc może jakby jeździł w klasie powyżej 600 to by co innego wybuchło :D

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...